Danas

... bez programa ...

Najavljujemo

... bez programa ...

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10

Kultura promjene

S. Seidel: HAMLET ZA SVAKOGA- Noć kazališta

STU.
21
Sub
21. Studeni 2020.
Subota u 20:00
Teatar &TD - Polukružna

Predstava se održava u sklopu manifestacije Noć kazališta. Jedinstvena cijena ulaznice je 25 kuna, a možete ih kupiti na Ulaznice.hr, njihovim prodajnim mjestima i na blagajni kazališta koja radi od 11:00 do 13:00 te dva sata prije početka predstave.

Premijera/ 28. 5. 2019.UlazniceULAZNICE.HRFacebook/

Režija: Lovro Krsnik

Izvode: Tea Šimić, Zoran Pribičević, Dino Seferović

Autorska glazba: Dino Seferović

Scenografija: Marijana Gradečak

Oblikovatelj svjetla: Marino Frankola

Kostimografija: Slavica Motušić

Žanrovski najbolje opisana kao glazbena komedija, Hamlet za svakoga, predstava je koja kroz različite izvedbene iskaze ispituje komercijalno prihvatljive kazališne formate, problematizirajući kontekst kazališta u okruženju sveprisutne i galopirajuće estradizacije kulture danas. Zbog toga izvedbeno Hamlet for Youpreuzima na sebe zadatak biti predstavom koja nužno mora zaraditi i time naizgled umjetničke razloge svjesno podređuje egzistencijalnim.

Problem  preživljavanja umjetnika tako postaje važna tema unutar koje se kroz odabrane scene najpoznatijeg Shakespearovog komada, želi udovoljiti publici pod svaku cijenu te razotkriti pozadinsku intimnu ljubavnu priču protagonista.Kroz ispreplitanje prizora privatnog i dramskog u intenzivnoj glumačkoj suigri, sukobljavaju se njihova različita glumačka stremljenja i njihovi prvotni odnosi i pristupi. Nižu se sve besmisleniji prekidi kontinuiteta izvedbe, opetovano je dovodeći u stanje vlastite ugroze. No, upravo u trenutku kad više nemaju što izgubiti, glumački impulsi slobode dolaze na vidjelo.