OBRASCI:
1. Obrazac za prijavu poslodavaca
* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.
2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu
3. Potražnja studenata za rad
KONTAKTI:
Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.
Tel: 01/4593-658, 4593-666
Faks: 01/4593-560
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 – 15:30
Voditelj Student servisa
Tel: 01/4593-671
Fax: 01/4843-505
E-adresa: sservis@sczg.hr
Služba za zapošljavanje studenata
Tel: 01/4593-673, 4593-674
E-adresa: referada@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici
Velika Gorica, Zagrebačka 5
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/6461 850
Faks: 01/6461 851
E-adresa: sservis@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Zaprešiću
Zaprešić, ul. Vladimira Novaka 23
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/400-1125
E-adresa: sservis@sczg.hr
Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu
Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:
5. siječnja, srijeda;
15. travnja, Veliki petak;
29. travnja, petak;
27. svibnja, petak;
15. lipnja, srijeda;
21. lipnja, utorak;
4. kolovoza, četvrtak;
12. kolovoza, petak;
28. listopada, petak;
17.studenoga, četvrtak;
23. prosinca, petak; i
30. prosinca, petak
radit skraćeno do 13:00 sati.
Student servis
Administrativni poslovi
Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku
Vrsta posla: Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku. Mjesto i adresa obavljanja posla: Rad od kuće
Naručitelj (poslodavac): Transcom WorldWide d.o.o.
Šifra ili OIB naručitelja: 558974
Vrsta posla: Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku
Mjesto i adresa obavljanja posla: Rad od kuće
Početak i očekivano trajanje posla: 23.05.2022. ; neograničeno trajanje
Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn/h
* Naknada za sate rada u dane državnog blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad i za rad nedjeljom uvećava se za 50% (čl. 13. st. 3. Zakona o obavljanju studentskih poslova, N.N. 96/2018.)
Potreban broj izvođača (studenata/ica): 2
Pridruži se timu jednog od najbrže rastućih startupa na svijetu u zajedničkom cilju: pomoći milijunima stanovnika širom svijeta kako bi se kretali u svojim gradovima. Čeka te plaćena obuka za posao kao i mogućnost napredovanja!
Što je tu za TEBE?
> atraktivna plaća/studentska satnica
> rad u smjenama koje obuhvaćaju cjelokupno radno vrijeme projekta 0-24
> ugovor o radu na neodređeno na puno ili nepuno radno vrijeme, studentski ugovor
> plaćena obuka u trajanju od deset dana uz prijavu s prvim danom treninga
> mogućnost rezervacije parkirnog mjesta u neposrednoj blizini ureda u Zagrebu
> podrška trenera, voditelja tima i kolega u timu
> mogućnost napredovanja i izgradnje karijere u međunarodnom okruženju
> ugodna radna atmosfera s izraženim prijateljskim duhom među kolegama
> bonusi za preporuke novih djelatnika u iznosu do 1.500 kuna neto (ovisno o projektu)
> potpuno opremljena kuhinja i prostorija za odmor (Relax room) u Zagrebu.
Pridruži se Transcom obitelji kao Agent/ica u službi za korisnike na slovenskom jeziku!
Našu korisničku podršku pokreće želja da korisnicima učinimo vožnje što jednostavnijima, da lako riješimo neočekivane poteškoće, da se orijentiramo na izvor i rješenje, a pritom poboljšavamo i pojednostavljujemo procese. Na taj način, svaki član korisničke podrške utječe na svakodnevni život milijuna ljudi.
Tražimo komunikativne, motivirane i zainteresirane kandidate koji će graditi budućnost prijevoza putnika i robe – platformu koja vozače i korisnike povezuje s automobilima, motociklima i svime ostalime što je potrebno kako bismo se brzo i povoljno kretali u gradu.
Tvoje će odgovornosti biti:
• pružanje korisničke podrške putem kanala pisane (e-mail i chat) i usmene komunikacije (telefonski poziv) u realnom vremenu
• komunikacija na slovenskom jeziku
• briga o korisnicima i pomoć prilikom korištenja aplikacije.
• mjesto rada: rad od kuće.
• Što tražimo:
• > znanje slovenskog jezika na C1 razini (napredni korisnik)
• > engleski jezik: razina B2 (za potrebe treninga i razumijevanje materijala za učenje, rada u sustavu i internu komunikaciju)
• > osnovno korištenje MS Office paketa, brzina i točnost u tipkanju
> izvrsne komunikacijske i interakcijske vještine
> učinkovita pisana i usmena komunikacija
> samostalnost, motiviranost, organiziranost i otvorenost.
• Kako izgleda rad u Transcomu:
• "Iskustvo u radu u Transcomu bih opisao kao ležeran rad. Atmosfera je opuštena, nadređeni opušteni i pristupačni. Po mom mišljenju, ako poslodavac zaposleniku pruža odlične uvjete, i zaposlenik će dati sve od sebe pri samom radu, što je u Transcomu i slučaj. Toplo preporučam svakome, tko je zainteresiran, da se priključi našem timu! Svi su dobrodošli."
Hrvoje, agent
• Mi smo globalni specijalist za iskustvo korisnika. Pružamo usluge korisničke podrške, prodaje i tehničke podrške putem naše razgranate mreže kontaktnih centara i agenata koji rade od kuće. Naš tim čini 30000 stručnjaka za korisničko iskustvo u 69 kontaktnih centara u 26 zemalja, a pružamo usluge na 33 jezika međunarodnim brandovima u različitim gospodarskim sektorima.
Zvuči zanimljivo? Radujemo se upoznati vas!
Radno vrijeme: 24/7/ fleksibilna satnica – mogućnost rada 20/25/30/35/40 sati
Način i kontakt za prijavu studenata: Prijava putem linka za prijavu: https://transcomcroatia.recruitee.com/o/agentica-u-korisnickoj-podrsci-na-slovenskom-jeziku