OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:

5. siječnja, srijeda;

15. travnja, Veliki petak;

29. travnja, petak;

27. svibnja, petak;

15. lipnja, srijeda;

21. lipnja, utorak;

4. kolovoza, četvrtak;

12. kolovoza, petak;

28. listopada, petak;

17.studenoga, četvrtak;

23. prosinca, petak;  i

30. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

 

 

 

 

 

Student servis

Student servis | 23. Siječanj 2022. u 12:00

Poslovi u administraciji

ADMINISTRATIVNI / UREDSKI POSLOVI:


ADMINISTRATIVNI / UREDSKI POSLOVI

4862/ Administrativni poslovi - Rad na info pultu fitnes centra: rad na računalu, izdavanje računa, komunikacija sa članovima. Adresa obavljanja posla: Zagreb – više lokacija. Početak i očekivano trajanje posla: 1.9.2022. do 30.06.2023. Radno vrijeme: poslije podne. 1. Smičiklasova 19: od ponedjeljka do četvrtka od 14 do 21h. Početak rada: 5.9. 2. Dubrava 16: ponedjeljak i srijeda od 16.30 do 19.30. Početak rada: 5.9. 3. Mašićeva 3a: ponedjeljak i srijeda od 18.30 do 21.30h. Početak rada: 3.10. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Posebna znanja i vještine: organiziranost, urednost, odgovornost. Ostale napomene i uvjeti: Rok za prijavu: 31.8. Selekcijski razgovori: 2.9. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mailom na: info@amika.hr

4859/ Administrativni posao. Adresa obavljanja posla: Ulica Republike Austrije 23, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: Odmah, na duži period ili po dogovoru. Radno vrijeme: 9-15 h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn. Opis posla: Telefonska prodaja usluga pravnim osobama, vođenje baze podataka, komunikacija sa klijentima, ostali administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: Komunikativnost, informatička pismenost, poznavanje engleskog jezika. Ostale napomene i uvjeti: Poželjno iskustvo u prodaji. Način i kontakt za prijavu studenata: ured@presido.hr

4052/ Administrativni poslovi. Adresa obavljanja posla: Poljička 5, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09.2022. Radno vrijeme: 9-14h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Opis posla: Skeniranje i kopiranje dokumentacije, umetanje dokumenata u spise, rad s dolaznom i odlaznom poštom, rad u kompjuterskom programu odvjetničkog ureda i dr. Posebna znanja i vještine: Student/ica 4. ili 5. godine prava, rad u Word-u i Excel-u. Ostale napomene i uvjeti: Tražimo motiviranu i odgovornu osobu, studenta/icu 4. ili 5. godine prava, za obavljanje administrativnih te drugih povjerenih poslova u odvjetničkom uredu. Način i kontakt za prijavu studenata: Prijave molimo slati na e-mail: goran.sverko@sverko.hr

4849/ Administrativni poslovi u računovodstvu. Adresa obavljanja posla: Slavonska avenija 50. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, pa dogovoru. Radno vrijeme: minimalno 3 dana u tjednu. Neto cijena sata posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Opis posla: kopiranje, skeniranje, odlaganje, pomoć u računovodstvenim poslovima, unos podataka. Posebna znanja i vještine: znanje rada na računalu (Excel), engleski njemački jezik. Ostale napomene i uvjeti: odgovornost, marljivost, snalažljivost i ozbiljan pristup poslu. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: Silvija.Bolfek@Carrier.com   

4842/ Uredski posao - ispomoć u odjelu konstrukcija. Adresa obavljanja posla: ATP Zagreb arhitekti inženjeri d.o.o. Donje Svetice 14, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: prema potrebi tijekom cijele godine. Radno vrijeme: prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 HRK. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 5, studenti /ce građevinarstva. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mailom  info_zag@atp.ag

4842/ Uredski posao - ispomoć u odjelu arhitekture. Adresa obavljanja posla: ATP Zagreb arhitekti inženjeri d.o.o. Donje Svetice 14, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: prema potrebi tijekom cijele godine. Radno vrijeme: prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 HRK. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 5 (studenti /ce arhitekture). Način i kontakt za prijavu studenata: e-mailom  info_zag@atp.ag

4841/ Administrativni poslovi u odjelu Pravni poslovi. Adresa obavljanja posla: Addiko Bank d.d. Slavonska avenija 6. Početak i očekivano trajanje posla: 5.9.2022.- Radno vrijeme: pola radnog vremena u dogovorenom terminu (između 8-16), ponekad puno radno vrijeme ukaže li se potreba. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/h. Opis posla: Administracija, unos podataka, praćenje rokova i dokumentacije. Posebna znanja i vještine: Excel, rad na računalu, preciznost, prednost kandidatima ekonomskog i pravnog fakulteta. Ostale napomene i uvjeti: Veselimo se u naš tim uključiti još jednog studenta/icu koji bi nam u ugodnoj atmosferi i nakon provedene (plaćene) edukacije pomagao u izvršenju svakodnevnih zadataka 😊 Način i kontakt za prijavu studenata: Mail sa životopisom molimo slati na valentina.antunovic@addiko.com i iva.jajcanin@addiko.com. Molimo u subject maila navesti „Studentski posao-prijava“.

4836/ Grafički dizajner/ica. Mjesto obavljanja posla: DPD Croatia d.o.o., Slatinska 7, 10 360 Sesvete. Početak i očekivano trajanje posla: na dulje vrijeme – 8 sati na dan. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kuna. Opis posla: priprema za tisak, dizajn, izrada i prilagodba online i offline vizualnih sadržaj(vizuala za društvene mreže, plakate, letke, brošure, prezentacije), dizajniranje i izrada jednostavnih landing stranica.....Posebna znanja i vještine: poznavanje rada u Adobe alatima (Indesign, Ilustrator, Photoshop), poznavanje rada u MS Office alatima (Word, Excel, powerpoint),poznavanje procesa pripreme za tisak, kreativno razmišljanje. Radno vrijeme: 8:00- 16:00, vikend se ne radi. Ostale napomene i uvjeti: prednost studenti zadnje godine uz mogućnost zaposlenja. Način i kontakt za prijavu studenata: hr@dpd.hr

4834/ Programerski poslovi. Adresa obavljanja posla: Strojarska cesta 20, 10000, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: po dogovoru. Radno vrijeme: puno radno vrijeme. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 do 40 kn. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): po dogovoru. Opis posla: Tražimo novo pojačanje za naš Data Science tim. Ukoliko ti Python nije stran i želiš se baviti Machine Learningom, prijavi se na: DATA SCIENTIST | BE-terna. Posebna znanja i vještine: osnove programiranja u Pythonu poželjne, ali ne i uvjet        

