About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap EU kulture programme

Kultura promjene

GNF: Dance_Inn x Ganz – S.Aughterlony, P.Hrašćanec i S.Božić: COMPASS - rezidencija

PRO.
8
Pet
8. Prosinac 2017.
Petak u 10:00
Teatar &TD - Velika
PRO.
7
Čet
7. Prosinac 2017.
Četvrtak u 10:00
Teatar &TD - Velika
PRO.
6
Sri
6. Prosinac 2017.
Srijeda u 10:00
Teatar &TD - Velika
PRO.
5
Uto
5. Prosinac 2017.
Utorak u 10:00
Teatar &TD - Velika
PRO.
4
Pon
4. Prosinac 2017.
Ponedjeljak u 10:00
Teatar &TD - Velika

4. do 8. 12. @ Velika Teatra &TD - rezidencija

9. i 10. 12., 20 h @ Velika Teatra &TD - izvedbe / FB: Ganz novi festival

Nemojmo se više pretvarati da nas udaljavanje iznenađuje. Započnimo tu, prije no što nas bliskost zarobi čvorovima nesporazuma. Ploveći oprezno prema razumijevanju stranca, a razumijevanja nema, zurimo u kompas. Promatraj kako igla oklijeva i skreće sa smjera; magnetsko odstupanje u blizini željenog. Mokri smo od suza ili od oluja, val koji slijedi nudi još jednog mornara i misao o zabranjenom. Osušene kapi pokazuju koliko je vremena prošlo i kakav je vjetar rastjerao oluju. Ponesi dimljene ribe i brdo soli za konzerviranje. Gledat ću te dok jedeš, baš kao što sam prije gledala druge.

foto Neven Petrović

Autori: Simone Aughterlony, Petra Hrašćanec, Saša Božić
Izvođačice: Simone Aughterlony, Petra Hrašćanec
Glazba: Hahn Rowe
Kostimi i scena: Ana Savić-Gecan
Svjetlo: Bruno Pocheron, Miljenko Bengez
Fotografija: Ivica Ivčević, Damir Žižić
Produkcija za 21:21: Andrea Remetin, Ivan Mrđen

Producent za Verein für Allgemeines Wohl: Sina Kießling
Produkcija za Teatar &TD: Silvija Stipanov

Produkcija: 21:21

Koprodukcija: Simone Aughterlony, Verein für Allgemeines Wohl, Studentski centar u Zagrebu - Kultura promjene - Teatar &TD u sklopu apap-Performing Europe 2020, International Coproduction Fund of the Goethe-Institut

Projekt je realiziran sredstvima Grada Zagreba, Ministarstva Kulture RH, Međunarodnog koprodukcijskog fonda Goethe Instituta, Stadt Zürich Kultur, Kanton Zürich Fachstelle Kultur, Švicarski umjetnički odbor Pro Helvetia te sufinanciran sredstvima programa Europske Unije Kreativna Europa.

Hvala: Emily Wilson, Petra Šoštarić, Gessnerallee Zurich

Predstava Compass nastaje u okviru istraživačkoga projekta Twins koji je pokrenula plesna udruga 21:21 iz Zagreba.

foto Neven Petrović

Simone Aughterlony nezavisna je umjetnica koja stvara u Zürichu i Berlinu, radeći većinom u mediju plesa i različitim izvedbenim kontekstima. Više od desetljeća Simone stvara i producira koreografske radove. Kao izvođačica radila je s umjetnicima poput Meg Stuart/Damaged Goods, Forced Entertainment and Jorge León, Philom Hayesom...  Zanimaju je alternativni oblici povezivanja u čijim se procesima stvaraju nove konstelacije obitelji kao mogućnosti za rekonfiguraciju kulture zajedništva koja njeguje poznate i nepoznate kvantitete. Njeni radovi na zaigran su način povezani reprezentacijom i njenim zasićenjem, prelijevajući se i prihvaćajući fenomenologiju pogrešnoga prepoznavanja i apsurda. Simone pristupa žanru performansa kao praksi izgradnje svijeta u kojemu ona navigira kontradikciju između dominacije žudnje i djelovanja svih elemenata.

Petra Hrašćanec i Saša Božić već duži niz godina djeluju na hrvatskoj  i europskoj plesnoj i kazališnoj sceni i to u različitim formatima i produkcijskim okolišima. Njihove zajedničke radove obilježava inzistiranje na proceduralnoj prirodi radova, invencija  scenskih jezika i poigravanje sa različitim dispozitivima izvedbe.

Petra Hrašćanec djeluje u polju izvedbenih umjetnosti kao plesačica, koreografkinja i pedagoginja. Primarno polje njezinog interesa i školovanja je suvremeni ples a njezine radove karakterizira istraživanje tijela kao realiteta izvedbe kroz različite medije. Kao izvođačica ,osim u autorskim dijelima, djeluje kao vanjska članica WEE COMPANY baziranoj u Norveškoj, koreografa Francesca Scavette. Koreografski svoje radove ostvaruje preko umjetničke organizacije 21:21 (gdje je jedna od umjetničkih voditeljica) ili partnerske organizacije de_facto u suradnji sa hrvatskim institucijama ( Kazalište &TD, Zagrebačko kazalište mladih, Pogon Jedinstvo, Zagrebački plesni centar).Od 2013. kao predavač i mentor vodi kolegij suvremena plesna tehnika na Odsjeku plesa pri Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu.

Polje djelovanja Saše Božića vrlo je raznorodno i obuhvaća područja od kazališne režije, dramaturgije, koreografije i kreiranja dramskih tekstova do organizacije promotorskih kulturnih akcija i strateškog planiranja kulturnih projekata. Kao dramaturg surađuje sa priznatim koreografima i plesačima u zemlji i inozemstvu. Osim brojnih kolaboracijskih projekata Saša Božić ostvario je i niz samostalnih dramskih, plesnih i multimedijalnih projekata koji su trenutno na repertoaru hrvatskih kazališnih institucija. Svoje projekte uspješno i redovito predstavlja u europskim kazališnim institucijama: Hebbel am Ufer u Berlinu, Gessnerallee u Zurichu, Nacionalni plesni centar u Oslu, Bitef, MESS Sarajevo,  Zuricher Theater spektakel u Zurichu, Karanteni u Dubrovniku. Docent je na Katedri scenskog pokreta pri Odsjeku glume  Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu.

Radovi Petre Hrašćanec i Saše Božića predstavljeni su na renomiranim europskim plesnim festivalima i kazališnim kućama, poput: Rencontres Choreographiques Internationales de Seine-Saint-Denis, Pariz, UOVO festival u Milanu, Plesnom centru La Jette u Bruxellesu, Les Subsistances u Lyonu, Theatre de la Bastille u Parizu, između ostalih.