OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:

5. siječnja, srijeda;

15. travnja, Veliki petak;

29. travnja, petak;

27. svibnja, petak;

15. lipnja, srijeda;

21. lipnja, utorak;

4. kolovoza, četvrtak;

12. kolovoza, petak;

28. listopada, petak;

17.studenoga, četvrtak;

23. prosinca, petak;  i

30. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

 

 

 

 

Student servis

Razno

IT Service Desk

Strabag BRVZ d.o.o. traži studente/ice za rad u IT Service Desk-u (njemački jezik)


    

Vrsta posla: IT Service Desk

Mjesto i adresa obavljanja posla: ULICA PETRA HEKTOROVIĆA 2, ZAGREB/ HRVATSKA 10000 HRV

Početak i očekivano trajanje posla: odmah

Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 40Kuna

* Naknada za sate rada u dane državnog blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad i za rad nedjeljom uvećava se

  za 50% (čl. 13. st. 3. Zakona o obavljanju studentskih poslova, N.N. 96/2018.)

Opis posla: Želiš poboljšati svoje znanje njemačkog jezika i ući u IT svijet? Od tebe se ne očekuju nikakva predznanja iz IT-a i kod nas ćeš upoznati širok spektar IT aplikacija. 

  • Tvoj tim i ti ćete internim zaposlenicima pružati podršku za preko 2000 aplikacija – i to na njemačkom jeziku u multinacionalnom koncernu 
  • Pronalazit ćeš rješenja za probleme s korisničkim računima, hardverom, aplikacijama ili raznim upitima u vezi s tabletima, printerima i mobilnim uređajima 
  • Dokumentirat ćeš IT probleme internih korisnika putem našeg tiket sustava, e-mailom ili telefonom i pružati ad hoc riješenja koliko je to moguće ili ih pak možda na kraju prosljediti drugim timovima 
  • Analizirat ćeš simptome problema i pokušavat ćeš ih riješiti s postojećim rješenjima/poznatim pogreškama 

Posebna znanja i vještine:

  • Uživaš u svakodnevnoj komunikaciji s korisnicima/kolegama 
  • Vrlo dobro poznaješ njemački jezik u govoru i pismu 
  • Voliš usvajati nova znanja i primjenjivati ih u radnoj svakodnevnici 
  • Čak i u izazovnim situacijama iskazuješ susretljivost i spremnost pomoći 
  • Dobro se snalaziš u MS Office paketu, operativnom sustavu Windows i poznavanje uobičajenog hardvera (računala, prijenosna računala, printeri, pametni telefoni) je prednost 
Radno vrijeme: prema dogovoru

Ostale napomene i uvjeti: Kroz intenzivnu uvodnu edukaciju, nastavit ćeš jačati svoje IT vještine i postat ćeš važnim dijelom tima IT Service Desk-a, bilo na pola ili puno radno vrijeme. Aplikacije o kojima brinemo toliko su raznolike da ne nalikuju tipičnim aktivnostima pozivnog centra.

Naš IT Service Desk tim ima puno kohezije, predan je, voli učiti nove stvari i uživa u zajedničkim pauzama za ručak, partiju zajedničkog stolnog nogometa ili pikado. Nudimo ti satnicu od 40 kuna i dobivaš svu potrebnu informatičku opremu na raspolaganje.

Način i kontakt za prijavu studenata: 

https://jobboerse.strabag.at/req43488/Zaposlenik%20na%20IT%20Service%20Desku%20(%C5%BE%20%20-%20%20m%20%20-%20%20d)/AT_DE/