4831/ ADMINISTRATIVNI POSLOVI. Mjesto i adresa obavljanja posla: ZAGREB, MIRAMARSKA CESTA 22, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09.2022.-31.12.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn. Opis posla: administrativni poslovi – prijem stranaka, telefonskih poziva, poruka, evidencija obveza glavnog tajnika, vođenje popisa primljenih podnesaka i druge pošte, vođenje evidencija o kretanju spisa, poslovi pripreme i organizacije radnih sastanaka, pisanje kratkih dopisa, urudžbiranje, otprema podnesaka i ostali poslovi po nalogu nadređenog. Posebna znanja i vještine: znanje rada u MS office, poželjno iskustvo u administrativnim poslovima. Radno vrijeme: 08-16h. Način i kontakt za prijavu studenata: putem emaila: e-pisarnica@mrrfeu.hr

4821/ Asisten/ica voditelj/ica ureda škole stranih jezika. Adresa obavljanja posla: Špansko, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: od 5.9.2022 – lipanj 2023., uz mogućnost trajnog angažmana/ zaposlenja i razvoja karijere s nama. Radno vrijeme: 15-20h uz mogućnost povremenog rada od kuće. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 – 50 kn. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): po dogovoru. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 1. Opis posla:  asistencija u organizaciji tečajeva i seminara, vođenje Excel tablica polaznika i predavača, organizacija sastanaka, osnovna izrada i objava za društvene mreže, uredski poslovi (telefoni, korespondencija). Posebna znanja i vještine: Tražimo komunikativnu i kreativnu osobu, koja voli usavršavanje, pohađanje ili organizaciju seminara, prednost imaju kandidati društvenog smjera, pogotovo vezano za jezike ili organizaciju edukacije. Obavezno poznavanje Worda, Excela. Volja za stjecanjem novih vještina. Nudimo podržavajuću kulturu, i zanimljivo i dinamično okruženje. Nužno izvrsno poznavanje engleskog jezika. Ostale napomene i uvjeti: Molimo samo ozbiljne i odgovorne kandidate, koji se žele profesionalno razvijati. Prednost imaju studenti viših godina. Način i kontakt za prijavu studenata:  molimo poslati e-mail ukratko o sebi, zašto biste željeli obavljati ovaj posao i svoje planove, s kontaktima, centar.westend@gmail.com

4819/ Administrativni posao u odjelu općih poslova. Mjesto obavljanja posla: Samsung Electronics Austria – Podružnica Zagreb , Radnička cesta 37b, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 1.9.2022. (trajanje min godinu dana). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33 kn/h. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 1. Opis posla: kontakt s dobavljačima, pomoć s ugovorima, briga o uredu, naručivanje zaliha za ured (uredski materijal, potrepštine za kuhinju), rezervacija hotela i restorana, vođenje evidencije korištenja automobila, vođenje evidencije telekomunikacijskih usluga i ostali administrativni poslovi, povremena podrška za rad recepcije. Posebna znanja i vještine: Microsoft Office paket – excel, Engleski jezik. Radno vrijeme: 8-16h / 9-17h. Ostale napomene i uvjeti: prednost studentima prava. Način i kontakt za prijavu studenata: sead.hr@samsung.com   

4806/ Administrativni poslovi, GEOGRAPHICA D.O.O./ Sv. Ivan Zelina. Skeniranje dokumenata i unos jednostavnih meta podataka u uredima za prostorno planiranje. Osnove informatike. Radno vrijeme: prema radnom vremenu ureda za prostorno planiranje. Cijena sata 30 kn. Dodatak na plaću za svaki dan kada se pređe dogovorena količina. Kontakt: ivan.geographica@gmail.com

4713/ Administrativni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagreb, Fallerovo šetalište 22. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, po dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn/h. Opis posla: Arhiviranje računa i ostale poslovne dokumentacije, skeniranje dokumenta, zaprimanje i slanje pošte, javljanje na telefon, pomoć pri izvršavanju tekućih poslova. Ostali uredski poslovi po potrebi prema uputama voditelja i nadređenih. Posebna znanja i vještine: Tražimo marljivu, odgovornu, organiziranu i komunikativnu osobu kojoj je glavna karakteristika da je visoko motivirana za rad i kontinuirano učenje te primjenjivanje stečenih znanja u radu. Za uzvrat nudimo raznovrstan posao u skladnom timu, kontinuirano stjecanje novih znanja te ugodnu radnu atmosferu u uspješnoj i stabilnoj firmi u kojoj se cijeni rad i njeguju dobri međuljudski odnosi. Radno vrijeme: po dogovoru. Način i kontakt za prijavu studenata: Molimo da nam se predstavite putem maila ili kroz životopis te uz obavezan kontakt broj pošaljete molbu na e-mail adresu: Info.TKEHR@tkelevator.com s naznakom: Studentski posao.  

4682/ Müller trgovina Zagreb d.o.o. traži studente/ice za administrativne poslove, Oreškovićeva ulica 6H, Zagreb. Opis posla: poslovi prevođenja i administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: izvrsno znanje njemačkog jezika, otvorenost, komunikativnost. Radno vrijeme: po dogovoru. Cijena sata: 33,00 kn. Prijave na: posao@mueller.hr

4673/ Asistent/ica u administrativnim poslovima, Wawa d.o.o./ Sveta Nedjelja. Nabava uredskog materijala, evidencija slanja i zaprimanja pošte, vođenje evidencije radnog vremena, službenih vozila i zaštite na radu, obračun putnih naloga, kontaktiranje dobavljača i klijenata, praćenje ugovora s dobavljačima te kontrola istih. Radno vrijeme: pon- pet, minimum 4 sata dnevno. Cijena sata 30 kn Kontakt: 01/ 3643-962, nives.blagec@wawa.hr

4665/ Nova hrvatska banka d.d. traži studente/ice za administrativne poslove, Varšavska ulica 9, Zagreb. Period rada: 01.08. – 31.12.2022. Opis posla: arhiviranje i administriranje raznih zahtjeva. Poznavanje MS office. Radno vrijeme: puno radno vrijeme (08 – 16h). Cijena sata: 29,30 kn. Prijave na: zaposlenje@novahrvatskabanka.hr

4654/ Ispomoć pri administrativnom poslovima te izdavanja robe, Ajster d.o.o./ Zagreb. Pisanje ponuda, javljanje na telefon, pomoć u prodaji te izdavanja robe. Znanje rada na računalu. Početak i očekivano trajanje posla: 27.08.2022..– 30.08.2022. Radno vrijeme: 8-16h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: ajster@ajster.hr , 01/6188-011

4613/ Administrativni posao, RUBIKON 4, autoškola/ Savska cesta 19, Avenija Dubrovnik 10. Upis kandidata, prijava i odjava kandidata sa ispita, naplata školarine. Početak i očekivano trajanje posla: pojačan intenzitet u ljetnom periodu, mogućnost rada u kontinuitetu kroz cijelu godinu. Radno vrijeme: 15-20h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: autoskola.rubikon4@gmail.com , 091/4838-880

4518/ Traži se asistent/ica u marketingu - pisanje sadržaja za društvene mreže, distribucija promotivnog materijala, pisano i usmeno poslovno komuniciranje. Potrebna je komunikativnost i pristupačnost. Radno vrijeme prema dogovoru, na duže vrijeme. Naknada po satu: 35,00 kn.  Poslati životopis na info@onoratis.com

