Studentski web profil
Plaćanje stanarine on-line putem
Smještaj
Pravilnik MZO-a za aka. god. 2019./2020.
PRAVILNIK
O UVJETIMA I NAČINU OSTVARIVANJA PRAVA REDOVITIH STUDENATA NA SUBVENCIONIRANO STANOVANJE
Ovim pravilnikom propisuju se uvjeti i način ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirani smještaj u studentskim domovima, učeničkim domovima i subvencioniranje smještaja studenata koji stanuju kod privatnih stanodavaca.
Pravilnik možete preuzeti ovdje (u pdf formatu) ili ga pročitati u Narodnim novinama NN 63/2019,
link: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_06_63_1249.html
Zadnja izmjena: 01. Srpanj 2019. u 11:47
Odluka o iznosu subvencija i kvotama u ak. god. 2019./2020.
Odluka o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u akadamskoj godini 2019./2020.
Navedenu odluku možete preuzeti ovdje u pdf formatu.
Sukladno Odluci MZOS-a u akademskoj godini 2019./2020. neće se dodjeljivati subvencije za smještaj kod privatnog stanodavca.
Zadnja izmjena: 02. Srpanj 2019. u 14:19
Natječaj SCZG za smještaj studenata u ak. god. 2019./2020.
Na temelju Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje (Narodne novine, br. 63/2019) KLASA: 602-01/18-03/00078, URBROJ: 533-04-19-0015 i Odluke o iznosu subvencija i kvoti za subvencionirano stanovanje u akademskoj godini 2019./2020., KLASA:602-01/19-03/00087, URBROJ: 533-04-19-0001, Studentski centar u Zagrebu raspisuje:
N A T J E Č A J
za raspodjelu mjesta redovitim studentima za subvencionirano stanovanje u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu u akademskoj godini 2019./2020.
I OPĆE ODREDBE
Pravo na subvencionirani smještaj u studentskom domu u akademskoj 2019./2020. godini imaju:
- redoviti studenti, državljani Republike Hrvatske,
- redoviti studenti, državljani EU s prijavljenim boravkom u RH sa statusom stranca na stalnom boravku u RH,
- osobe sukladno Zakonu o međunarodnoj i privremenoj zaštiti, koje su upisane na visokim učilištima u RH,
- studenti s invaliditetom poslijediplomskih sveučilišnih studija.
Tekst Natječaja možete preuzeti ovdje u pdf formatu.
Obavezna web prijava putem linka:
https://natjecaj.sczg.hr/student
Obrasce za prijavu na Natječaj obavezno ispisujete po završetku web prijave!
Pdf verzije obrazaca koji su potrebni za prijavu na Natječaj:
- Obrazac "A" možete preuzeti ovdje,
- Obrazac "B" možete preuzeti ovdje,
- Obrazac "C" možete preuzeti ovdje,
- Obrazac privole možete preuzeti ovdje,
- Obrazac izjave o zajedničkoj obitelji.
ISTE NIJE POTREBNO PREUZETI UKOLIKO STE IH ISPUNILI KAO DIO WEB PRIJAVE!
Dokumenti se predaju na lokaciji:
Zagreb, Savska cesta 25
radnim danom
od 3. srpnja 2019. do zaključno 26. srpnja 2019. godine
u vremenu od 8 do 20 sati
Studenti koji se natječu, prijavu s traženom dokumentacijom moraju dostaviti osobno uz obvezno predočenje studentske iskaznice (X-ice). Ovo se ne odnosi na studente koji prvi put upisuju prvu godinu studija (brucoši).
Studenti koji će akademske 2019./2020. godine upisati prvi puta prvu godinu studija (brucoši), prijavu s traženom dokumentacijom mogu predati osobno ili poslati poštom preporučeno (uzima se u obzir i pošta poslana na dan 26. srpnja 2019.).
Rezultati natječaja biti će objavljeni do 16. kolovoza 2019. godine na web stranici: www.sczg.unizg.hr
Uz preslike dokumenata koji se podnose potrebno je predočiti originale na uvid.
Prigovor na rezultate upućuje se Povjerenstvu za prigovor Studentskog centra u Zagrebu, najkasnije 8 dana nakon objave rezultata, isključivo poštom, preporučeno na adresu:
Studentski centar u Zagrebu
Povjerenstvo za prigovor
Zagreb, Savska cesta 25
Odluke Povjerenstva za prigovor biti će objavljene na web stranici SCZG: www.sczg.unizg.hr
Studentski centar će osobne podatke studenata prikupljene ovim Natječajem koristiti u svrhu provedbe Natječaja za raspodjelu mjesta redovitim studentima u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu i objavu rezultata natječaja.
Predajom dokumentacije na natječaj smatra se da je student dao privolu za prikupljanje i obradu njegovih podataka u svrhu utvrđivanja rang liste kao i suglasnost za objavu osobnih podataka u rang listi koja može biti objavljena na oglasnoj ploči i web stranici Studentskog centra u Zagrebu.

