Danas
... bez programa ...
Najavljujemo
... bez programa ...
About Student centre Zagreb
Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.
Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10
Kultura promjene
M.von Mayenburg: RUŽNI - Siječanjska akcija- OTKAZANO
SIJ.
30
Čet
30. Siječanj 2020.
Četvrtak u 20:00
Teatar &TD - Velika
Četvrtak u 20:00
Teatar &TD - Velika
SIJ.
29
Sri
29. Siječanj 2020.
Srijeda u 20:00
Teatar &TD - Velika
Srijeda u 20:00
Teatar &TD - Velika
Premijera: 2. listopada 2019. / Ulaznice/ ULAZNICE.HR / Facebook/
Marius von Mayenburg, »Der Häßliche«
s njemačkog jezika preveo Dubravko Torjanac
Režija i dramaturgija: Tamara Damjanović
Scenografija: Alma Trtovac
Svjetlo: Saša Fistrić
Grafički dizajn: Alma Trtovac
Glumice i glumce odijeva Varteks.
Uloge:
Lette, ružni: Josip Ledina
Fanny, njegova supruga; bogata stara dama; medicinska sestra: Lucija Barišić
Scheffler, Letteov šef; kirurg: Goran Zelić
Karlmann, Letteov asistent; kirurgov asistent; sin bogate stare dame: Ivan Čuić
Predstava Ružni nastala je kao zajednički rad autorskog tima, koji je kao odgovor na tekst što kritički progovara o suvremenoj kapitalističkoj kulturi i nezaustavljivoj potrebi za napretkom pronašao specifičan jezik kako bi ga kazališno oblikovao. Komad, pa tako i predstava, koju ravnopravno nose četvero mladih glumaca (Josip Ledina, Lucija Barišić, Ivan Čuić, Goran Zelić) otvara pitanje pozicije čovjeka unutar korporativne ljestvice te njegove spremnosti da se kroz uspinjanje na njoj odrekne vlastitog identiteta kako bi postigao materijalnu dobrobit. Koliko je čovjek u današnjem društvu, koje postavlja visoke kriterije oko načina oblikovanja i prezentiranja vlastitog sebe, sposoban zadržati osobni pečat ili je iluzorno misliti da je to uopće moguće?
U svijetu Danas, prostoru širine i vremenu komunikacije, kad je život - napokon - počeo disati, je li moguće da bi se mogla pojaviti ikakva ograničenja na sve nam suvremenošću poklonjene slobode? U svijetu Danas, koji u jednom od duhova tog - našeg - vremena, kapitalističko-korporativnom, odgaja savršena bića unutar savršeno uređenih sustava, je li moguće da se pojavi itko tko bi takvom savršenstvu bio greška? U svijetu Danas, koji neumorno promovira prihvaćanje svega što na planeti biva, je li moguće zaista doprijeti do onoga što bi u nama bilo iskreno, ranjivo, ljudsko, bez da to naruši ljepotu svih tih elegantno serviranih ultimatuma?
U svijetu Danas, je li moguće - hipotetski, samo hipotetski - da čovjek ostane dijelom tog svijeta, a da pritom ne prestane biti - onaj koji je?