4491/ Administrativni poslovi, Viator d.o.o./ Heinzelova 56. Pregled šteta na vozilima, unos šteta u kompjuterski program. Vozačka dozvola B kategorije. Radno vrijeme: puno radno vrijeme. Cijena sata 30 kn. Poslati CV na ured@viator-auto.hr

4480/ Administrativni poslovi, Maxx auto d.o.o./ Slavonska avenija. Prijem stranaka, nabava uredskog materijala, zaprimanje/slanje pošte, briga o izdavanju automobila i uredno vođenje evidencije, prikupljanje i vođenje evidencija računa za gorivo, zaprimanje avansa na blagajni. Poznavanje MS Office (Excel).  Radno vrijeme: u smjenama. Cijena sata 30 kn. Kontakt: tihana.margetic@kmag.net , sunic.marina@kmag.net

4473/ Administrativni poslovi, Pro-klima d.o.o./ Samobor. Javljanje na telefon, otvaranje ulaznih vrata (remote), zaprimanje pošte. Početak i očekivano trajanje posla: 8.8.-19.8.2022. Radno vrijeme: 8-16h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: karijere@proklima.hr

4469/ Administrativni poslovi, Kedo d.o.o./ Zagrebačka cesta. Skeniranje, rad s aplikacijama, zaprimanje pošte, unos podataka, ostali jednostavni administrativni zadaci. Znanje rada na računalu. Bilo bi poželjno da osoba može raditi kroz cijelu godinu. Radno vrijeme: 08:00 -16:00h, 30 – 40 sati tjedno. Cijena sata 32 kn. Kontakt: mihaela.istvanic@kedo.hr

4450/ Administrativni poslovi. Irsag d.o.o./ Dubrava. AutoCAD + Excel. Radno vrijeme: 9h-17h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: info@irsag.hr

4418/ Knjigovodstveni poslovi i komunikacija sa strankama u odvjetničkom uredu, Gajeva 59, Zagreb, na duži period. Cijena sata je 30,00 kn. Prijave na ouribic.prijave@gmail.com ili 095 854 1506

4413/ Administrativni poslovi, Dubravka Filipović j.d.o.o./ Maksimirska. Izrada i ažuriranje podataka, praćenje društvenih mreža. Poznavanje engleskog jezika, internetska pismenost, poznavanje društvenih mreža, i ev. Marketinga. Radno vrijeme: od 10.00h do 12.00/13.00h. Cijena sata 35 kn. Životopis sa slikom poslati na mail: ocin.info@yahoo.com

4402/ SURADNIK U TURISTIČKOJ AGENCIJI (m/ž). Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: prema mogućnostima studenta. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Opis posla: Izravna komunikacija s pacijentima i suradnicima (uz korištenje stranih jezika), odgovaranje na upite i podrška pacijentima, dnevna komunikacija i koordinacija sa suradnicima, administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: talijanski ili njemački jezik. Radno vrijeme: po dogovoru. Način i kontakt za prijavu studenata: putem linka https://poliklinikaidentalia.talentlyft.com/o/t3c/apply

4380/ BACK OFFICE ASSISTANT ZA NJEMAČKO GOVORNO PODRUČJE. Opis posla: pisana i usmena (govorna) korespondencija sa klijentima na njemačkom govornom području, neophodno je vrlo dobro poznavanje njemačkog jezika u govoru i pismu! Mjesto i adresa obavljanja posla: Avenija Dubrava 82, 10040 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, radi se od 9:00h do 13:00h od ponedjeljka do petka – fiksno iz ureda u Zagrebu! Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn /sat neto. Posebna znanja i vještine: obavezno vrlo dobro znanje njemačkog jezika u govoru i pismu. Način i kontakt za prijavu studenata: molimo tvoju zamolbu sa osobnim podacima i kratak CV uputiti na navedene e-mail adrese: kornelia@juliana-nails.com ili office.croatia@juliana-nails.com

4336/ Prodaja u prodavaonici TOM TAILOR, Importanne centar, Trg Ante Starčevića 7, Zagreb, od 11.7.2022. 40 sati tjedno, u dvije smjene. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn/h. Način i kontakt za prijavu studenata: prijave sa životopisom i kontakt podacima na e-mail tomtailor.importanne@gmail.com ili tel. 01466 85 17

4335/ Razni poslovi - Administrativni poslovi (rad u Excelu). Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagrebačka banka d.d. Zagreb (Samoborska 145, Jankomir). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33 kn/h. Opis posla: Skeniranje, rad u aplikacijama, otvaranje i slanje pošte, izrada tablica raznih vrsta (Excell) i ostali zadaci po potrebi. Napredno znanje Microsoft Office paketa (excell). Osnovno poznavanje statističkih modela i analitičke vještine. Radno vrijeme: Puno radno vrijeme 8 h (ponedjeljak – petak). Ostale napomene i uvjeti: student/-ica s vlastitim studentskim ugovorom; prijave do 15.7.2022. Način i kontakt za prijavu studenata: prijave sa životopisom i kontakt podacima na e-mail posao@unicreditgroup.zaba.hr uz naznaku „Studentski posao – Rad u excelu“

4325/ Pomoćni poslovi u pravnoj službi. Adresa obavljanja posla: Baotić d.d., Maksimirska 282, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: početak rada odmah, do 31.08.22. Radno vrijeme: 07:30-15:30. Neto cijena sata posla (za redoviti rad): početna 32 kn/h +ovisno o zalaganju. Opis posla: Administrativni poslovi u pravnoj službi (kopiranje, skeniranje, unos podataka, izrada jednostavnijih dokumenata, slaganje i arhiviranje dokumenata). Posebna znanja: Znanje rada na računalu (MS Office), odgovornost, snalažljivost. Ostale napomene i uvjeti: Student prava (apsolventi). Način i kontakt za prijavu studenata: prijave na mail: zeljka.pravna@baotic.hr

4312/ Uredski posao. Mjesto i adresa obavljanja posla: Forma purus d.o.o., HRVATSKI LESKOVAC, STARA CESTA 32B. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, trajanje posla 1,5 godinu. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00kn/h. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): putni troškovi – u potpunosti. Opis posla: uredski poslovi – poslovi tajnice. Posebna znanja i vještine: MS OFFICE – napredno znanje. Radno vrijeme: ponedjeljak – petak, 08:00 – 16:00. Način i kontakt za prijavu studenata: forma-purus@forma-purus.hr   

4307/ Administrativni poslovi (skeniranje i kopiranje dokumenata, otprema pismena, rad na računalu). Mjesto i adresa obavljanja posla: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju – Podružnica u Gradu Zagrebu, Ozaljska 10 (2. kat), Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: početak – 11.07.2022 - nije moguće predvidjeti, ovisno o potrebama, odnosno obimu posla. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Opis posla:  skeniranje i kopiranje dokumenata, zaprimanje i otprema pismena, rad na računalu. Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka (od 07:30 – 15:30 h). Način i kontakt za prijavu studenata: mailom – vladimir.vrhovec@apprrr.hr