Zadnja izmjena: 02. Srpanj 2019. u 14:57
Troškovi obrade natječajne dokumentacije
Na temelju odredbe članka 29. stavak 1. točka 18. Statuta Studentskog centra u Zagrebu donesena je slijedeća
ODLUKA
- Troškovi obrade natječajne dokumentacije po „Natječaju za raspodjelu mjesta redovitim studentima u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu u akademskoj 2019./2020. godini" utvrđuju se u iznosu od 100,00 kuna po podnositelju dokumentacije.
- Odluku će provesti Smještaj na način da istu ukomponira u tekst Natječaja iz točke 1. ove odluke, uz obvezni naputak da se dokumentacija neće razmatrati ukoliko nije priložena uplatnica o izvršenoj uplati.
Zadnja izmjena: 02. Srpanj 2019. u 14:56
Domski red
Ovdje možete preuzeti Pravilnik o domskom redu i uvjetima boravka studenata u studentskim domovima Studentskog centra u Zagrebu u pdf formatu ili ga pročitajte u cijelosti u nastavku.
Na temelju odredbe članka 29. točka 7. Statuta Studentskog centra u Zagrebu, sanacijski upravitelj donosi
PRAVILNIK O DOMSKOM REDU I UVJETIMA BORAVKA STUDENATA
U STUDENTSKIM DOMOVIMA
STUDENTSKOG CENTRA U ZAGREBU
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom o domskom redu i uvjetima boravka studenata u studentskim domovima Studentskog centra u Zagrebu (u daljnjem tekstu: Domski red) regulira se sljedeće:
- useljenje i iseljenje studenata
- prava i obveze studenata stanara studentskog doma.
Članak 2.
Domski red odnosi se na stanare studentskog doma i na njihove posjetitelje.
Pojedine odredbe mogu se izuzeti iz primjene ako tako odluči ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu uz suglasnost Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu.
II. USELJENJE, KONTROLA OSTVARENOG PRAVA I ISELJENJE STUDENATA
a) useljenje
Članak 3.
Useljenje studenata u studentski dom obavlja se u pravilu na početku akademske godine na temelju rezultata natječaja za smještaj u studentski dom. Raspored useljenja objavit će Studentski centar na mrežnoj stranici www.sczg.unizg.hr
U dom se ne mogu useliti studenti kojima su u proteklom razdoblju izrečene disciplinske mjere ili imaju prema domu nepodmirene financijske obveze.
Članak 4.
Pravo na smještaj student ostvaruje na temelju ostvarenih bodova u natječajnom postupku za smještaj studenata, koji se raspisuje za svaku akademsku godinu.
Na početku akademske godine student je dužan useliti se u dom prema terminima za useljenje objavljenima uz rezultate natječaja.
Ne useli li se student u zadanome roku, smatrat će se da je odustao od smještaja u dom te gubi pravo na smještaj u tekućoj akademskoj godini.
Poslovnica za smještaj studenata može donijeti odluku o izuzeću ako student na vrijeme javi
da se neće iz opravdanih razloga useliti u zadanome roku (smrtni slučaj u užoj obitelji, bolest i sl.) te naknadno to dokumentira. U takvim situacijama smještaj će se naplatiti od dana useljenja.
Članak 5.
Student može useliti u dom osobno ili to može učiniti osoba koju student svojom pisanom izjavom ovlasti uz obrazloženje zašto to ne može učiniti osobno.
Pri useljenju student mora:
- priložiti studentsku iskaznicu („iksicu“)
- priložiti liječničku potvrdu da nema kontraindikacija za smještaj u dom
- uplatiti stanarinu za tekući mjesec
- potpisati zaduženje za inventar u sobi
- potpisati izjavu o prihvaćanju Domskog reda i Ugovor o korištenju usluge smještaja u SC-u Zagreb.
Članak 6.
Ispunjenjem obveza iz prethodnoga članka student postaje stanarom studentskog doma u tekućoj akademskoj godini, a uprava studentskog doma zadužuje ga potrebnom opremom za stanovanje, koju čini nepokretni i pokretni dio specificiran u zapisnik o stanju sobe. Student ga obvezno potpisuje nakon što se uvjeri da je sve što je navedeno na zadužnici primio u ispravnome stanju.
Zapisnik iz prethodnoga stavka ovoga članka student je obvezan predati u upravu studentskog doma.
Članak 7.
Raspored stanara po sobama određuje uprava studentskog doma.
Stanar studentskog doma ne može se preseliti iz jedne sobe u drugu bez odobrenja upravitelja studentskog doma.
Članak 8.
Upravitelj studentskog doma može uz prethodnu konzultaciju sa stanarom, rješenjem preseliti stanara iz jedne u drugu sobu iste kategorije, odnosno iz jednoga paviljona u drugi, ako se tim preseljenjem poboljšava iskorištenost smještajnih kapaciteta te osigurava red i mir u studentskom domu.
b) kontrola ostvarenog prava na smještaj
Članak 9.
Ostvareno pravo studenta na smještaj podliježe kontroli.
Kontrola ostvarenoga prava na smještaj za useljene studente podrazumijeva kontrolu statusa studenata u bazi „iksica“ ISSP i kontrolu po studentskim sobama.
