Kontakt

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666
Faks: 01/4593-560

Voditelj Student servisa
Tel: 01/4593-671
Fax: 01/4843-505
E-mail: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata
Tel: 01/4593-673, 4593-674
E-mail: referada@sczg.hr

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:00 – 18:00

Ispostava Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-mail: sservis@sczg.hr

Ispostava Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/ 6461 856 i 01/3315 706

E-mail: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa

na dane uoči blagdana za 2018. godinu


Student servis će na dane uoči blagdana u 2018. godini:

5. siječnja, petak;

30. ožujka, Veliki petak;

27. travnja, petak;

30. svibnja, srijeda;

21. lipnja, četvrtak;

3. kolovoza, petak;

14. kolovoza, utorak;

5. listopada, petak;

31. listopada, srijeda;

21. prosinca, petak i

28. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

--------------------------------------------------

------------------------------

 

OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

Student servis

Student servis | 10. Travanj 2018. u 06:00

Poslovi u administraciji

ADMINISTRATIVNI / UREDSKI POSLOVI:


Studentice i studenti koji se preko web-a prijave na oglas i zaposle, prije početka rada  ugovor o povremenom radu i uputnicu obvezno  podižu u sobi 8 Student servisa!

ADMINISTRATIVNI / UREDSKI:

4197/ Administrativni poslovi u računovodstvu, Jankomir. Radno vrijeme od pon-pet, 08-16h. Satnica 20,00 kn. Kontakt 01 3436 921

4199/ Sistem administrator/ica, Zagreb - održavanje mreže, instalacija ADSL-a u maloprodajnim jedinicama, priprema računala za nove korisnike, podrška krajnjim korisnicima. Po mogućnosti apsolvent za 3-4 dana tjedno, od 08-16h. Kontakt: ljudski.potencijali@amds.hr

4202/ Administrativni poslovi, Zagreg. Obavezno znanje engleskog jezika B2 razine. Cijena sata: 22,00 kn. Radno vrijeme 09-17h. Kandidati prvo prolaze selekcijski postupak, te će odabrani kandidati proći  trening za obavljanje traženih poslova.  Kontakt: dolores.krmpotic@primevigilance.com

4263/ Administrativni poslovi/ call centar, Zagreb. Na duži period, od 8-16h / 9-17h/ 11-19h. Cijena sata: 23,00 kn. Traži se komunikativnost, organiziranost, pouzdanost, sklonost timskom radu. Prijave na info.hr@cash-expert.com

4275/ Traži se apsolvent/ica Pravnog fakulteta za rad u odvjetničkom uredu na administrativnim poslovima, Savska cesta. Na duži period, prema potrebi – 9-17h. Kontakt: 091/928-4152, pdjuric.law@gmail.com

4290/ Vođenje tekuće dokumentacije, javljenje na telefon i sl..rad u word-u, excelu i Ki expertu (prednost), Zagreb. Period rada: 06. – 20.08.2018., od 8-16h. Naknada po satu: 25,00 kn, uvećanje 10% za rad u II smjeni. Uz znanje Ki experta pednost studentima/cama građevinskog smjera. Prijave na info@adeoengineering.hr

4294/Administrativni poslovi – preuzimanje  i otprema pošte, fotokopitanje, arhiviranje i sl.. Slavonska avenija. Period rada: 01. – 31.08.2018., 6-8h/dan. Cijena sata: 20,00 kn. Kontakt: 555-7462

4310/ Prikupljanje podataka i unos novih informacija o kupcima te ostali administrativni poslovi na duži period – Ilica 429. Potrebna informatička pismenost, znanje rada u MS Office-u, društvene mreže. Radno vrijeme od 08-16h. Cijena sata 22,00 kuna. Prijave na: ivan.balija@siteproject.hr

4320/ Administrativni poslovi u skladištu na duži period. Potrebno poznavanje rada na računalu (Excel). Radno vrijeme 8h dnevno. Cijena sata 25,00 kuna. Tel./email: 091/4580-619 ; zoran@toitoi.hr

