Danas
... bez programa ...
Najavljujemo
... bez programa ...
About Student centre Zagreb
Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.
Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10
Kultura promjene
Hommage program – Au revoir Godard
OŽU.
31
Pet
31. Ožujak 2023.
Petak u 20:00
MM Centar
Petak u 20:00
MM Centar
Program će se održati u MM centru s početkom u 20 sati, a ulaz na program je besplatan!
“Le Bout de Souffle” film je francuskog redatelja Jean-Luca Godarda snimljen 1960. Film se često navodi kao jedno od najvažnijih djela francuskog Novog vala, pokreta koji se pojavio kasnih 1950-ih i ranih 1960-ih, karakterističnog po inovativnoj filmskoj tehnici, improvizacijskom stilu i odbacivanju tradicionalnih hollywoodskih narativnih konvencija.
Film govori o Michelu Poiccardu (glumi ga Jean-Paul Belmondo), mladom Francuzu koji je u bijegu nakon što je ukrao auto i ubio policajca. Dok Michel pokušava izbjeći policiji, on se ponovno povezuje sa svojom djevojkom Amerikankom, Patriciom (glumi je Jean Seberg), i njih dvoje upravljaju svojom kompliciranom vezom u pozadini Michelovog skorog uhićenja.
Jedan od najznačajnijih aspekata “Breathless” Godardova je upotreba nekonvencionalnih kinematografskih tehnika, kao što su jump-cuts, (skokovita, fragmentirana montaža), rad s kamerom iz ruke. Posebno je Godardova upotreba kratkih rezova bila vrlo inovativna i uznemirujuća za publiku u to vrijeme, jer je poremetila tradicionalni kontinuitet filmske montaže.
Uz svoje inovativne tehnike, Godard je u film unio i osjećaj egzistencijalizma i oštrih društvenih komentara, istražujući anomalije suvremenog doba otuđenje, usamljenost i uloga žena u društvu. Film također uključuje brojne reference na američku kinematografiju i književnost, odražavajući Godardovu fascinaciju američkom kulturom i njegovu želju za stvaranjem nove vrste kinematografije koja spaja američke i europske utjecaje.
Sveukupno, “Le Bout de Souffle” značajan je film koji prikazuje Godardovu umjetničku vještinu i njegovu sposobnost stvaranja jedinstvenog filmskog jezika koji je bio inovativan i utjecajan na generacije redatelja koji će se potom pojaviti.