Danas

... bez programa ...

Najavljujemo

... bez programa ...

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap
Re-Imagine Europe
Re-Imagine Europe

Kultura promjene

DIPMOD_4 – Revija diplomskih kolekcija Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta

SVI.
28
Pon
28. Svibanj 2018.
Ponedjeljak u 21:00
Kino SC - predvorje — Besplatno

28. 5. 2018. u 21 sat; Predvorje Kina SC, Savska 25, Zagreb

DIPMOD_4 predstavlja diplomske kolekcije sedmero studenata Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta u kojima se kao zajednički konceptualni okvir u oblikovanju i promišljanju modnih kolekcija postavljaju pitanja globalizacije, identiteta i autohtonosti. Kolekcija Technocratic Gipsyland Marka Petrića problematizira fenomen glokalnog. Dizajner kritizira prednastojeću globalnu homogenost, moć markiranja, multidimenzionalnu propagandu, korporativnu moć i masovni  konzumerizam kao njen dehumanizirajući nusprodukt te njihov utjecaj na globalnu (ne)kulturu kao novu ideologiju suvremenog svijeta. Odjevno polazište kolekcije Marko Petrić temelji na sukusu i udruživanju elemenata tradicionalne muške nošnje, stavljajući je u kontekst Zapada čime ona postaje antimodna i globalna.

Dijana Zagorac

Kolekcija Reflections Božene Dejanović bavi se pitanjem zrcalne slike kao metafore identiteta. Odjevni predmeti referiraju se na minimalističu estetiku upotrebe zrcalne slike u umjetnosti i arhitekturi pri čemu se princip zrcaljenja te stvaranje dvostrukih i višestrukih odraza nastoji iskoristiti kao dominantan oblikotvorni princip unutar kolekcije vidljiv u printu, kroju i teksturi preplitanja materijala. U kolekciji Machine Dijane Zagorac muško poslovno odijelo podvrgnuto je dekonstrukciji i promjeni svog simboličnog značenja. Dekonstrukcijom second hand odijela vidljiva je tendencija dizajnerice da odijelu kao sinonimu poslovne moći i društvenog statusa oduzme prepoznatljiv power suit predznak u cilju kritičkog odmaka spram potrošnje, modnog sistema i stalne potrebe za novim.  Kolekcija The Working Class Vladimire Pavlović  bazira se  na analizi i razradi radne uniforme kao simbola radničke klase. Dizajnerica problematizira esencijalno pitanje identiteta, te odnosa tijela u sinergiji odjeće i društva. Primjenom suvremene dekonstrukcijske metode unisex karaktera radne uniforme, kolekcijom se propituju odjevni predmeti kao statusni simboli u kontekstu identiteta i rodne jednakosti.

Damir Begović

Kolekcija Hybrid Identity Anđele Markušić bavi se pitanjem hibridizacije identiteta u kontekstu uzbudljive estetike selfie kulture. Kolekcija predstavlja dizajneričin komentar prekomjernog selfija kao fenomena samoprezentacije kroz postmoderne proizvode i modnu odjeću. Hybrid Identity Anđele Markušić suočava nas sa paradigmom vlastite osobnosti i mišljenja drugih pri čemu se pojavljujemo kao digitalni revolucionari u stalnoj promjeni identiteta. Kolekcija Rebellious Silence Mateje Bosek promišlja i prikazuje interakciju dinamičnog karaktera suvremenih globalizacijskih kretanja i zadanih vrijednosti kultura lokalnih zajednica. Rebellious Silence propituje paranoidan doživljaj estetskih obilježja istočnih kultura i imigranata na zapadnom teritoriju nerijetko shvaćen prijetnjom domicilnim kulturnim i nacionalnim identitetima. Kolekcija EX-vonia Damira Begovića inspirirana je susretom visoke mode i slavonske narodne nošnje. U pozadini upotrebe slavonske narodne nošnje kao odraza autentično hrvatskog i visoke mode kao preslike Zapada, nalazi se kritika suvremenog hrvatskog trenutka u kontekstu fenomena brain drain. Kolekcija je bazirana na unikatnim i jedinstvenim tehnikama koje su vezane za slavonsko brodsku nošnju i odijevanje poput zlotoveza i tehnike stakalaca koje dizajner reinterpretira jezikom suvremenog modnog dizajna. Jasminka Končić

Anđela Markušić

 

Diplomanti/ce: Damir Begović, Mateja Bosek, Božena Dejanović, Anđela Markušić, Marko Petrić, Vladimira Pavlović, Dijana Zagorac
DIPMOD_3 tim: Jasminka Končić (art direktorica), Josipa Štefanec (koordinatorica revije), Petra Krpan (asistentica)
Pokrovitelj: Rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Damir Boras
Stručni žiri: Nives Bošnjak, Matija Čop, Marko Golub, Jasminka Končić, Vanja Šolin
Predsjednica žirija: JDIPMOD_4_deplijanasminka Končić