4336/ Pomoć u administraciji (prikupljanje i sortiranje narudžbi) od 06.08. do 15.09.2018. – Kvatrić. Radno vrijeme od 08-16h. Potrebno osnovno znanje rada na računalu. Cijena sata 20,00 kuna. Tel./email: boa.promocija@gmail.com

4391/ Asistent/ica u uredu (slaganje i priprema dokumentacije, javljanje na telefon, komunikacija sa strankama i sl.) na duži period – Derenčinova 1. Radno vrijeme od 08-16h. Cijena sata 22,00 kuna, za prekovremeni rad 23,00 kuna. Tel./email: 091/1110-250 ; info@ekosen.hr

4404/ Administrativni poslovi na duži period. Apsolventi/ice ili studenti/ice slobodni za rad minimalno 3 dana tjedno (prednost studenti prirodnih znanosti). Potrebno znanje Engleskog jezika B2. Radno vrijeme: svaki dan, 9-17h. Cijena sata 22,00 kuna. Kandidati prvo trebaju proći selekcijski postupak. Odabrani kandidati će dobiti trening potreban za obavljanje posla. Tel./e-mail: dolores.krmpotic@primevigilance.com

4410/ Tajnički i drugi administrativni poslovi u uredu  (vođenje određenih internih evidencija, organizacija sastanaka, narudžbe, pomoć u pripremi ugovora, ponuda i sl.) na period od 3 mjeseca. Potrebno znanje rada u MS Office-u, engleski jezik i osnove računovodstva. Radno vrijeme od 09-17h. Cijena sata 30,00 kuna. Tel./email: info@sigmabc.eu

4412/ Rad u arhivi (unošenje osnovnih podataka o ugovorima u baze podataka, arhiviranje ugovora u odgovarajuće registratore) od 20.08. do 30.11.2018. - Zagrebačka pivovara, Ilica 224. Radno vrijeme: puno radno vrijeme (8h). Cijena sata 25,00 kuna. Tel./e-mail: ema.stulic@molsoncoors.com

4414/ Administrator/ica (obrada podataka) od 20.08. do 30.09.2018. – Utinjska 48. Radno vrijeme u jutarnjoj smjeni. Cijena sata 20,00 kuna. Tel./email: 01/3688-447 ; danijela.rakusa@klara.hr

4421/ Administrativni poslovi (pomaganje poslovnoj tajnici, ulaganje pošte, popunjavanje tablica, preslagivanje spisa, arhiviranje spisa i sl.) od 22. do 29.08.2018. - Branimirova 29 (Branimir centar). Radno vrijeme: 4 sata dnevno (od 8,00 do 12,00h). Cijena sata 20,00 kuna. Tel./email: tena.nagy@ljubenko-i-partneri.hr

4423/ Apsolvent/ica Prometnog fakulteta za rad u uredu, odjel transporta - Sveta Nedelja, Gospodarska 2c. Radno vrijeme: pon-petak, 8,00-16,00h. Cijena sata 21,00 kuna. Cv. slati na mail: natjecaj@quehenberger.com

4460/ Zaprimanje i slanje pošiljki, kopiranje i scaniranje dokumentacije, rad s bazama podataka, praćenje marketinških aktivnosti, izrada narudžbi i zaprimanje računa, inventura promotivnih materijala, rezervacije, ostali administrativni poslovi – Heeinzelova70. Potrebno aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu; dobro poznavanje rada na računalu (Word, Excel, Power Point, Internet,…); pedantnost i točnost, razvijene vještine usmene i pisane komunikacije, proaktivnost i  posvećenost ostvarenju zadanih ciljeva, profesionalan pristup. Radno vrijeme: 9,00-17,00h; radnim danom. Cijena sata 35,00 kuna. Tel./e-mail: tajana.ivos@sanofi.com