Kontrola statusa studenata u bazi „iksica“ računalno se provodi na kraju svakoga mjeseca, po potrebi i češće.
Kontrola po studentskim sobama provodi se izravnim ulaskom u sobe.
Broj kontrola ostvarivanja prava na smještaj nije ograničen. Vrijeme i način provedbe kontrole određuje ravnatelj Studentskog centra u suradnji s pomoćnikom ravnatelja za smještaj studenata.
Kontrolu provodi i nadzire upravitelj studentskog doma.
Kontrolu po studentskim sobama provodi komisija koju imenuje ravnatelj Studentskog centra na prijedlog pomoćnika ravnatelja za smještaj studenata. Pri imenovanju članova komisije mora se voditi računa o uravnoteženoj zastupljenosti oba spola. Komisija je dužna napraviti službeni zapisnik nakon svake provedene kontrole i dostaviti ga u ured ravnatelja SC-a Zagreb.
Sanitarno-tehničku kontrolu zajedničkih prostorija i soba u studentskom domu provodi upravitelj studentskog doma.
c) iseljenje
Članak 10.
Student je dužan iseliti se iz sobe do 15. srpnja iduće godine.
U periodu od 16. srpnja do 31. kolovoza za studente je organiziran ljetni smještaj sukladno Odluci koju donosi ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu.
Stanar studentskog doma može se tijekom akademske godine iseliti iz doma i prije roka, pri čemu nije obvezan navoditi razloge iseljenja.
Stanar studentskog doma iseljava se i na temelju rješenja upravitelja studentskog doma, odnosno rješenja nadležnog tijela Studentskog centra u Zagrebu.
Članak 11.
Stanari doma moraju se razdužiti pri iseljenju iz doma.
Pod razduživanjem se podrazumijeva:
- čišćenje i pospremanje sobe i opreme u sobi
- predaja sobe i opreme u sobi u ispravnom stanju osobi koja je za to zadužena
- podmirenje dugova i ostalih obveza.
Način, vrijeme i mjesto razduživanja određuje upravitelj studentskog doma te o tome pisano obavještava stanare studentskog doma na oglasnim pločama doma.
U slučaju suprotnom od odredbe stavka 2. točke 1. ovoga članka, čišćenje i pospremanje sobe i opreme u sobi naplatit će se u iznosu jedne mjesečne stanarine ili prema cjeniku štete.
U slučaju komisijskog razduženja (slučaj kada se student ne razduži) djelatnici studentskog doma popisat će zatečene stvari u sobi i pospremiti ih u određene prostorije studentskog doma. Stvari se ondje čuvaju 60 dana.
U slučaju komisijskog razduženja naplaćuje se postojeći dug i jedna mjesečna stanarina.
III. PRAVA I OBVEZE STANARA STUDENTSKOG DOMA
1. Prava stanara studentskog doma
Članak 12.
Student stanar ima pravo na neometan smještaj u studentskom domu.
Studentski centar u Zagrebu obvezan je poduzeti sve potrebne mjere da se u studentskom domu, sukladno mogućnostima i uvjetima utvrđenim općim aktima, osigura neometan boravak u sobi, red i mir te uvjeti za učenje.
Članak 13.
Student ima pravo na sljedeće:
- služenje pripadajućim inventarom i ostalom opremom u sobi
- upotrebu tople i hladne vode te električne energije
- zamjenu posteljine svakih 14 dana
- upotrebu kupaonice i sanitarnog čvora
- zagrijavanje prostorija sukladno propisima Grada Zagreba
- pristup internetu
- namjensko korištenje zajedničkih prostorija
- čišćenje zajedničkih prostorija
- pravodobno i kvalitetno otklanjanje kvarova u studentskom domu i studentskoj sobi.
Članak 14.
Stanar studentskog doma može primati posjete u sobe uz suglasnost drugog stanara.
Stanari studentskog doma koji primaju posjetitelja, odgovorni su za čuvanje reda i mira u domu, za ponašanje posjetitelja te za pridržavanje odredbi Pravilnika o korištenju računalnih resursa te pravila ponašanja propisanih u Odluci o prihvatljivom korištenju CARNet mreže (CDA 0035).
Stanari studentskog doma mogu zahtijevati da se posjetitelj udalji iz studentskog doma, sobe ili zajedničke prostorije narušava li red i mir.
Student može primiti na noćenje posjetitelja do pet (5) dana mjesečno, uz pisanu suglasnost drugoga stanara i uz obveznu prijavu na porti studentskog doma.
Suglasnost se može dati u pisanom obliku i putem e-maila stanara koji daje suglasnost.
Članak 15.
Stanari studentskog doma mogu se koristiti zajedničkim prostorijama u domu. Namjenu, vrijeme i način korištenja utvrđuje upravitelj studentskog doma, uz prethodno mišljenje Domskog odbora.
2. Obveze stanara studentskog doma
Članak 16.
Student mora platiti stanarinu od dana naznačenoga kao dan useljenja u dokumentu kojim useljava u dom.
