Najavljujemo

M.Pejnović: KAD TAD

16.01. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

16.01. u 12:00, Galerija SC,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

17.01. u 12:00, Galerija SC,

O. Frljić: MRZIM ISTINU!- gostovanje u Baru

17.01. u 20:00, Bar, Crna Gora,

IZ NIŠTAVILA-projekcija

17.01. u 19:30, MM Centar,

FILMSKIH I TV 100- individualan kviz

18.01. u 18:00, Klub SC,

I. Penović: KATALONAC

18.01. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

KVIZ PROMJENE- grupni kviz

18.01. u 20:00, Klub SC,

ISKUPLJENJE U NEW YORKU- projekcija

18.01. u 20:00, Kino Forum,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

18.01. u 12:00, Galerija SC,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

19.01. u 10:00, Galerija SC,

ISKUPLJENJE U NEW YORKU- projekcija

19.01. u 20:00, Kino Forum,

I. Penović: KATALONAC

19.01. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

21.01. u 12:00, Galerija SC,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

22.01. u 12:00, Galerija SC,

NOĆ U PARIZU- projekcija

22.01. u 19:30, MM Centar,

B. Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

22.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

B. Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

23.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

23.01. u 12:00, Galerija SC,

A.Tomić/ J.Kovačić: MAGIC EVENING

24.01. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

24.01. u 12:00, Galerija SC,

NOĆ U PARIZU- projekcija

24.01. u 19:30, MM Centar,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

25.01. u 12:00, Galerija SC,

Hrvatskih 100- individualan kviz

25.01. u 18:00, Klub SC,

KVIZ PROMJENE- grupni kviz

25.01. u 20:00, Klub SC,

A.Tomić/ J.Kovačić: MAGIC EVENING

25.01. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

SMRT STALJINA- projekcija

25.01. u 20:00, Kino Forum,

IGOR EŠKINJA- Proces bez subjekta - izložba

26.01. u 10:00, Galerija SC,

T. Bernhard: VELIKI ODLAZAK

26.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

SMRT STALJINA- projekcija

26.01. u 20:00, Kino Forum,

SMRT STALJINA- projekcija

27.01. u 20:00, Kino Forum,

O. Frljić: MRZIM ISTINU!

28.01. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

L. A. Fleger: ZAŠTO ŠUTIŠ?

29.01. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

150 MILIGRAMA- projekcija

29.01. u 19:30, MM Centar,

L. A. Fleger: ZAŠTO ŠUTIŠ?

30.01. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

S. Božić: BOLJI ŽIVOT (Budućnost/Igre prijestolja)

31.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

150 MILIGRAMA- projekcija

31.01. u 19:30, MM Centar,

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap
Re-Imagine Europe
Re-Imagine Europe

Kultura promjene

Gizem Aksu - a tea party in an organic garden! - prezentacija

SIJ.
30
Sub
30. Siječanj 2016.
Subota u 19:00
Teatar &TD - SEK — Ulaz besplatan

Gizem Aksu

umjetnička rezidencija u Zagrebu / SEK, Teatar &TD

(uz potporu apap mreže i 0090 umjetničke platforme)

prezentacija rada u nastajanju; 30. siječnja u 19h u dvorani SEK Teatra &TD; ulaz besplatan

a tea party in an organic garden!

Gizem Aksu već u naslovu svog novog projekta daje naslutiti fokus istraživanja: je li moguće u organ-skom vrtu organizirati čajanku? Ovo gotovo nestvarno pitanje razdvaja se na tjelesno (moguće) i nematerijalno (gotovo) nemoguće)). Pritom, organski vrt satkan je/izgrađen od naših unutarnjih organa, a oni su uvijek skriveni, u svome prostoru i svojoj temporalnosti. Kako, u suradnji s tijelom i mišićima, osloboditi taj prostor kako bi organi zaplesali i zaigrali (se) svijetom i riječima? Kako pobjeći od zadanih lingvističkih i socio-kulturnih normi i onom što je skriveno dati prostor da samo rezonira i stvara svoja značenja?

