Najavljujemo

TRIJUMF / THE BIG HIT - projekcija filma

23.01. u 20:00, Kino Forum,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ E. Ionesco: KRALJ UMIRE

23.01. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

RAD, TEKST, KONTEKST (jer greška je dio svijesti)- izložba

24.01. u 12:00, Galerija SC,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ I. Penović: KATALONAC

25.01. u 19:30, Teatar &TD - Velika,

TALIJANSKA PRIČA / MADE IN ITALY- projekcija filma- OTKAZANO

25.01. u 20:00, MM Centar,

RAD, TEKST, KONTEKST (jer greška je dio svijesti)- izložba

25.01. u 12:00, Galerija SC,

RAD, TEKST, KONTEKST (jer greška je dio svijesti)- izložba

26.01. u 12:00, Galerija SC,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ I. Penović: KATALONAC

26.01. u 19:30, Teatar &TD - Velika,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ I. Martinić: DRAMA O MIRJANI I OVIMA OKO NJE

27.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

TALIJANSKA PRIČA / MADE IN ITALY- projekcija filma- OTKAZANO

27.01. u 20:00, MM Centar,

RAD, TEKST, KONTEKST (jer greška je dio svijesti)- izložba

27.01. u 12:00, Galerija SC,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ I. Martinić: DRAMA O MIRJANI I OVIMA OKO NJE

28.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

TRIJUMF / THE BIG HIT - projekcija filma

28.01. u 20:00, Kino Forum,

Ciklus kultnih klasika "DOUŠNIK"- projekcija igranog filma

28.01. u 20:00, MM Centar,

TRIJUMF / THE BIG HIT - projekcija filma

29.01. u 20:00, Kino Forum,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ F. Šovagović: ŽENA POPULARNOG POKOJNIKA

29.01. u 19:30, KINO SC / VELIKA &TD,

TRIJUMF / THE BIG HIT - projekcija filma

30.01. u 20:00, Kino Forum,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ F. Šovagović: ŽENA POPULARNOG POKOJNIKA

30.01. u 19:30, KINO SC / VELIKA &TD,

SIJEČANJSKA AKCIJA/ F. Šovagović: ŽENA POPULARNOG POKOJNIKA

31.01. u 19:30, KINO SC / VELIKA &TD,

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10

Kultura promjene

I.S.Turgenjev: MJESEC DANA NA SELU

PRO.
12
Ned
12. Prosinac 2021.
Nedjelja u 20:00
Teatar &TD - Polukružna
PRO.
11
Sub
11. Prosinac 2021.
Subota u 20:00
Teatar &TD - Polukružna

Premijera: 26. svibnja 2021., Polukružna &TD Ulaznice/ ULAZNICE.HR / Facebook/

Režija: Anastasija Jankovska

Dramaturg: Elvis Bošnjak

Scenograf: Vesna Režić
Kostimi: Marita Ćopo
Pokret: Pravdan Devlahović
Glazba: Grisha Levchenko
Asistent režije: Marija Klanac

IGRAJU

Natalija Petrovna: Judita Franković

Rakitin: Sven Jakir

Islajev: Dean Krivačić

Vjerocka: Laura Bošnjak

Beljajev: Kristijan Petelin



Ova arhetipska, mitološka priča nije ništa drukčija od svih priča o ljubavi… Vronski i KarenjinaČehovljev Ujak Vanja, pa čak i Fedra Jeana Racinea, Proslava ljubavi Pierrea Carleta de Marivauxa, likovi iz Shakespeareova Sna ljetne noći… I nitko njima (nama) ne može pomoći, spasa nema. Uostalom, može li biti spasa kada dolazi Ljubav? Ti padaš u provaliju očiju drugoga, toga koga voliš i spasa više nema. “Bolest” protiv koje se traži lijek isto je što i tražiti lijek protiv vlastitog bivanja na kugli zemaljskoj jer ljubav (kako piše Tolstoj) nije ništa drugo nego kad Netko (Sudbina, Bog…) spaja dva para očiju, kao da postavlja dva zrcala jedno nasuprot drugoga. Iz te beskonačnosti ponavljanja, zrcaljenja kao iz nekog magičnog labirinta, oni se više ne mogu izvući…

U lirskoj komediji Mjesec dana na selu veliki ruski pisac I. S. Turgenjev zapliće tipično rusku ladanjsku priču u kojoj dokolica ostavlja dovoljno prostora za duhovna i ljubavna iscrpljivanja kojima njegovi junaci bespoštedno izlažu sebe i svoje bližnje. Glad za ljubavlju, uzvišenim osjećajima i duhovnim senzacijama nadilazi bilo kakve obzire. U ovom strastvenom kolu svatko je meta svakom. Njihovi osjećaju su u svakom slučaju ekskluzivni, bez obzira koliko su nestalni i spremni na potpuno promjenu smjera ako potreba to zaište. Oni nisu spremi ništa žrtvovati drugom ili za drugog, nisu sposobni podnijeti nikakvu patnju, čak ako je i podnose, ona se ne podnosi iz potrebe da se čini drugom neko dobro, već predstavlja više izraz vlastite nemoći da se čovjek otrgne žuđenom objektu, ili ugodnom snatrenje u romantičnom krilu svjetske boli. Ekskluzivitet vlastitih osjećaja, potpuni nemar prema osjećajima drugih, pa čak i bližnjih, ovisnost o pažnji, ljubav kao animalno posjedovanje, potpuno ovladavanje, je ono po čemu su ovi ljudi moderni. Oni su ovisni o ljubavi ili, točnije, o zaljubljivanju, za njih je ljubav poput droge, stanje omamljenosti koje u suštini i nema veze sa svakidašnjim, praktičnim životom. Ona je potpuno nepraktična pojava i oni likovi koji u njoj vide sredstvo da započnu život, sasvim realan život, bivaju poraženi. Za junake ove drame ljubav je ideal kojega nije moguće doseći, jer kad je jednom dosegnut on prestaje postojati. I tu su oni također moderni ljudi. Jer njihov san o sreći predstavlja istu onu plitku ugodu za kojom danas žudi veći dio tzv. zapadnoga svijeta, kojem i mi svim silama želimo pripadati. ( Elvis Bošnjak, dramaturg).