Članak 17.
Stanar doma dužan je platiti stanarinu do 10. dana mjeseca za koji plaća, uz obvezu čuvanja dokaza o uplati. Student će dobiti račun svakoga prvog radnog dana u mjesecu.
Ne plati li stanar studentskog doma stanarinu sukladno odredbi prethodnoga stavka, smatrat će se da se dragovoljno odrekao prava na daljnji smještaj u studentskom domu.
Upravitelj studentskog doma izdat će rješenje o iseljenju studenta i razdužiti studenta u roku od deset (10) dana od posljednjega dana određenoga za plaćanje stanarine.
Upravitelj doma može iz objektivnih razloga odobriti studentu naknadno plaćanje stanarine.
Članak 18.
Stanar studentskog doma dužan je čistiti i pospremati sobu u kojoj je smješten te selektivno odlagati otpad. Dužan je održavati red i čistoću u zajedničkim prostorijama te čuvati okoliš doma.
Stanar studentskog doma obvezan je čuvati imovinu studentskog doma, upotrebljavati je pravilno i u skladu s njezinom namjenom.
Stanar studentskog doma obvezan je koristiti se ostvarenim pravom na smještaj tako da ne ometa boravak, život i rad ostalih stanara.
Članak 19.
Stanaru u studentskom domu nije dopušteno:
- kuhanje hrane u sobi
- bacanje smeća izvan prostora za njegovo odlaganje
- upotreba zajedničkih prostorija protivno njihovoj namjeni
- sušenje rublja i ostavljanje obuće u hodnicima doma
- držanje bicikla u sobi, stubištu ili hodniku
- držanje životinja u sobi
- onečišćavanje unutrašnjeg i vanjskog prostora doma
- lijepljenje slika i naljepnica na zid, vrata i namještaj
- ukucavanje čavala na zid, vrata i namještaj
- iznošenje sobnog i domskog namještaja iz prostora u kojima je smješten
- skidanje ili uništavanje inventarskih oznaka na opremi i uređajima (inventarske pločice i naljepnice)
- držanje i upotreba trošila električne energije i druge slične opreme u sobi (električno kuhalo, grijalica, plinska kuhala i sl.)
- držanje televizora u sobi
- montiranje nove ili popravljanje instalirane opreme u sobi i zajedničkim prostorijama
- materijalno oštećivanje doma
- galama, buka, glasno sviranje i reproduciranje glazbe u domu ili dvorištu doma
- pušenje u sobama i drugim prostorijama doma
- održavanje zabava u sobi, zajedničkim prostorijama ili dvorištu doma
- primanje i zadržavanje posjeta nakon ponoći ako nije regulirano člankom 14.
- ustupanje ležaja drugoj osobi ili dijeljenje ležaja s drugom osobom ukoliko se ne radi odobrenom noćenju iz članka 14.
- obavljanje obrtničkih i drugih poslova u sobi ili studentskom domu
- preprodaja proizvoda i oglašavanje usluga u studentskom domu
- poduzimanje drugih radnji koje nisu dopuštene odredbama općih akata Studentskog centra u Zagrebu i odredbama zakona Republike Hrvatske.
Ne pridržava li se stanar doma odredaba ovog članka, poduzimaju se disciplinske mjere.
Članak 20.
Stanar doma obvezan je tijekom korištenja prava na smještaj na recepciji studentskoga doma pravodobno prijaviti svaki kvar ili oštećenje nastalo u sobi i zajedničkim prostorijama te na instalacijama i opremi studentskog doma.
Student je obvezan prijaviti nestanak predmeta, opreme i inventara.
Članak 21.
Stanar doma obvezan je odmah prijaviti upravitelju studentskoga doma svaki slučaj težeg oboljenja i svaku sumnju na pojavu zaraznog oboljenja.
Student je obvezan podvrgnuti se liječničkom pregledu na zahtjev upravitelja studentskog doma, ovlaštenog liječnika i sanitarne inspekcije.
Članak 22.
Student je obvezan odazvati se svakom pozivu uprave studentskog doma.
Članak 23.
U slučaju izravne opasnosti koja prijeti zdravlju i životu ljudi te sigurnosti imovine u studentskom domu, stanar doma obvezan je o tome obavijestiti odgovorne radnike studentskog doma, a po potrebi i odgovarajuće službe te organe Grada Zagreba, ovisno o vrsti opasnosti.
Članak 24.
Radnici studentskog doma i studenti stanari studentskog doma obvezni su provoditi mjere zaštite koje su propisali državni organi, organi Sveučilišta i organi Studentskog centra u Zagrebu.
Mjere zaštite propisuje ravnatelj Studentskog centra.
Članak 25.
Student stanar studentskog doma obvezan je nadoknaditi štetu koju je prouzročio vlastitom krivnjom učinjenu na objektu i opremi studentskog doma.
Za štetu koju je više stanara prouzročilo zajedno svi stanari odgovaraju solidarno.
Poticatelj i pomagatelj te onaj koji je pomogao da se odgovorne osobe ne otkriju odgovaraju solidarno s njima.