4288/ Centar za financijska vještačenja d.o.o. Hebrangova 30, traži studente/ice za administrativne poslove. Potrebno je dobro poznavanje excel-a i word-a. Radno vrijeme: pon-pet od 8-16 h. Naknada po satu: 29,30 kn. Prijave na: lidija.miskulin@cfv.hr

4207/ Narodne novine d.d. traže studente za rad (2 izvršitelja/ice) u Odjelu javnih nadmetanja na poslovima unosa podataka. Potrebno je odlično poznavanje Excela. Cijena sata je 33,00 kn. Lokacija rada: Zagreb, Savski gaj XIII.put br.6. Predviđeno trajanje angažmana je približno od 5.7.-19.08.2022., a radno vrijeme od 08.00-16.00 h ili 07.00-15.00 h zainteresirani studenti mogu se odmah prijaviti (do popunjavanja mjesta) na e-mail LjudskiPotencijali@nn.hr (s napomenom u predmetu/subjectu „unos podataka-napredan Excel“) te će biti upućeni na testiranje poznavanja rada u Excel-u. Prijavom na e-mail LjudskiPotencijali@nn.hr studenti pristaju da njihovi podaci budu dostupni u iduća 24 mjeseca u evidenciji otvorenih zamolbi Društva. U svakom trenutku student ima pravo zatražiti informacije o obradi svojih osobnih podataka, njihov ispravak i brisanje osobnih podataka na zop@nn.hr Na oglašene poslove mogu se javiti osobe oba spola.

4179/ Administrativni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Gradska plinara Zagreb d.o.o. Radnička cesta 1, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: od 1. srpnja 2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,50 kn/sat. Opis posla: rad na osobnom računalu- unos podataka u bazu. Radno vrijeme: od 7:30 do 15:30. Ostale napomene i uvjeti: rad od ponedjeljka do petka 8 sati. Način i kontakt za prijavu studenata: putem stranice Karijera GPZ  https://karijere.plinara-zagreb.hr

4177/ Administrativni i pomoćni pravni poslovi. Adresa obavljanja posla: Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Radnička cesta 80. Očekivano trajanje posla: do konca rujna 2022.godine, s mogućnošću produljenja ovisno o opsegu posla. Radno vrijeme: 8,00 do 16,00. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 kuna. Opis posla:  unos potrebnih podataka u bazu/sustav podataka, printanje odluka i ugovora, slaganje akata, dostavljanje akata na potpis i po potrebi drugi administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: poznavanje rada na računalu (microsoft/office paket), snalažljivost, sklonost timskom radu. Ostale napomene i uvjeti: Prednost imaju studenti završnih godina studija društvenog usmjerenja (pravni fakultet), nije uvjet. Način i kontakt za prijavu studenata:  Molimo što žurnije poslati pisanu zamolbu na ruzica.ri@fzoeu.hr

4163/ Skeniranje i unos računa u računalni sustav, administriranje dokumentacij. Adresa obavljanja posla: Kipišće 13, Strmec. Početak i očekivano trajanje posla: 01.07. -31.08.2022. Radno vrijeme: 8 h ili po dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 31,5 kn. Prijave na posao@deceuninck.com

4114/ Administrativni poslovi u logistici, Milšped d.o.o. za prijevoz i usluge/ Sveta Nedjelja. Priprema, zaduživanje, razduživanje transportne dokumentacije u odjelu domaće distribucije, unos statusa u sistem. Osnovno znanje rada na kompjuteru. Rad u uredu. Radno vrijeme: 8-16h. Cijena sata 35 kn + propisana uvećanja. Kontakt: 091/3441 617, zdenko.brkic@milsped.com

4092/ Ispomoć u uredu Web Shop-a Uprava Lesnine, Slavonska av. 106. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, na duži vremenski period. Radno vrijeme: od 8:00-16:00, mogućnost dogovora Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn satnica. Prijave isključivo putem linka https://posao.xxxlesnina.hr/KL48-student-za-ispomoc-u-uredu-web-shopa-mz-lesnina-centrala-zagreb

4075/ Administrativni poslovi, Qualitas d.o.o./ Dobojska. Telefonski kontakt sa potencijalnim klijentima savjetodavnih usluga. Telefonski kontakt sa potencijalnim klijentima (turizam) koji su već dobili newslatter za sufinanciranje projekata putem EU fondova. Osnovno znanje excela. Period rada: početak ASAP, trajanje cca 5 radnih dana. Radno vrijeme: 8-16h. Cijena sata 35 kn. Kontakt: igor.velimirovic@qualitas.hr

3999/ Administrativni posao. Mjesto obavljanja posla: Samsung Electronics Austria, Radnička cesta 37b, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: ASAP (trajanje min 6 mjeseci). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33 kn/h. Opis posla: Upisivanje podataka u tablice, uploadanje tablica u kompanijski sistem, povlačenje ili izrada potrebnih izvještaja, priprema podataka. Posebna znanja i vještine: Microsoft Office paket – excel, Engleski jezik. Radno vrijeme: 9-17h. Način i kontakt za prijavu studenata: sead.hr@samsung.com

3948/ Administrativni poslovi – arhiviranje, izrada otpremnica i faktura. Mjesto i adresa obavljanja posla: Donje svetice 127, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: do31.08.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 kn. Posebna znanja i vještine: Snalažljivost, odgovornost, točnost, brzina; korištenje elektroničke pošte i MS officea. Radno vrijeme: 40 sati tjedno (Ponedjeljak – petak = 7 sati dnevno; subota – nedjelja = 5 sati). Način i kontakt za prijavu studenata: E-mail antonio.varkas@ntl.hr            

3911/ Razrada projekta (troškovnika) u AutoCAD-u, iscrtavanje nacrta. Mjesto i adresa obavljanja posla: HR-10000 Zagreb, Lavoslava Ružičke 32. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat. Posebna znanja i vještine: rad u AutoCAD-u, MS Office. Radno vrijeme: 08.00-16.00. Način i kontakt za prijavu studenata: 098/180-6130, keratek.zagreb@gmail.com

3901/ Administrativni poslovi, unos podataka / Zagreb. Posebna znanja i vještine: poznavanje rada na računalu. Početak i očekivano trajanje posla: na više mjeseci. Radno vrijeme: pon-čet od 7:30 do 16 sati, pet 8 do 14 sati. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn/sat. Prijavu poslati mailom na e-adresu zaposljavanje@petrol.hr

3859/ Skeniranje dokumenata/ rad na računalu, Arhivservis d.o.o./ Savska cesta. Osnovno poznavanje rada na računalu. Radno vrijeme: 08:00 – 16:00h. Cijena sata 30 kn + propisana uvećanja. Kontakt: tomislav.spajic@arhivservis.hr uz napomenu – „Studentski posao – skeniranje“

