Danas

... bez programa ...

Najavljujemo

... bez programa ...

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10

Kultura promjene

GNF: Pablo Castilla, Hedvig Biong, Niko Hafkenscheid (ES/NO/BE): Syden

RUJ.
23
Sub
23. Rujan 2017.
Subota u 20:00
Teatar &TD - Polukružna — Ulaz besplatan!
RUJ.
22
Pet
22. Rujan 2017.
Petak u 20:00
Teatar &TD - Polukružna — Ulaz besplatan!

22. i 23. 9. u 20h @ Polukružna &TD / Ganz novi festival / Ulaz besplatan

Syden traži višedimenzionalnu reprezentaciju iskustva slobode, holističkoga mentalnoga prostora gdje ljudi upoznaju sebe, udaljeni od ograničenja svakodnevnog života. Songs From A Valley Of Love and Delight na sceni predstavlja sedmero turista, stvarnih osoba, sjevernjaka koji su se privremeno ili zastalno preselili u različita mediteranska mjesta. Intervjui napravljeni s njima pretvoreni su u stihove pjesme za koje je skladana glazba. Oni izlaze na pozornicu i pjevaju svoj materijal iz intervjua, opisujući svoje doživljaje, želje i intimne osjećaje o životu koji žive. Gledatelj/ica prati predstavu u programskoj knjižici gdje se nalaze stihovi, pridodajući tako na fikcionalnoj udaljenosti scene koja se odvija na pozornici.

Izvođači: Glenda Crooknorth, Marianne Suter, Albert Doody, Rudolf Rutschmann, Margaret Lockie, David Lockie, Ann Holloway
Produkcija: Kevin Or Harry (Pablo Castilla, Niko Hafkenscheid and Hedvig Biong)
Koprodukcija: workspacebrussels, Kaaiteater
Uz potporu: GST Foundation, Vlaamse Gemeenschapscommissie, Arts Council Norway, Black Box Teater Oslo

U sklopu projekta Flemish Artists’ Focus, uz potporu Flanders State of the Art i Ministarstva kulture RH.

Kevin Or Harry umjetnički je kolektiv kojeg su 2015. osnovali skladatelj Niko Hafkenscheid (BE), vizualni umjetnik Hedvig Biong (NO) te fotograf i filmaš Pablo Castilla (ES). Stvarnost čine nijanse i teksture jedinstvene po svojoj autentičnosti, nereproduktivnosti i grubosti. To je blago za maštu i inspirira nas da ga iznova istražimo i kontekstualiziramo. Ishodi su bezbrojni, a za njihovim ograničenjima tragamo ciljano, jer su izazov izvornim kvalitetama dokumentarnoga materijala, iz domene stvarnosti u onu fikcije. Hibridne forme prezentacije kreću se od pozornice ili instalacije, izdanja knjige ili snimanja LP-a. Uz Syden, temeljni i mnogostruki rad za istraživanje teme autentičnosti i identiteta turističkih destinacija na jugu, Kevin or Harry napravili su i projekte Syden, A Moment of Being, čitaću sobu kombinirajući fotografiju, glazbu, tekst i prostorni dizajn (predstavljen na festivalu Working Title u Bruxellesu 2015. te na međunarodnom kazališnom festivalu Black Box Oslo 2016.) te Syden, Songs From A Valley Of Love and Delight, osmišljen kao mini opera za sedmero turista (premijerno izveden 2016. na festivalu Burning Ice u Kaaistudiju u Bruxellesu te predstavljen tijekom međunarodnoga kazališnoga festivala u Black Box kazalištu u Oslu, u ožujku 2017).

UMJETNOŠĆU SE BAVIMO….?

Svatko od nas ima drugačije zaleđe: glazba, film, vizualne umjetnosti. Svejedno, povezuje nas fascinacija stvarnosti, njeni apsurdi i kompleksnosti, želja da ih istražimo, ispitamo i prevedemo u umjetničke projekte. Sloboda da pristupimo materijalu istraživanja na zaigran način, koristeći hibridne forme reprezentacije ili preplićući postojeće, esencijalno je za našu metodu rada. Možda čak i namjerno nadilaženje unaprijed definiranih kategorija te traženje granica gdje se one sreću ili stapaju.

NAJBOLJI UVJETI ZA RAD JESU?

Vrijeme, vrijeme i vrijeme. Uranjanje u stvarnost proces je koji zahtijeva vrijeme. Počinješ s idejom, naznakom, i površinom koju treba zagrebati. Polako, ono prerasta u beskrajan proces ljuštenja bezbrojnih slojeva značenja. Istraživanje postaje esencijalni dio naše metode. Ne znamo gdje idemo, i to nam neznanje odgovara. Istraživačke stipendije od velike su pomoći u tim procesima.