Solidarno odgovaraju za prouzročenu štetu i stanari koji su je uzrokovali radeći nezavisno jedni od drugih, ako se ne mogu utvrditi njihovi udjeli u nastaloj šteti.
Visinu štete utvrđuje upravitelj studentskog doma na temelju zapisnika o učinjenoj šteti i važećem cjeniku štete.
Ako šteta nije prouzročena namjerno ni krajnjom nepažnjom, a odgovorna osoba je slaboga imovnog stanja te bi je isplata potpune naknade dovela u oskudicu, upravitelj studentskog doma može sniziti visinu naknade štete.
IV. ODGOVORNOST STANARA STUDENTSKOG DOMA
Članak 26.
Za povrede odredaba Domskog reda, općih akata Studentskog centra u Zagrebu i posebnih odluka ovlaštenog organa, stanar studentskog doma odgovara disciplinski i materijalno, neovisno je li povreda učinjena u studentskom domu ili u ostalim objektima Studentskog centra u Zagrebu.
Disciplinski i materijalno odgovara i student posjetitelj, bez obzira što nije stanar studentskog doma, ukoliko se odgovornost odnosi na povrede iz ovog Domskog reda.
1. Disciplinska odgovornost
Članak 27.
Student stanar studentskog doma odgovara disciplinski ako svojom krivnjom učini disciplinski prijestup ili teži disciplinski prijestup.
Članak 28.
Disciplinski je prijestup povreda sljedećih odredaba Domskog reda koju stanar učini namjerno ili krajnjom nepažnjom:
- preseljenje iz jedne sobe u drugu sobu bez odobrenja
- postupanje protivno odredbi članka 19., 20., 22. i 24. Domskog reda.
Članak 29.
Teži je disciplinski prijestup povreda sljedećih odredaba Domskog reda koju stanar učini namjerno ili krajnjom nepažnjom:
- postupanje protivno odredbi članka 11., 21., 23., 25. i 26. Domskog reda
- nepridržavanje ili onemogućavanje provođenja mjere zaštite koju je donio nadležni organ
- konzumiranje, prodaja i ostali oblici zlouporabe alkohola i droga u studentskom domu
- neprimjereno ponašanje prema stanarima studentskog doma, radnicima Studentskog centra u Zagrebu i građanima
- teže remećenje reda i mira u studentskom domu
- nepoštivanje naloga djelatnika angažirane zaštitarske tvrtke, koji se izdaju sukladno ovlastima temeljem Zakona o privatnoj zaštiti (NN 2003, 2010, 2011)
- nepoštivanje naloga koje je temeljem svojih ovlasti izdao recepcionar - portir, zaposlenik Studentskog centra
- prenošenje lažnih vijesti radi uznemiravanja stanara studentskog doma
- nepoštivanje naredbi i mjera koje su izdane radi suzbijanja i sprečavanja širenja zaraznih bolesti i epidemija
10. namjerno ugrožavanje sigurnosti ljudi i imovine
11. namjerno onemogućavanje rada tehničkih i mehaničkih sustava zaštite (npr. skidanje ili prekrivanje vatrodojavnih detektora, zlouporaba otvaranja evakuacijskih vrata, nepotrebno korištenje evakuacijskim stubištem i sl.)
12. namjerno nesprječavanje opasnosti koje prijete ljudima i imovini iako je osoba to mogla učiniti bez veće opasnosti za sebe ili drugoga
13. sudjelovanje u tučnjavi ili poticanje drugih na nasilje
14. krivotvorenje dokumenata i isprava na temelju kojih se ostvaruje pravo na smještaj u studentski dom
15. ustupanje svojega prava na smještaj u studentski dom drugoj osobi
16. prodaja ili kupovina prava na smještaj u studentski dom
17. primanje posjetitelja te noćenje posjetitelja protivno odredbi čl.14
18. krađa imovine stanara, radnika i ostalih građana u prostoru studentskog doma
19. krađa imovine studentskog doma
20. neuredno razduživanje ili propuštanje razduživanja
21. namjerno oštećivanje imovine studentskog doma, Studentskog centra Zagreb i stanara studentskog doma
22. ponavljanje povreda iz članka 30. Domskoga reda
23. odbijanje kontrole ostvarenoga prava na smještaj u studentski dom
24. povreda Pravilnika o korištenju računalnih resursa u domu (Studenti su odgovorni za prijave njihovim elektroničkim identitetom s bilo kojeg računala u domu, a posebno za podatke, programe i ostali sadržaj na svome računalu u studentskoj sobi.).
2. Materijalna odgovornost
Članak 30.
Stanar studentskog doma koji je prouzročio materijalnu štetu studentskom domu, dužan ju je nadoknaditi.
Učini li stanar štetu namjerno ili zbog krajnje nepažnje, odgovara i disciplinski.
Članak 31.
Nastanak štete, okolnosti pod kojima je nastala, visinu štete i počinitelja utvrđuje upravitelj studentskog doma nakon izvješća odgovornog radnika, sukladno važećem cjeniku štete.
Nakon utvrđivanja činjenica iz prethodnoga stavka rješenje donosi upravitelj studentskog doma.
Ako štetu prouzroči više stanara, svaki je stanar odgovoran za svoj dio štete. Ako se ne može ustanoviti pojedinačni udio u iznosu nastale štete, za štetu odgovaraju podjednako svi stanari koji su u događaju sudjelovali.
O prigovoru na rješenje iz stavka 2. ovog članka odlučuje Povjerenstvo za rješavanje prigovora Studentskog centra u Zagrebu, a prigovor na rješenje odgađa njegovo izvršenje.
3. Disciplinske mjere
Članak 32.
Zbog povrede odredaba Domskog reda studentu se mogu izreći sljedeće disciplinske mjere:
- opomena
- opomena pred isključenje
- isključenje iz studentskog doma na jednu godinu
- isključenje iz studentskog doma za cijelo vrijeme studiranja
- gubitak prava na smještaj za jednu godinu
- gubitak prava na smještaj za cijelo vrijeme studiranja.
Članak 33.
Disciplinska mjera opomena i opomena pred isključenje izriču se zbog povrede odredaba Domskog reda koje se smatraju disciplinskim prijestupom i povrede Pravilnika o korištenju računalnih resursa.
Članak 34.
Disciplinske mjere: isključenje iz doma za cijelo vrijeme studiranja i gubitak prava na smještaj za cijelo vrijeme studiranja, obvezno se izriču za povrede Domskog reda kvalificirane kao teži disciplinski prijestup iz članka 29. stavak 1. točka 1., 2., 3., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13.,14., 15., 16., 17., 18., 20., 21.
Članak 35.
Upravitelj studentskog doma procjenjuje olakšavajuće i otežavajuće okolnosti o kojima ovisi vrsta izrečene disciplinske mjere isključenja iz studentskog doma.
Olakšavajuće i otežavajuće okolnosti pod kojima se konkretan slučaj dogodio, moraju se navesti u rješenju o izrečenoj disciplinskoj mjeri.
Članak 36.
Disciplinska mjera gubitka prava na smještaj za cijelo vrijeme studiranja izreći će se studentu koji je prodao svoje mjesto u studentskom domu ako se kontrolom ili na drugi način utvrdi da je prodao svoje mjesto u domu.
Članak 37.
Disciplinska mjera gubitka prava na smještaj na jednu godinu studiranja izreći će se studentu koji nije redovni stanar studentskog doma ako se kontrolom ili na drugi način utvrdi da boravi ili spava u sobi koju mu je na duže vrijeme prepustio redovni stanar sobe.
4. Disciplinski organ
Članak 38.
Postupak za utvrđivanje disciplinske i materijalne odgovornosti studenta provodi upravitelj studentskog doma.
Članak 39.
Upravitelj studentskog doma, kao disciplinski organ, u disciplinskom postupku izriče disciplinske mjere iz čl. 34.
Članak 40.
Rješenje o izrečenoj disciplinskoj mjeri obvezno sadrži:
- osobne podatke studenta
- pravnu osnovu izricanja disciplinske mjere
- izrečenu disciplinsku mjeru
- obrazloženje
- pouku o pravu na prigovor.
Uprava doma postupit će po rješenju o izrečenoj disciplinskoj mjeri u roku od 3 dana.
Članak 41.
Rješenje iz prethodnog članka dostavlja se:
- studentu
- arhivi studentskog doma i Studentskog centra u Zagrebu.
Rješenje koje uprava studentskog doma nije mogla uručiti studentu, poslat će se preporučenom pošiljkom na adresu prebivališta studenta, a dostava se smatra obavljenom danom uručenja, odnosno danom kada je pismeno ostavljeno u poštanskom sandučiću ili pretincu primatelja ili na drugom za primatelja vidljivom mjestu.
Članak 42.
Protiv rješenja o izrečenoj disciplinskoj mjeri student može uložiti žalbu u roku od pet (5) dana od dana primitka. Žalba se podnosi Povjerenstvu za rješavanje prigovora Studentskog centra u Zagrebu, putem upravitelja studentskog doma koji ju prosljeđuje na postupanje Povjerenstvu.
Upravitelj studentskog doma dužan je zaprimljenu studentovu žalbu dostaviti Povjerenstvu bez odgode od dana primitka te obrazložiti navode iz rješenja.
Članak 43.
Žalba na rješenje o izrečenoj disciplinskoj mjeri i na rješenje o utvrđenoj materijalnoj odgovornosti odgađa njegovo izvršenje, osim na rješenje o izrečenoj disciplinskoj mjeri za teži disciplinski prijestup iz članka 29. točka 2., 3., 5., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 15., 16.,18.,19.,20. i 21. Domskog reda.
Članak 44.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora Studentskog centra u Zagrebu drugostupanjski je disciplinski organ koji odlučuje o žalbi studenta. Povjerenstvo za rješavanje prigovora obvezno je riješiti žalbu u roku od 15 dana od dana dostavljanja žalbe. Ukoliko Povjerenstvo za rješavanje prigovora žalbu ne riješi u navedenom roku, student može u narednom roku od trideset (30) dana pokrenuti upravni spor.
Članak 45.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora rješenje može ukinuti, potvrditi ili vratiti prvostupanjskom organu na ponovno odlučivanje uz obveznu uputu na činjenice koje treba posebno utvrditi.
Odluka je Povjerenstva za rješavanje prigovora konačna, a protiv nje se može pokrenuti upravni spor u roku od trideset (30) dana od dana dostave odluke.
5. Zastara vođenja postupka
Članak 46.
Zastara pokretanja i vođenja postupka zbog disciplinskog prijestupa nastupa za trideset (30) dana od saznanja za disciplinski prijestup i počinitelja.
Zastara pokretanja i vođenja postupka zbog težeg disciplinskog prijestupa nastupa za tri (3) mjeseca od saznanja za teži disciplinski prijestup i počinitelja, osim disciplinskog prijestupa iz članka 29. točke 11. ovog Domskog reda, za koji zastara nastupa za godinu dana.
Postupak utvrđivanja materijalne odgovornosti zastarijeva u rokovima zastare utvrđene zakonom.
V. STUDENTSKA TIJELA U DOMU
Članak 47.
Domski odbor osniva se radi poboljšanja uvjeta stanovanja u studentskom domu te izravnije povezanosti sa stanarima studentskog doma.
Članak 48.
Domski odbor (u daljnjem tekstu: Odbor) djeluje sukladno Pravilniku o studentskim odborima pri studentskim domovima Studentskog centra u Zagrebu, obj 11./2016. na oglasnoj ploči Studentskog centra.
Članak 49.
Odbor različitim preporukama i inicijativama izražava interes stanara studentskog doma i usmjerava ih prema nadležnim tijelima studentskog doma i Studentskog centra u Zagrebu.
VI. POSEBNA PRAVA I OBVEZE STANARA STUDENTSKOG DOMA
Članak 50.
Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u studentski dom, sukladno Odluci o rasporedu studenata po domovima, mogu rezervirati sobu za akademsku godinu nakon objave rezultata natječaja.
Studentski centar u Zagrebu određuje način i vrijeme rezervacije soba te ga objavljuje uz rezultate natječaja za ostvarivanje prava na smještaj.
Članak 51.
Boravi li stanar više od trideset (30) dana izvan studentskog doma, obvezan je svoju odsutnost i vrijeme trajanja odsutnosti prijaviti upravi studentskog doma.
Postupanje na način protivan utvrđenomu u prethodnom stavku ovog članka, povlači disciplinsku odgovornost.
VII. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 52.
Domski red mora biti dostupan svakom stanaru studentskog doma. Upravitelj studentskog doma obvezan je sve obavijesti, odluke i rješenja koja su izdali nadležni organi objaviti na web stranici s evidentiranim datum objavljivanja.
Upravitelj studentskog doma obvezan je voditi evidencije studenata kojima je izrečena disciplinska mjera i studenata dužnika.
Članak 53.
Useljenjem u studentski dom stanar preuzima prava i obveze utvrđene ovim Domskim redom.
Članak 54.
Tumačenje odredbi ovog Domskog reda daje ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu.
Članak 55.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave na oglasnoj ploči Studentskog centra u Zagrebu.
Ovaj Pravilnik objavljuje se na oglasnoj ploči Studentskog centra u Zagrebu dana 10.01.2018. godine.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Domski red studentskih domova, broj: 01/01-845/2002 od 23. kolovoza 2002. godine.
KLASA: 011-04/18-01/01
URBROJ: 475-02-01-18-03
U Zagrebu, 10.01.2018. godine
Sanacijski upravitelj:
Mirko Bošnjak

Zadnja izmjena: 23. Siječanj 2018. u 13:49
Pravilnik o ostvarivanju prava na smještaj SCZG
Ovdje možete preuzeti Pravilnik o ostvarivanju prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu u .pdf formatu ili ga pročitajte u cijelosti u nastavku ove vijesti.
Na temelju odredbe članka 29. točka 7. Statuta Studentskog centra u Zagrebu, Sanacijski upravitelj dana 30.06.2015. godine donosi:
PRAVILNIK
O OSTVARIVANJU PRAVA NA SMJEŠTAJ U STUDENTSKE DOMOVE STUDENTSKOG CENTRA U ZAGREBU
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Pravilnikom o ostvarivanju prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu (u daljnjem tekstu Pravilnik SC-a) uređuju se pitanja koja se odnose na uvjete i način ostvarivanje prava na smještaj u studentske domove, prava i obveze studenata u postupku ostvarivanja prava i tijela koja odlučuju u postupku.
Članak 2.
Studentski domovi Studentskog centra u Zagrebu su objekti studentskog standarda namijenjeni smještaju studenata i u postupku ostvarivanja prava na smještaj imaju jedinstven tretman.
Članak 3.