3854/ Administrativna obrada, Tech doctor d.o.o., Radnička cesta. Rad na računalu. Početak i očekivano trajanje posla: 29-06-2022, trajanje po potrebi (1 mjesec ili više) Radno vrijeme: 09-17h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: 099/ 3619-999  

3787/ Administrativni poslovi, unos podataka u računalo, telefonska centrala, zaprimanje i slanje pošte, komunikacija s kupcima i dobavljačima, Velika Gorica. Početak i očekivano trajanje posla: 01.07.2022. do neodređeno. Radno vrijeme: 8 -16h, ponedjeljak – petak. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn/h. Posebna znanja i vještine: komunikativnost, sklonost timskom radu, lojalnost, marljivost. Prijave na  info@lscs.hr

3784/ SCANIA CREDIT HRVATSKA d.o.o. u Lučkom, Karlovačka cesta 96, traži studenta/icu za rad u administraciji - pružanje administrativne podrške, pregled pošte, unos faktura, unos podataka, arhiviranje dokumentacije, vođenje evidencija, izdavanje ponuda, predračuna. Poželjno znanje engleskog jezika, pouzdanost, komunikativnost, preciznost, poznavanje rada na računalu. Radno vrijeme: od 8:30-16:30 h, početak rada odmah trajanje prema dogovoru. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave na: mihovil.bozic@scania.com

3754/ Administracija, slaganje i upis arhive, dokumentacija u dućanu Sport Vision uprava, Bani 75, 10 010 Buzin. Početak i očekivano trajanje posla: 08.06.-19.06.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 kn. Posebna znanja i vještine: točnost, urednost, iskustvo. Radno vrijeme: 09.00-17.00 radni dan, ili po dogovoru. Ostale napomene i uvjeti: molim kao prijavu poslati životopis i napomenu „administracija“ Način i kontakt za prijavu studenata: student@sportvision.hr

3728/ Tajnički poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Privatna specijalistička ordinacija obiteljske medicine Petrinjska 52. Student/ica za dugotrajniji posao (min. 12 mjeseci), poželjno duže, za posao tel. tajnice (javljanje na tel, davanje informacija, naručivanje pacijenata). Traži se vještina komunikacije, strpljivost u komunikaciji s pacijentima, znanje engleskog jezika. Radno vrijeme  pon.-pet. 6 sati 7:30-13:30 i 13:30-19:30, 1-2 sub radne/mj 8-12 h. Ordinacija se nalazi u centru Zagreba. Molim Vas nemojte se javljati ukoliko tražite posao tijekom ljeta ili mjesec dva. Studenti će biti nagrađeni prema angažmanu u poslu, na osnovnu cijenu sata 30 Kn/ satu. Molim u ponudi samo navesti, dob, godina studiranja i koji studij pohađate. Molim ponude na email ultrazvuk.tarle@gmail.com         

3727/ Traže se studenti/ce za rad u uredu za prostorno planiranje -  Dugo Selo i Zaprešić - skeniranje dokumenata i unos jednostavnih metapodataka u uredu. Potrebne su osnove informatike. Radno vrijeme: prema radnom vremenu ureda, početak rada 18.7.2022. do 22.8.2022. Naknada po satu: 30,00 kn + putni troškovi. Ostale napomene i uvjeti: isplata bonusa ukoliko se odradi više od ciljane količine. Prijava na mail; : ivan.geographica@gmail.com, naslov mail-a za prijavu: Skeniranje Zaprešić ili Skeniranje Dugo Selo

3716/ Administrativna obrada - administrativni poslovi/ call centar, Zagreb (Iblerov trg ili Radnička cesta). Početak i očekivano trajanje posla: odmah, na duži period. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/h. Radno vrijeme: 08-16h, 11-18h, sub 09-13h (svaka druga subota). Posebna znanja i vještine: Rad na računalu. Kontakt: 098 206 327

3645/ Consulatio Grupa d.o.o. za reviziju, Gradišćanska 36, traži studenta/icu za računovodstvene poslove - knjiženje ulaznih računa, knjiženje izvoda, usklada konto kartica, evidencija osnovnih sredstava i ostali računovodstveni poslovi. Potrebno je osnovno poznavanje računovodstvenih pojmova. Radno vrijeme: 30 h ili više/tjedno, početak rada odmah na duže vrijeme. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave molimo slati na mail adresu: info@consulatio.eu

3637/ Administrativni posao u knjigovodstvu. Mjesto i adresa obavljanja posla: Jankomir 42, 10 090 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: Srpanj 2022 – neodređeno. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 38,00 kuna. Opis posla: Ispomoć u knjigovodstvu, knjiženje ulaznih računa i izvoda, izrada izlaznih računa, usklađenje knjigovodstvenih kartica i ostali računovodstveni poslovi. Traži se odgovoran/na student/studentica za ispomoć u knjigovodstvu. Postoji mogućnost stalnog zaposlenja po završetku fakulteta. Posebna znanja i vještine: Studenti zadnje godine/apsolventi ekonomskog fakulteta s dobrim znanjem engleskog jezika, prednost je i znanje njemačkog jezika. Radno vrijeme: Pon-čet 8:00-17:00, pet: 8:00-12:00, radi se po potrebi, mogućnost fleksibilnog dogovora. Način i kontakt za prijavu studenata: Poslati životopis i kratko motivacijsko pismo na j.brtivec@brucha.com  

3611/ AWT International d.o.o. traži studente/ice za administrativne poslove, Zagreb, Iblerov trg 10 (Importanne Business Centar). Period rada: do 31.12.2022. Opis posla: zaprimanje i slanje pošte i mailova, odgovaranje na upite i prosljeđivanje poziva, briga o uredskom materijalu, komunikacija direktno ili indirektno sa zaposlenicima i klijentima tvrtke. Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka poslijepodne po 4h. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: sjosipovic@awt.hr

3602/ Administrativni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, Dežmanova 10, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: do 6. kolovoza 2022. godine. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Posebna znanja i vještine: Rad na računalu. Radno vrijeme: 8 sati (od 8,00 do 16,00). Ostale napomene i uvjeti:  rad od 8 sati svaki dan od 8 – 16 sati. Način i kontakt za prijavu studenata: marija.antolin@mpgi.hr  

3511/ Administrativno – računovodstveni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Trg Petra Preradovića 6, Zagreb (Centar Cvjetni). Početak i očekivano trajanje posla: početak rada odmah, dugoročno. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33 kn/h. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): osiguran parking. Opis posla: zaprimanje, likvidacija i kontiranje ulaznih računa te dodjela mjesta troška, knjiženje ulaznih i izlaznih računa, knjiženje izvoda i ostalih dokumenata, skeniranje i dnevno arhiviranje računovodstvene dokumentacije sukladno propisanim procedurama, priprema administrativne dokumentacije i ugovora, obavljanje ostalih poslova prema zahtjevima. Posebna znanja i vještine: pedantni ste, uredni, organizirani i dosljedni, lojalni ste i pošteni, preuzimate odgovornost, komunikativni ste i proaktivni, imate želju za učenjem i stalnim usavršavanjem, usmjereni ste na ostvarivanje ciljeva, poznavanje engleskog jezika, korištenje MS Office-a s naglaskom na Excel. Radno vrijeme: po dogovoru, unutar radnog vremena 08-16. Ostale napomene i uvjeti: osoba koja je dostupna tokom cijelog ljeta i student je smjera računovodstva, iskustvo rada u Navisionu i iskustvo u računovodstvenim poslovima je prednost, ali nije preduvjet, nudimo mogućnost zapošljavanja na neodređeno. Način i kontakt za prijavu studenata: životopis i zamolba na mail: t.prstec@bestinparking.hr       

