OBRASCI:
1. Obrazac za prijavu poslodavaca
* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.
2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu
3. Potražnja studenata za rad
KONTAKTI:
Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.
Tel: 01/4593-658, 4593-666
Faks: 01/4593-560
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 – 15:30
Voditelj Student servisa
Tel: 01/4593-671
Fax: 01/4843-505
E-adresa: sservis@sczg.hr
Služba za zapošljavanje studenata
Tel: 01/4593-673, 4593-674
E-adresa: referada@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici
Velika Gorica, Zagrebačka 5
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/6461 850
Faks: 01/6461 851
E-adresa: sservis@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Zaprešiću
Zaprešić, ul. Vladimira Novaka 23
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/400-1125
E-adresa: sservis@sczg.hr
Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu
Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:
5. siječnja, srijeda;
15. travnja, Veliki petak;
29. travnja, petak;
27. svibnja, petak;
15. lipnja, srijeda;
21. lipnja, utorak;
4. kolovoza, četvrtak;
12. kolovoza, petak;
28. listopada, petak;
17.studenoga, četvrtak;
23. prosinca, petak; i
30. prosinca, petak
radit skraćeno do 13:00 sati.
Student servis
Razno
IT Service Desk
Strabag BRVZ d.o.o. traži studente/ice za rad u IT Service Desk-u (njemački jezik)
Vrsta posla: IT Service Desk
Mjesto i adresa obavljanja posla: ULICA PETRA HEKTOROVIĆA 2, ZAGREB/ HRVATSKA 10000 HRV
Početak i očekivano trajanje posla: odmah
Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 40Kuna
* Naknada za sate rada u dane državnog blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad i za rad nedjeljom uvećava se
za 50% (čl. 13. st. 3. Zakona o obavljanju studentskih poslova, N.N. 96/2018.)
Opis posla: Želiš poboljšati svoje znanje njemačkog jezika i ući u IT svijet? Od tebe se ne očekuju nikakva predznanja iz IT-a i kod nas ćeš upoznati širok spektar IT aplikacija.
- Tvoj tim i ti ćete internim zaposlenicima pružati podršku za preko 2000 aplikacija – i to na njemačkom jeziku u multinacionalnom koncernu
- Pronalazit ćeš rješenja za probleme s korisničkim računima, hardverom, aplikacijama ili raznim upitima u vezi s tabletima, printerima i mobilnim uređajima
- Dokumentirat ćeš IT probleme internih korisnika putem našeg tiket sustava, e-mailom ili telefonom i pružati ad hoc riješenja koliko je to moguće ili ih pak možda na kraju prosljediti drugim timovima
- Analizirat ćeš simptome problema i pokušavat ćeš ih riješiti s postojećim rješenjima/poznatim pogreškama
Posebna znanja i vještine:
- Uživaš u svakodnevnoj komunikaciji s korisnicima/kolegama
- Vrlo dobro poznaješ njemački jezik u govoru i pismu
- Voliš usvajati nova znanja i primjenjivati ih u radnoj svakodnevnici
- Čak i u izazovnim situacijama iskazuješ susretljivost i spremnost pomoći
- Dobro se snalaziš u MS Office paketu, operativnom sustavu Windows i poznavanje uobičajenog hardvera (računala, prijenosna računala, printeri, pametni telefoni) je prednost
Radno vrijeme: prema dogovoru
Ostale napomene i uvjeti: Kroz intenzivnu uvodnu edukaciju, nastavit ćeš jačati svoje IT vještine i postat ćeš važnim dijelom tima IT Service Desk-a, bilo na pola ili puno radno vrijeme. Aplikacije o kojima brinemo toliko su raznolike da ne nalikuju tipičnim aktivnostima pozivnog centra.
Naš IT Service Desk tim ima puno kohezije, predan je, voli učiti nove stvari i uživa u zajedničkim pauzama za ručak, partiju zajedničkog stolnog nogometa ili pikado. Nudimo ti satnicu od 40 kuna i dobivaš svu potrebnu informatičku opremu na raspolaganje.
Način i kontakt za prijavu studenata: