OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:

5. siječnja, srijeda;

15. travnja, Veliki petak;

29. travnja, petak;

27. svibnja, petak;

15. lipnja, srijeda;

21. lipnja, utorak;

4. kolovoza, četvrtak;

12. kolovoza, petak;

28. listopada, petak;

17.studenoga, četvrtak;

23. prosinca, petak;  i

30. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

 

 

 

 

 

Student servis

Administrativni poslovi

Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku

Vrsta posla: Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku. Mjesto i adresa obavljanja posla: Rad od kuće


Naručitelj (poslodavac): Transcom WorldWide d.o.o.

Šifra ili OIB naručitelja: 558974

 

Vrsta posla: Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku

Mjesto i adresa obavljanja posla: Rad od kuće

 

Početak i očekivano trajanje posla: 23.05.2022. ; neograničeno trajanje

Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn/h

 

* Naknada za sate rada u dane državnog blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad i za rad nedjeljom uvećava se  za 50% (čl. 13. st. 3. Zakona o obavljanju studentskih poslova, N.N. 96/2018.)

 

Potreban broj izvođača (studenata/ica): 2

Pridruži se timu jednog od najbrže rastućih startupa na svijetu u zajedničkom cilju: pomoći milijunima stanovnika širom svijeta kako bi se kretali u svojim gradovima. Čeka te plaćena obuka za posao kao i mogućnost napredovanja!

 

Što je tu za TEBE?

> atraktivna plaća/studentska satnica

> rad u smjenama koje obuhvaćaju cjelokupno radno vrijeme projekta 0-24

> ugovor o radu na neodređeno na puno ili nepuno radno vrijeme, studentski ugovor

> plaćena obuka u trajanju od deset dana uz prijavu s prvim danom treninga

> mogućnost rezervacije parkirnog mjesta u neposrednoj blizini ureda u Zagrebu

> podrška trenera, voditelja tima i kolega u timu

> mogućnost napredovanja i izgradnje karijere u međunarodnom okruženju

> ugodna radna atmosfera s izraženim prijateljskim duhom među kolegama

> bonusi za preporuke novih djelatnika u iznosu do 1.500 kuna neto (ovisno o projektu)

> potpuno opremljena kuhinja i prostorija za odmor (Relax room) u Zagrebu.

 

 

Pridruži se Transcom obitelji kao Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku!

 

Našu korisničku podršku pokreće želja da korisnicima učinimo vožnje što jednostavnijima, da lako riješimo neočekivane poteškoće, da se orijentiramo na izvor i rješenje, a pritom poboljšavamo i pojednostavljujemo procese. Na taj način, svaki član korisničke podrške utječe na svakodnevni život milijuna ljudi.

Tražimo komunikativne, motivirane i zainteresirane kandidate koji će graditi budućnost prijevoza putnika i robe – platformu koja vozače i korisnike povezuje s automobilima, motociklima i svime ostalime što je potrebno kako bismo se brzo i povoljno kretali u gradu.

 

Tvoje će odgovornosti biti:

•             pružanje korisničke podrške putem kanala pisane (e-mail i chat) i usmene komunikacije (telefonski poziv) u realnom vremenu

•             komunikacija na slovenskom jeziku

•             briga o korisnicima i pomoć prilikom korištenja aplikacije.

•             mjesto rada:  rad od kuće.

•             Što tražimo:

•             > znanje slovenskog jezika na C1 razini (napredni korisnik)

•             > engleski jezik: razina B2 (za potrebe treninga i razumijevanje materijala za učenje, rada u sustavu i internu komunikaciju)

•             > osnovno korištenje MS Office paketa, brzina i točnost u tipkanju

> izvrsne komunikacijske i interakcijske vještine

> učinkovita pisana i usmena komunikacija

> samostalnost, motiviranost, organiziranost i otvorenost.

 

•             Kako izgleda rad u Transcomu:

•             "Iskustvo u radu u Transcomu bih opisao kao ležeran rad. Atmosfera je opuštena, nadređeni opušteni i pristupačni. Po mom mišljenju, ako poslodavac zaposleniku pruža odlične uvjete, i zaposlenik će dati sve od sebe pri samom radu, što je u Transcomu i slučaj. Toplo preporučam svakome, tko je zainteresiran, da se priključi našem timu! Svi su dobrodošli."

Hrvoje, agent

•             Mi smo globalni specijalist za iskustvo korisnika. Pružamo usluge korisničke podrške, prodaje i tehničke podrške putem naše razgranate mreže kontaktnih centara i agenata koji rade od kuće. Naš tim čini 30000 stručnjaka za korisničko iskustvo u 69 kontaktnih centara u 26 zemalja, a pružamo usluge na 33 jezika međunarodnim brandovima u različitim gospodarskim sektorima.

 

Zvuči zanimljivo? Radujemo se upoznati vas!

 

Radno vrijeme: 24/7/ fleksibilna satnica – mogućnost rada 20/25/30/35/40 sati

 

Način i kontakt za prijavu studenata: Prijava putem linka za prijavu: https://transcomcroatia.recruitee.com/o/agentica-u-korisnickoj-podrsci-na-slovenskom-jeziku