3432/ Ispomoć u knjigovodstvenom servisu. Mjesto i adresa obavljanja posla: Ozaljska 85, Zagreb. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn/h. Posebna znanja i vještine: Osnovno znanje knjigovodstva. Način i kontakt za prijavu studenata: zaposlenja@auraconsulting.hr

3408/ Administrativni poslovi, Altera esca d.o.o./ Tkalčićeva. Istraživanje cijena na tržištu, kontaktiranje potencijalnih dobavljača restorana i unos prikupljenih podataka u sustav. MS office (excel). Stjecanje iskustva u administrativnim poslovima, besplatan obrok (restoran Curry Bowl). Radno vrijeme: 9-17h, minimalno tjedan dana, s mogućnošću produženja. Cijena sata 35 kn + propisana uvećanja. Kontakt: hr@alteraesca.hr s naznakom „Studentski posao – istraživanje tržišta“ i priloženim životopisom na hrvatskom i engleskom jeziku

3403/ Administrativni poslovi, Forbak d.o.o. Unos podataka u excel tablice (napredno znanje excel-a), izrada izvještaja, analiza i sl. 4 h na dan, po potrebi i više, prema dogovoru. Sat je 35,00 kn. Prijave na: info@forbak.com

3329/ Honestus Poslovanje d.o.o. Prilaz Ivana Visine 1/3, potražuje studenta/icu za telefoniranje pravnih subjekata i administrativne poslove.  Potrebna je komunikativnost, spretnost i brzina. Poželjno iskustvo ali nije uvjet, sve se brzo nauči. Radno vrijeme: od 9-16 h ili prema dogovoru, početak rada odmah do daljnjeg. Naknada po satu: 30,50 kn. Poslati CV na honestusposlovanjedoo@gmail.com

3293/ Unos podataka i pisanje tekstualnih opisa – rad na računalu, njemački + engleski jezik. Mjesto rada: Zagreb, Ivane Brlić Mažuranić 2C. Sat je 35,00 kn. Radno vrijeme: od 8-16 h, na 2 mjeseca ili više. Prijava na mail: info@myistria.com  ili tel. 099 699 1917 i 098 547 777

3287/ Mons Multifidus d.o.o. traži studente/ice za poslove organizacije smještaja za radnike u inozemstvu, Avenija Dubrovnik 10, Zagreb. Početak rada: početak – odmah, trajanje – 6 mjeseci. Opis posla: organizacija smještaja za radnike. Posebna znanja i vještine: njemački jezik – prioritet, snalažljivost, proaktivnost, angažiranost i odgovornost za rezultate. Radno vrijeme: 08-16h. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: posao@mons-multifidus.hr

3255/ AWT International d.o.o. traži studenta/icu za administrativno skladišne poslove, Zagreb, Slavonska avenija 52a. Period rada: do 31.08.2022. Opis posla: obavljanje svih poslova administriranja, otpremanja, evidentiranja i arhiviranja vezanih uz skladišno poslovanje. Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka u dvije smjene (6-14h ili 14-22h). Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: rhrstic@awt.hr, 098 325 163

3251/ Traži se student/ica za pomoćne poslove na izradi geodetskih elaborata, Velika Gorica. Radno vrijeme: 8-16 h. Tražimo studente/ice završne godine geodetskog fakulteta. Cijena sata: 29,30 kn. Prijave na: posao.ususfructus@gmail.com

3229/ Administartivni  / tajnički poslovi, Podravka d.d., Radnička cesta 224, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: početak odmah, minimalno trajanje 6 mj. i duže. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn / sat. Posebna znanja i vještine: MS office, engleski jezik, komunikacijske vještine. Radno vrijeme: od 7-15 ili 8-16 h. Način i kontakt za prijavu studenata: poslati životopis i zamolbu na mail: lidija.domacinovicdurkan@podravka.hr, koleta.jurjevic@podravka.hr

3129/ Usus fructus expert d.o.o. Alberta Fortisa 25, traži studenta/icu građevine za izradu elaborata. Iskustvo nije potrebno. Radno vrijeme: 4-5 dana tjedno od 8-16 h, početak rada odmah na neodređeno vrijeme. Naknada po satu: 29,30 kn. Prijave na: posao.ususfructus@gmail.com

3128/ Usus fructus arh j.d.o.o. Alberta Fortisa 25, traži studenta/icu arhitekture za izradu elaborata. Iskustvo nije potrebno. Radno vrijeme: 4-5 dana tjedno od 8-16 h, početak rada odmah na neodređeno vrijeme. Naknada po satu: 29,30 kn. Prijave na: posao.ususfructus@gmail.com

3125/ Usus fructus geo d.o.o. Alberta Fortisa 25, traži studenta/icu geodezije za izradu elaborata. Iskustvo nije potrebno. Radno vrijeme: 4-5 dana tjedno od 8-16 h, početak rada odmah na neodređeno vrijeme. Naknada po satu: 29,30 kn. Prijave na: posao.ususfructus@gmail.com

3119/ Carlsberg Croatia traži studenta/icu za administrativni posao u skladištu, Savska cesta 101, Sesvete. Početak rada: odmah; minimalno 1 mjesec, uz mogućnost produljenja. Opis posla: zaduživanje i razduživanje ambalaže, skidanje narudžbi iz sustava i arhiviranje dokumenata; uz pomoć i podršku iskusnijih kolega/ica. Radno vrijeme: fleksibilno, prilagodljivo studentskim obavezama. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: 098/375431

3103/ Administrativni poslovi u računovodstvenom servisu, Trnjanska cesta 37/1 – unos računovodstvene dokumentacije u sustav za vođenje računovodstva, komunikacija sa klijentima/dobavljačima radi prikupljanja dokumentacije, s vremenom učenje i preuzimanje složenijih računovodstvenih poslova. Potrebna iznimna predanost, točnost, dobre komunikacijske vještine, timski duh, želja za učenjem jer ostavljamo mogućnost zaposlenja nakon završetka studija. Radno vrijeme: po dogovoru – očekivano 4-5 dana tjedno, 8h dnevno, početak rada odmah na neodređeno vrijeme. Tražimo studenta/icu završnih godina ekonomskog fakulteta (četvrta i peta godina) s prosjekom ocjena većim od 4.0, po mogućnosti smjer Računovodstvo i revizija koji imaju volju za učenjem računovodstva u praksi. Ističemo da nismo klasični računovodstveni servis već više kao vanjski financijski odjel te pružamo puno širi set financijskih usluga, detaljnije o nama na www.liberfin.hr  naknada po satu: 30,00  kn uz mogućnost povećanja ovisno o kvaliteti odrađenog posla i angažmana. Prijave na: vedran.petrusic@liberfin.hr

3097/ Knjigovodstveni servis Omnia d.o.o traži studenta/icu za administrativne i pomoćne računovodstvene poslove, Lastovka 3, Zagreb. Početak rada: odmah, na duže period. Opis posla: priprema, slaganje, razvrstavanje dokumentacije za računovodstvo, unos ulaznih i izlaznih računa po potrebi te unos ostale dokumentacije, zaprimanje i komunikacija s klijentima, administracija podataka. Poznavanje rada na računalu, osnovno znanje korištenja MS Office, komunikativnost, točnost u unosu podataka. Radno vrijeme: pon-pet 8-16h. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: sena@ks-omnia.hr

3074/ Adidas Croatia d.o.o. u Sloboštini, Oreškovićeva 6h, traži studenta/icu za rad u odjelu sportskog marketinga - kreiranje narudžbi i otpuštanje otpremnica; zaprimanje i slanje robe; zaključivanje sezona za klubove; pripremanje dokumentacije; podrška u radu s kupcima i sportašima. Potrebna je izražena odgovornost i samostalnost sa sposobnošću timskog rada, sporemnost za učenje i aktivno sudjelovanje u poslovima, poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu, napredno korištenje Excela, poželjno poznavanje SAP-a (nije uvjet). Poželjno student/ica završnih godina ili apsolvent/ica koji ima studentska prava još najmanje godinu dana. Radno vrijeme: 8 sati (8:30-16:30) ili po dogovoru, na duže vrijeme. Naknada po satu: 30,00 kn + naknada za topli obrok (20,00 kn/8 h). Životopis i motivacijsko pismo na: ivan.milic@adidas.com

3045/ Raiffeisen leasing d.o.o. traži studenta/icu za administrativne poslove, Magazinska 69/II, Zagreb. Početak rada: 23.05.2022./ na duži period. Opis posla: administracija, odlazak na teren ( registracija vozila ,odjava vozila, slikanje objekta),snalaženje u prometu. Posebna znanja i vještine: komunikacijske vještine, poznavanje engleskog jezika, odgovornost, obavezna vozačka dozvola i aktivna vožnja. Radno vrijeme: 08:30 – 16.30 (8h/dnevno). , poželjna osoba s iskustvom na sličnom radnom mjestu, uvjet: B kategorija (snalaženje u prometu i aktivna vožnja). Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: josipa.samardzic@rl-hr.hr  099 4480 474

3024/ PathCon Laboratories EU d.o.o. traže studente/ice za administrativne poslove, Prilaz Ivana Visina 1-3, Zagreb. Početak rada: svibanj 2022/ na duži period. Opis posla: administrativni poslovi - izrada i slanje računa, unošenje podataka u tablice, slanje i zaprimanje pošiljaka i izrada prateće dokumentacije, ažuriranje baza podataka i sl. Potrebno dobro znanje engleskog jezika. Radno vrijeme: 4 sata/dan u periodu od 09:00 do 17:00h. Traži se student/studentica 4. ili 5. godine ekonomije s fleksibilnim rasporedom za rad na pola radnog vremena u periodu od 09:00 do 17:00 sati i zamjenu tijekom godišnjih odmora. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: info_eu@pathcon.com

3018/ Zvijezda plus d.o.o. traži studenta/icu za rad u službi nabave. Potrebno je poznavanje MS Office-a. Radno vrijeme: pon-pet od 8-16 h.Naknada po satu: 30,00 kn. Kontakt: 01/2832-773; marija.halabuka@zvijezda.hr

3005/ Računovodstvo, Top računovodstvo servisi d.o.o./ Ulica grada Vukovara. Obrada ulaznih računa i ostalih dokumenata. Potrebno znanje rada na računalu. Prednost studenti/ce ekonomskog fakulteta, iskustvo rada u SAP sustavu. Radno vrijeme: od 8 do 16 sati, uz mogućnost dogovora. Cijena sata 30 kn. Kontakt: ljudski.resursi@trs.ina.hr , 091/4974 756

3001/ Administrativni poslovi u knjigovodstvenom servisu, ABAKUS PLUS j.d.o.o./ Zagreb. Pomaganje knjigovođi u knjigovodstvenom servisu. Poznavanje Excela, Worda, interneta. Radno vrijeme: 1 smjena (ujutro). Cijena sata 29,30 kn. Zamolbe slati na mail: info@abakusplus.hr

2956/ Traži se student/ica za administrativne poslove, Opis posla: izrada ponuda za građevinsko-obrtničke radove, te povezani administrativni zadaci. Radno vrijeme: pon-pet/ prema dogovoru. Završna godina građevinskog studija. Cijena sata: 35,00 kn. Prijave na: 099/5388-435, petra.kirin@igh.hr

2856/ Apex faktor d.o.o. Jarušćica 1d, traži apsolvente/ice 3. ili 5. godine Ekonomskog fakulteta za administraciju. Radno vrijeme: od 8-15 h, početak rada odmah do 30.6.2022. Naknada po satu: 30,00 kn + provizija. Kontakt: 6386-440; info@apexfaktor.hr

2804/ Traže se studenti/ice za administrativne poslove, Zagreb Nova cesta 177. Na duži period. Opis posla: slaganje i knjiženje dokumentacije, rad u MS Dynamics 365 Business Central, komunikacija s klijentima, priprema dodataka za obračun plaće. Radno vrijeme: po dogovoru, 9-17 h. Temeljno poznavanje računovodstvenih procesa, engleski jezik na poslovnoj razini.  Mogućnost napredovanja u junior konzultanta za MS Dynamics 365. Cijena sata: 33,00 kn. Životopis poslati na posao@mikro-ekonomija.hr

2799/ Schindler Hrvatska d.o.o. traži studenta/icu za administrativne poslove, Zagreb, Kovinska 4a/2 (Jankomir). Početak rada: odmah. Opis posla: Recepcija – administracija, urudžbiranje računa - knjiga URA, evidencija ulazne i izlazne pošte, narudžbe uredskog materijala, slanje pisama i paketa, arhiviranje izlaznih računa. Excel, Word, prednost poznavanje Microsoft Navision/AX. Radno vrijeme: 8-16 h. Cijena sata: 32,50 kn. Isključivo pisane prijave na andrea.bakliza@schindler.com

2753/ Traži se Office Associate/voditelj/ica ureda, Strojarska cesta 20, Zagreb. Početak po dogovoru, na duži period. Tražimo nasmijanu, društvenu, ali organiziranu osobu, studenta/cu, na poziciji office assistenta. Neka glavna zaduženja su: administracija, putni nalozi, arhiviranje dokumentacije, organiziranje evenata, briga o potrepštinama ureda, dočekivanje klijenata i podrška internim odjela oko evidencija radnog vremena. Posebna znanja i vještine: komunikativna, društvena osoba s razvijenim organizacijskim sposobnostima koju raduju administrativni poslovi i organizacija evenata. Radno vrijeme:  pon-pet 8.30- 16.30. Radi se o zamjeni na porodiljni. Cijena sata: 32,00 kn. Prijaviti se možete na našoj službenoj stranici ili putem linka na oglas: Office Associate | BE-terna

