Najavljujemo

A. Kreitmeyer: SVE ČETIRI ZA JEDNO/NA RUBU DODIRA I KAOSA

13.12. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

13.12. u 12:00, Galerija SC,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

14.12. u 12:00, Galerija SC,

KVIZ PROMJENE

14.12. u 20:00, Klub SC,

SVJETSKIH 100- kviz

14.12. u 18:00, Klub SC,

A. Kreitmeyer: SVE ČETIRI ZA JEDNO/NA RUBU DODIRA I KAOSA

14.12. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

I. Penović: KATALONAC

15.12. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

Klub studenata Muzikologije fusNota poziva na Božićni koncert!

15.12. u 20:00, MM Centar,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

15.12. u 10:00, Galerija SC,

A. Alfirević: KAZALISTE OKRUTNOSTI HAROLDA PINTERA - promocija knjige

17.12. u 13:00, Teatar &TD - Polukružna,

I. Penović: KATALONAC

17.12. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

17.12. u 12:00, Galerija SC,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

18.12. u 12:00, Galerija SC,

L. A. Fleger: ZAŠTO ŠUTIŠ?

19.12. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

19.12. u 12:00, Galerija SC,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

20.12. u 12:00, Galerija SC,

L. A. Fleger: ZAŠTO ŠUTIŠ?

20.12. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

L. A. Fleger: ZAŠTO ŠUTIŠ?

21.12. u 20:00, Teatar &TD - SEK,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

21.12. u 12:00, Galerija SC,

KVIZ PROMJENE

21.12. u 20:00, Klub SC,

NELI RUŽIĆ – Crne zastave (Izmještanja) - izložba

22.12. u 10:00, Galerija SC,

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap
Re-Imagine Europe
Re-Imagine Europe

Kultura promjene

L. A. Fleger: ZAŠTO ŠUTIŠ?

PRO.
21
Pet
21. Prosinac 2018.
Petak u 20:00
Teatar &TD - SEK — 50/25kn
PRO.
20
Čet
20. Prosinac 2018.
Četvrtak u 20:00
Teatar &TD - SEK — 50/25 kn
PRO.
19
Sri
19. Prosinac 2018.
Srijeda u 20:00
Teatar &TD - SEK — 0kn

Premijera: 19. prosinca 2018. / UlazniceTeatar &TD

 

Autorski tim: Lea Anastazija Fleger, Katarina Strahinić, Robert Španić

Režija: Lea Anastazija Fleger

Igraju: Katarina Strahinić i Robert Španić

Scena i kostimi: Ana Sarić

Glazba: Milorad Stranić

 

Zašto šutiš? dominantno je neverbalna (ali izrazito dramska) predstava u kojoj gledamo ključne momente u životu jednog potpuno običnog para. U ovome slučaju žene i muškarca.

Scene koje gledamo su ključni trenutci iz njihova života. One nisu sjećanja na svađe, prepirke, vjenčanja, zabave, proslave, rođendane ili obljetnice. Ne prikazuju se velike, atraktivne scene. U fokusu su momenti koji dolaze nakon njih. Ne gledamo genezu, niti uzroke partikularne situacije. Gledamo posljedice konflikata, ono što se događa kada vrhunac momenta više ne postoji i kada se treba nositi i suočiti s posljedicama određene situacije. Tada i ondje nastupaju dramatične tišine.

Komunikacija je glavna tema predstave. Svaki par na svijetu ima autentičan, specifičan način međusobne povezanosti i komunikacije. Ona je vrlo često potpuno strana, nepoznata drugim ljudima. Ona je razumljiva samo onima koji su je uspostavili. Neka rečenica, čak neka riječ, može biti velika priča za sebe koja se dogodila u pretpovijesti komada.

Bavimo se specifičnim tipom komunikacije, koji najčešće izbjegava razgovor o esenciji problema. Ono što je skriveno u neizgovorenom postaje važnije, i u ovom slučaju kazališno bitnije od riječi koje se izgovore. Od izgovorenog teksta mnogo su bitnije okolnosti situacija (i predsituacija), te odnosa (i predodnosa) lica na sceni.