Danas

... bez programa ...

Najavljujemo

... bez programa ...

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10

Kultura promjene

Promocija CD-a Silvija Foretića Transakcije 1968-1979 uz izvedbu Der Achte Tag

OŽU.
13
Uto
13. Ožujak 2018.
Utorak u 20:00
MM Centar — Besplatno

13. 3., 20 h, ulaz besplatan / MM centar

2017., pod uredništvom Višeslava Laboša, Multimedijalni institut objavio je disk s izborom elektroakustičkih djela Silvija Foretića Transakcije 1968-1979. Promocija izdanja obuhvaća izvedbu Foretićeva Osmog dana, za recitatora i elektroničku glazbu, u izvedbi Vilima Matule i Višeslava Laboša.

Mono-melodramom Osmi dan (ili u traženju bijele vječnosti), (izvornik - Der Achte Tag (oder auf der Suche nach der weissen Zeit), Foretić je okrunio svoj elektroakustički opus. Od 1974. do danas djelo nije izgubilo na svojoj aktualnosti, a izvodili su ga njemački i hrvatski glumci. „U djelu, glavni junak (očito neki skladatelj), prepričava svoj životni put, pri čemu pojedine postaje njegova umjetničkoga razvoja odgovaraju razvojnim etapama novije glazbe, tako da čitava stvar, pogotovo prvi dio, predstavlja humoristično-satirični pregled novije glazbene povijesti. U drugom se dijelu pripovjedač sve više gubi u pseudoznanstvenim, nadrealističnim pa i suludim meditacijama. Iako je djelo u prvom redu literarno, glazba je ipak neizostavan sudionik dramskoga zbivanja. Njezina je uloga višestrana: ponekad (ali rijetko) ona je ilustrativna, mnogo češće je ugođajno neutralna, no najčešće simbolična, tj. kao doživljaj vremena i prolaznosti.“ (S. Foretić)