Danas

... bez programa ...

Najavljujemo

... bez programa ...

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10

Kultura promjene

N. Manojlović/I. Đula: TRI SESTRE - gost. Vinkovci

LIP.
23
Sub
23. Lipanj 2018.
Subota u 20:00
Gostovanje

Irina: Martina Tomić
Maša: Ivana Pavlović
Olga: Petra Chelfi

Režija: Natalija Manojlović
Dramaturgija: Ivana Djula
Zvuk: Hrvoslava Brkušić i Hrvoje Nikšić

Premijerno izvedena 23. veljače 2017. / Teatar &TD Facebook

Balet po motivima A. P. Čehova.

Inspiriran istoimenom dramskom uspješnicom A.P. Čehova cijeli je balet izgrađen na pauzama imanentnim Čehovljevoj dramaturgiji. U svom eseju o Čehovu, Raymond Williams Čehovljeve je likove okarakterizirao kao “generaciju koja čitavu noć sjedi i raspravlja o potrebi za revolucijom pa je sutradan ujutro preumorna da bi išta napravila, makar to bilo vezano uz vlastite trenutačne probleme". Ta nemogućnost pokretanja, nepomičnost (u mjestu i vremenu), patos stasisa i njegova translatacija u neverbalno, polazišna je točka ovog baleta, pojasnila je redateljica Natalija Manojlović.


Deverbalizacija teksta drame s trima plesačicama, pokušaj je prijenosa atmosfere u kojoj ta nesposobnost djelovanja postaje radnjom drame. Alate za uprizorenje nedogađajnosti tražimo u redukciji ili eliminaciji govora, fizikalizirajući nemogućnost promjene kroz istraživanje ograničenih (po)kretanja ostarjelog tijela.

Dramske situacije suprotstavljene su dinamici žuđenoga života koji bi podrazumijevao događaj, ali koji u dramskom tekstu ostaje prisutan tek kao budućnosna projekcija, kao neostvareni san, kao zamišljaj i iluzija. Sestre zapravo uživaju u samoj žudnji za promjenom, jer su prekrhke da bi promjenu pokrenule, dodala je Manojlović.