Ovo istraživanje pokušaj je promišljanja i osjećanja života uzimajući u obzir ljudske unutarnje organe. Istraživanje nije postavljeno oko pitanja što organi jesu nego oko kompleksnih odnosa organa i života. Za što su sposobni i kakvu vezu možemo otkriti ako ih promatramo kao dinamičku, živu referencu za rastavljene temporalnosti, prostornosti i tjelesnosti.

Za autoricu, organi predstavljaju mogućnost promatranja vremena kao nečeg drugačijeg od puke podjele na prošlost/sadašnjost/budućnost; tijela kao materijalnog/nematerijalnog, tijela/duše; i prostora kao onog što je ovdje/onkraj, unutra/van. Kako izvođačica može nadići ovu percepciju linearnoga i progresivnog vremena i otvoriti se mnogostrukim slojevima opažanja jedinstvenih temporalnosti utrobe, na primjer?

Čini se da je tako teško zahvatiti ih lingvističkim kategorijama i socio-kulturno proizvedenim atributima/izazovima tijela kao što su: unutarnje/vanjsko, vidljivo/nevidljivo, otvoreno/zatvoreno, život/smrt, prošlo/buduće, odbačeno/lijepo, bijelo/crno, europsko/azijsko, Zapadno/Istočno, golo/prekriveno, tamno/rasvijetljeno... Ni jedan od gornjih atributa ne može obuhvatiti dinamiku života u njima. Ljudski organi, sa svojom opskurnosti prema unutarnjem/vanjskom, vidljivom/nevidljivom, materijalnom(tijelo)/nematerijalnom(energetskom) - osiguravaju radikalan način za uranjanje u različite slojeve prostornosti i temporalnosti. Što bih autorica, onda, mogla stvoriti kako bismo čuli i pričali jedni s drugima iz središta naših unutarnjih organa? Je li moguće organizirati čajanku u organ-skom vrtu kojeg svi imamo? U društvu tišine mišićne podloge, možda je vrijeme da organi zaplešu, protresu i zaigraju riječima i svijetom!

Ovo istraživanje pokušaj je da se provokativno i produktivno promisle tijelo i život; da elektromagnetske sfere srca/probave/stomaka rezoniraju/stvaraju značenja, stvarnost i život. Gizem Aksu postavlja pitanja o tišini, tami, neviđenoj, nečujnoj prisutnosti duboko skrivene strane tijela. Ova pitanja mogla bi zagrebati po površini dosad nemišljenih načina osjećanja, pogađajući i pomičući tijelo imajući na umu u tom pomicanju odnos s konceptima duboke sućutnosti/suosjećajnosti, fasci(a)nirane pažnje, organske mudrosti – na koje je naišla tijekom ovog istraživanje.

Meryem Bayram, genijalna vizualna umjetnica i scenografkinja koja živi u Antwerpu radila je zajedno s Gizem na ovom projektu.

Gizem Aksu nezavisna je koreografkinja i plesačica s trenutačnim sjedištem u Istanbulu. Diplomirala je na Odsjeku za političke znanosti i internacionalne odnose (Bosporus University), te na Odsjeku za suvremeni ples (Mimar Sinan Fine Arts University). Trenutačno je na poslijediplomskom studiju iz suvremenog plesa (ASD),  te održava seminare o ljudskoj anatomiji.

Imala je priliku učiti od priznatih svjetskih stručnjaka iz područja koreografije, režije, vizualne i vokalne umjetnosti, a isto tako od 2009. sudjelovala je na mnogim festivalima vezanima za ta područja. Aksin rad problematizira tijelo kao mjesto križanja područja umjetnosti, politike i filozofije. Njena nedavna istraživanja i radionice usmjerena su na energetske i ekološke nastavke tijela.

U ljeto 2015., sudjelovala je na ImPulsTanz-Vienna, međunarodnom festivalu plesa (potpomognuto danceWEB stipendijom). Radila je s Marcom Vanruxtom (BE) na projektu Atmosphere, s kojim gostuje po Belgiji. U sklopu apapova rezidencijalnog programa i 0090 umjetničke platforme, istražuje za svoj novi projekt u Antwerpu i Zagrebu. U međuvremenu, započela je i novi projekt s Aakash Odedra trupom (UK).

* Rezidencija je dio međunarodnog projekta apap – Performing Europe, kojega podupire Europska komisija – Kultura 2007-2013.