OBRASCI:
1. Obrazac za prijavu poslodavaca
* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.
2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu
3. Potražnja studenata za rad
KONTAKTI:
Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.
Tel: 01/4593-658, 4593-666
Faks: 01/4593-560
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 – 15:30
Voditelj Student servisa
Tel: 01/4593-671
Fax: 01/4843-505
E-adresa: sservis@sczg.hr
Služba za zapošljavanje studenata
Tel: 01/4593-673, 4593-674
E-adresa: referada@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici
Velika Gorica, Zagrebačka 5
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/6461 850
Faks: 01/6461 851
E-adresa: sservis@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Zaprešiću
Zaprešić, ul. Vladimira Novaka 23
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/400-1125
E-adresa: sservis@sczg.hr
Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu
Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:
5. siječnja, srijeda;
15. travnja, Veliki petak;
29. travnja, petak;
27. svibnja, petak;
15. lipnja, srijeda;
21. lipnja, utorak;
4. kolovoza, četvrtak;
12. kolovoza, petak;
28. listopada, petak;
17.studenoga, četvrtak;
23. prosinca, petak; i
30. prosinca, petak
radit skraćeno do 13:00 sati.
Student servis
Administrativni poslovi
Asistent u ured
Asistent u uredu škole stranih jezika (m/ž)
Naručitelj (poslodavac): Angla d.o.o.
Šifra ili OIB naručitelja: 88030
Vrsta posla: Asistent u uredu škole stranih jezika (m/ž)
Adresa obavljanja posla: Zagreb, Galjufova 5
Početak i očekivano trajanje posla: 01. rujna 2022. – 01.07.2023.
Radno vrijeme: PON-ČET 16:00 – 20:30
Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 KN
Potreban broj izvođača (studenata/ica): 1
Opis posla:
- vođenje administracije
- upisi u semestar/školsku godinu
- unos podataka u bazu polaznika
- komunikacija s klijentima
- asistencija u osmišljavanju i provedbi marketinških aktivnosti
- kreiranje i objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama škole
- podrška u upravljanju nastavom; podrška nastavnicima
- asistencija djelatnicima u svakodnevnim zadacima
Uvjeti zaposlenja:
- student društvenog ili ekonomskog usmjerenja, poželjno student stranih jezika
- izvrsno poznavanje hrvatskoga jezika
- izvrsno poznavanje MS Office programskog paketa
- visok stupanj informatičke pismenosti i napredno korištenje grafičkih alata (Canva)
- izvrsno poznavanje društvenih mreža – Facebook, Instagram, LinkedIN
- izvrsno poznavanje pravila poslovne korespondencije
- iskustvo u uredskim poslovima
- dugoročnost suradnje
Posebna znanja i vještine:
- razvijene organizacijske, prezentacijske, prodajne i pregovaračke vještine
- fleksibilnost u rasporedu radnog vremena i spremnost na kasnije zaposlenje
- motiviranost na rad, marljivost, odgovornost, ljubaznost u odnosu prema klijentu,
Ostale napomene i uvjeti:
Nudimo ugodnu i poticajnu atmosferu u mladom i dinamičnom kolektivu, mogućnost besplatnog usavršavanja stranih jezika, mogućnost stručne prakse (hospitacije) za studente stranih jezika i kasnije zaposlenje u struci.
Način i kontakt za prijavu studenata:
Prijaviti se možete slanjem životopisa i motivacijskog pisma najkasnije do 20.07.2022. na angla@angla.hr
Novi suradnik bit će izabran putem selekcijskog postupka koji će uključivati provjeru životopisa i motivacijskog pisma, rješavanje kreativnog zadatka, provjeru stručnih kompetencija i intervju.