OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:

5. siječnja, srijeda;

15. travnja, Veliki petak;

29. travnja, petak;

27. svibnja, petak;

15. lipnja, srijeda;

21. lipnja, utorak;

4. kolovoza, četvrtak;

12. kolovoza, petak;

28. listopada, petak;

17.studenoga, četvrtak;

23. prosinca, petak;  i

30. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

 

 

 

 

Student servis

Administrativni poslovi

Asistent u ured

Asistent u uredu škole stranih jezika (m/ž)


Naručitelj (poslodavac): Angla d.o.o.

Šifra ili OIB naručitelja: 88030

Vrsta posla: Asistent u uredu škole stranih jezika (m/ž)

Adresa obavljanja posla: Zagreb, Galjufova 5

Početak i očekivano trajanje posla: 01. rujna 2022. – 01.07.2023.

Radno vrijeme: PON-ČET 16:00 – 20:30

Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 KN

Potreban broj izvođača (studenata/ica): 1

Opis posla:

- vođenje administracije

- upisi u semestar/školsku godinu

- unos podataka u bazu polaznika

- komunikacija s klijentima

- asistencija u osmišljavanju i provedbi marketinških aktivnosti

- kreiranje i objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama škole

- podrška u upravljanju nastavom; podrška nastavnicima

- asistencija djelatnicima u svakodnevnim zadacima

Uvjeti zaposlenja:

- student društvenog ili ekonomskog usmjerenja, poželjno student stranih jezika

- izvrsno poznavanje hrvatskoga jezika

- izvrsno poznavanje MS Office programskog paketa

- visok stupanj informatičke pismenosti i napredno korištenje grafičkih alata (Canva)

- izvrsno poznavanje društvenih mreža – Facebook, Instagram, LinkedIN

- izvrsno poznavanje pravila poslovne korespondencije

- iskustvo u uredskim poslovima

- dugoročnost suradnje

Posebna znanja i vještine:

- razvijene organizacijske, prezentacijske, prodajne i pregovaračke vještine

- fleksibilnost u rasporedu radnog vremena i spremnost na kasnije zaposlenje

- motiviranost na rad, marljivost, odgovornost, ljubaznost u odnosu prema klijentu,

Ostale napomene i uvjeti:

Nudimo ugodnu i poticajnu atmosferu u mladom i dinamičnom kolektivu, mogućnost besplatnog usavršavanja stranih jezika, mogućnost stručne prakse (hospitacije) za studente stranih jezika i kasnije zaposlenje u struci.

Način i kontakt za prijavu studenata:

Prijaviti se možete slanjem životopisa i motivacijskog pisma najkasnije do 20.07.2022. na angla@angla.hr

Novi suradnik bit će izabran putem selekcijskog postupka koji će uključivati provjeru životopisa i motivacijskog pisma, rješavanje kreativnog zadatka, provjeru stručnih kompetencija i intervju.