Pretraga tvrtki

Naziv tvrtke

(ako ste zaboravili ili zametnuli šifru tvrtke za koju želite podići ugovor možete je ovdje pronaći upisom naziva tvrtke te tako olakšati i ubrzati sebi i nama postupak izdavanja ugovora. Hvala!)

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666
Faks: 01/4593-560

Voditelj Student servisa
Tel: 01/4593-671
Fax: 01/4843-505
E-mail: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata
Tel: 01/4593-673, 4593-674
E-mail: referada@sczg.hr

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:00 – 18:00

Ispostava Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30 

Tel: 01/6461 850 

Faks: 01/6461 851

E-mail: sservis@sczg.hr

Ispostava Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30 

Tel: 01/ 6461 856 i 01/3315 706

 E-mail: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa

na dane uoči blagdana za 2017. godinu

 
Student servis će na dane uoči blagdana u 2017. godini:

5. siječnja, četvrtak

14. travnja, petak

28. travnja, petak

14. lipnja, srijeda

21. lipnja, srijeda

4. kolovoza, petak

11. kolovoza, petak

6. listopada, petak

31. listopada, utorak

22. prosinca, petak i

29. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

 

Student servis

Promidžba, marketing

Prodajni predstavnik (m/ž)

Shark Global Services d.o.o. traži studente/ice za radno mjesto: Inside Sales representative


  • Opis posla:

-   Zastupnik za prodaju

-   Tražimo prodajnog koji bi aktivno tražio i kontaktirao klijente.

-   Predstaviti, promicati i prodavati proizvode / usluge solidnim argumentima postojećim i budućim kupcima

-   Uspostaviti, razvijati i održavati poslovne i korisničke odnose

 

• Pozivanje klijenata i email korespodencija

• Koordinirati prodaju članovima tima i drugim odjelima

• Pisati izvješća o prodaji i statusu

• Upravljanje opskrbom s izvješćima o potrebama kupaca, problemima, interesima, konkurentnim aktivnostima i potencijalima novih proizvoda i usluga.

• Nastavite pratiti najbolje prakse i promotivne trendove

• Kontinuirano poboljšavati  povratnim informacijama

• Tjedna izvješća HR manageru

• Fleksibilni raspored rada s mogućnošću rada kod kuće

• Potrebno je minimalno 30 radnih sati mjesečno

• Ne postoji "atmosfera pozivnog centra", mlada, prijateljska međunarodna ekipa

• Izvrsna polazna točka karijere

 

Inside Sales representative

•    We’re looking for a results-driven sales representative to actively seek out and engage customer prospects. Present, promote and sell products/services using solid arguments to existing and prospective customers

•    Establish, develop and maintain positive business and customer relationships

•    Reach out to customer leads through cold calling and cold emailing

•    Coordinate sales effort with team members and other departments

•    Track sales and status reports

•    Supply management with reports on customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services.

•    Keep abreast of best practices and promotional trends

•    Continuously improve through feedback

•    Weekly reports to middle management

•    Flexible working schedule with possibillty to work from home ocassionaly

•    A minimum of 30 working hours per month is a must

•    No „call center atmosphere“, young, friendly international team

•    Excellent starting point of a career

 

 

 

Posebna znanja i vještine:

-    radno iskustvo kao prodajni predstavnik

-    izvrsno poznavanje njemackog jezika

-    Izvrsno poznavanje MS Officea

-    Sposobnost izgradnje produktivnih poslovnih profesionalnih odnosa

-    Visoko motivirani

-    Izvrsne vještine komunikacije i pregovaranja

-    Prioritetiranje, upravljanje vremenom i organizacijske vještine

-    Sposobnost stvaranja i isporuke prezentacija prilagođenih potrebama klijenata

-    Vještine upravljanja odnosima i otvorenost na povratne informacije

-    završen BA

 

•    Proven work experience as a sales representative

•    German close to native is a must

•    Excellent knowledge of MS Office

•    Ability to build productive business professional relationships

•    Highly motivated and target driven

•    Excellent communication and negotiation skills

•    Prioritizing, time management and organizational skills

•    Ability to create and deliver presentations tailored to the audience needs

•    Relationship management skills and openness to feedback

•    BS/BA degree or equivalent

 

Adresa rada: Zagreb, Ulica Republike Austrije 31

Radno vrijeme: minimalno 30 sati tjedno

Predviđen vremenski period rada: Svaki radni dan, početak radnog dana u dogovoru s HR menadžericom

 

Naknada po satu:

za 40 sati mjesečno, naknada iznosi 4500 HRK + bonusi za prodaju.

Za radno vrijeme manje od 40 sati, umanjuje se po cijeni sata. 30 sati je minimalno i dogovara se unaprijed ugovorom.

 

Ostalo: Početak rada je od 15.08.2017

Osobe koje su zainteresirane za rad na poziciji, trebaju poslati svoj CV i zamolbu na engleskom jeziku na mail adresu hr@shark-gs.com