2696/ Agent/ica u korisničkoj podršci. Naručitelj (poslodavac): Internet Mall d.o.o. (MALL.HR). Mjesto i adresa obavljanja posla: Slavonska Avenija 3, 10000, Zagreb. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn/sat. Opis posla: : komunikacija s kupcima putem telefona i maila, administrativni poslovi. Radno vrijeme: po dogovoru, minimalno 35 sati tjedno. Početak rada: 14.7.2022. Način i kontakt za prijavu studenata: posao@mall.hr         

2689/ UREDSKI POSAO. Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagreb, Središće. Početak i očekivano trajanje posla: na dulji vremenski period. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Opis posla: Korisnička podrška na društvenim mrežama. Posebna znanja i vještine: odlično poznavanje rada na računalu (društvenim mrežama). Radno vrijeme: od petka do nedjelje (u dvije smijene- jedan tjedan ujutro, drugi popodne) Način i kontakt za prijavu studenata: info@budicool.hr

2652/ HIDROCIBALAE d.o.o. za geodetske i poslovne usluge traži studente/ice za obradu prostornih podataka istraživanja mora - Zagreb (Tklačićeva 27) ili Vinkovci (Dragutina Žanića-Karle 16) - obrada podataka istraživanja mora u specijaliziranim softverima (identifikacija objekata na dnu mora, sedimenta itd.), GIS analiza, Izrada izvješća.  Potrebno je znanje engleskog jezik, poznavanje rada u nekom od softvera za obradu rasterskih i vektorskih podataka. Radno vrijeme: pon-pet od 8-16 h. Početak rada od 15.5.2022., trajanje posla po dogovoru, minimalno mjesec dana. Naknada po satu: 32,00 kn + putni trošak. Prijave na: info@hidrocibalae.hr

2607/ Svjetski podaci d.o.o. traže studenta/icu za unos i obradu podataka u računalo,  Zagreb, Kraljevićeva 24. Početak rada: odmah/ minimalno godinu dana.  Opis posla: istraživanje i praćenje tržišta medija u sportu i analiza, obrada i unos podataka u internet online baze.  Posebna znanja i vještine: engleski jezik, Excel, nužno je poznavanje i praćenje sporta, sportskih liga i klubova (naglasak na Bundesligu, UEFU). Radno vrijeme: po dogovoru, minimalno 30h/tj. Cijena sata: 30,00 kn + propisana uvećanja. Prijave na: helena.crnojevic@global-mmk.com

2568/ Odvjetnički ured, Trg svibanjskih žrtava 1995. 2, traži studenta/icu studija prava za administrativno-pravne poslove – administrativni poslovi, javljanje na telefon, pošta, odlazak na sud, jednostavni podnesci i unos podataka, slaganje spisa i sl. Potrebno je poznavanje rada na računalu, znanje engleskog jezika u govoru i pismu. Radno vrijeme: pon-pet prema dogovoru, na cca 3 ili više mjeseci. Naknada po satu: 30,00 kn. boris.kelemen@odvjetnik-kelemen.hr

2531/ Chair4U d.o.o. Radnička c. 1a, traži Web shop administratore/ice – unos artikala na web shop. Potrebno je napredno korištenje računala i znanje engleskog jezika. Radno vrijeme: od 8-14 h, početak rada odmah. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave na: posao@chair4u.hr

2461/ Računovodstvo - arhiva dokumenata, Petrokov d.o.o./ Mrkšina 52d. Vađenje dokumenata iz registratora za recikliranje papira. Radno vrijeme: 8:00 -16: 00h. Cijena sata 35 kn. Kontakt: ivana.klanac@petrokov.hr , 099/5464-679

2450/ Odvjetničko društvo Terešak & partnerI d.o.o. traži studenta/icu za administrativne poslove, Kaptol 15, ZAgreb. Tražimo studente Pravnog Fakulteta koji su na 5. godini studija. Početak rada: 9.5./ na duži period. Opis posla: administrativni poslovi, slanje spisa, obavljanje jednostavnih uredskih poslova. Potrebno znanje Excela i Worda. Radno vrijeme: 9-17 h. Prijave na: 097/7896-734, 099/690-1677, iehemar@teresak-odvjetnik.hr

2417/ A007 plus d.o.o. Slavonska avenija 11a, traži studenta/icu za administrativne poslove - ulistavanje/otvaranje novih artikala, kreiranje i ažuriranje opisa proizvoda, pravilno povezivanje i kategorizacija artikala. Očekuje te rad u dinamičnom mladom timu koji cijeni proaktivnost i rado dijeli svoje znanje. Ova studentska pozicija obuhvaća podršku voditeljima kategorija kao i odjelu za operativnu nabavu. Potrebna je proaktivnost, napredne informatičke vještine, aktivno korištenje MS Office paketa (naglasak na Excel), samostalnost u obavljanju posla, prednost je poznavanje asortimana ili poznavanje rada webshop-a., znanje engleskog jezika. Radno vrijeme: pon-pet od 8:30-16:30 h, početak rada odmah na duže vrijeme. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave sa životopisom poslati na karijere@abrakadabra.com

2372/ Wienerberger d.o.o. traži studenta/icu za rad u računovodstvu, Zagreb, Buzin, Bani 75. Početak rada: odmah/ na duži period. Opis posla: knjiženje ulaznih računa i različiti administrativni zadaci u računovodstvu. : Aktivno poznavanje MS Office-a, visoka razina odgovornosti i temeljitosti. Radno vrijeme: 8-16h. Studenti viših godina ekonomije računovodstvenog smjera. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: HR_Adriatic@wienerberger.com

2344/ Financijski centar d.o.o. traži studente/ice za rad na administrativnim poslovima u knjigovodstvenom servisu, Zagreb, Mrazovićeva ulica 8. Opis posla: administrativni poslovi – računovodstvo – knjiženje ulaznih, izlaznih računa i izvoda. Posebna znanja i vještine: prednost poznavanje rada u Navision ili Wand rač. programu, nije uvjet. Radno vrijeme: 4 h dnevno, u razdoblju od 07:00 h do 16:00 h. Cijena sata: 40,00 kn. Prijave na: financijski.centar.doo@gmail.com

2302/ Vesna Sposa d.o.o. Avenija Marina Držića 25, traži studente/ice za administrativne poslove i vođenje društvenih mreža. Opis posla: vođenje društvenih mreža, preferiramo fakultet  Novinarstvo i iskustvo u pisanju eseja. Radno vrijeme: 8-14 ili 15-21 h, rad više dana tjedno. Naknada po satu: 32,00 kn. Prijave na: sposa@vesnasposa.hr