Smještaj u studentski dom Studentskog centra u Zagrebu mogu ostvariti redoviti studenti preddiplomskog sveučilišnog, kratkog stručnog studija i preddiplomskog stručnog studija, diplomskog sveučilišnog studija, integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija, specijalističkog diplomskog stručnih studija i studenti s invaliditetom poslijediplomskih sveučilišnih studija visokih učilišta Grada Zagreba, osim studenata kojima je mjesto prebivališta u Zagrebu.
Iznimno, smještaj mogu ostvariti redoviti studenti iz prethodnog stavka s prebivalištem u Gradu Zagrebu koji su socijalni slučajevi, a čiji status je utvrđen od strane nadležnog tijela socijalne skrbi.
Članak 4.
Studentski centar u Zagrebu utvrđuje pojedinačno pravo na smještaj javnim natječajem sukladno Pravilniku o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenta na subvencionirano stanovanje koji donosi Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu Pravilnik MZOS-a).
U svrhu utvrđivanja rang liste studenata koji su podnijeli prijavu na Natječaj za smještaj u studentski dom Studentski centar u Zagrebu prikuplja osobne podatke studenata.
Članak 5.
Raspodjelu mjesta za svaku akademsku godinu, na prijedlog pomoćnika ravnatelja za Smještaj donosi Ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu.
Odluka iz prethodnog stavka sadrži broj mjesta koji se raspodjeljuje i kategorije raspodjele.
II. UVJETI I NAČIN OSTVARIVANJA PRAVA NA SMJEŠTAJ
Članak 6.
Pravo na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu mogu ostvariti studenti koji udovolje uvjetima utvrđenima u članku 3. Pravilnika MZOS-a.
Članak 7.
Pravo na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu ne mogu ostvariti bez obzira na rezultate po natječaju, studenti koji ne udovolje općim uvjetima iz Pravilnika MZOS-a i studenti:
- kojima su istekla studentska prava,
- kojima je izrečena disciplinska mjera isključenja iz studentskog doma za
sve vrijeme studiranja,
- koji kao stanari studentskih domova imaju dugovanja s osnova stanarine ili po drugom osnovu,
- koji uz zamolbu prilože dokumente koji imaju za cilj obmanu nadležnih tijela u postupku odlučivanja o pravu na smještaj,
- koji su u prethodnim natječajima priložili krivotvorene dokumente.
Pravo na smještaj nemaju studenti za sve vrijeme studiranja iz razloga utvrđenih alinejama 1. - 5. ovog članka.
Članak 8.
Natječaj za raspodjelu mjesta u studentskim domovima Studentskog centra u Zagrebu raspisuje ravnatelj Studentskog centra, temeljem Odluke Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta Republike Hrvatske.
Natječaj obvezno sadržava popis dokumentacije potrebne za sudjelovanje u natječaju, vrijeme trajanja natječaja, rok objave rezultata natječaja i način obavješćivanja kandidata o rezultatima.
Članak 9.
Natječajnu dokumentaciju zaprima i obrađuje Poslovnica za smještaj studenata Studentskog centra u Zagrebu kao njegova stručna služba.
Poslovnica za smještaj nakon obrade i izvršenog nadzora od strane Nadzorne komisije Studentskog centra, utvrđuje i objavljuje rezultate natječaja u obliku jedinstvene rang liste za svaku kategoriju studenata.
Jedinstvena rang lista određuje mjesto svakog studenta kandidata na temelju bodovanja izvršenog vrednovanjem uvjeta iz priložene dokumentacije, sukladno Pravilniku MZOS-a.
Donja granica jedinstvene rang liste uvjetovana je kapacitetima studentskih domova.
Studenti koji ne ostvare pravo na smještaj, a na jedinstvenoj rang listi se nalaze ispod donje granice, pravo na smještaj ostvaruju tijekom akademske godine na upražnjena mjesta, po redoslijedu i pripadajućoj kategoriji.
Članak 10.
Jedinstvena rang lista za sve kategorije objavljuje se na oglasnoj ploči sjedišta Studentskog centra u Zagrebu i na web stranici Studentskog centra u Zagrebu.
Jedinstvena rang lista ima status Rješenja i obvezno sadrži pouku o pravnom lijeku.
III. PRAVA I OBVEZE STUDENATA
Članak 11.
Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu ostvareno pravo koriste sukladno mjestu ostvarenom na odgovarajućoj jedinstvenoj rang listi.
Studentski centar u Zagrebu u pravilu će poštivati želju studenta prilikom raspodjele u pojedini studentski dom ako kapacitet i broj ostvarenih bodova to omogućuju.
Ukoliko kapacitet studentskog doma ne može udovoljiti želji studenta uspjeh u studiju određuje smještaj u studentski dom.
Članak 12.
Student se useljava u studentski dom na temelju objavljenih rezultata na natječaj i objavljenih rokova useljenja.
Prilikom useljenja student prilaže tražene dokumente i isprave i zaključuje Ugovor o korištenju smještaja.
Ako student ne useli u studentski dom u utvrđenom roku gubi ostvareno pravo na smještaj, osim u slučaju pisane najave da iz opravdanih razloga to nije u mogućnosti učiniti, a iste treba naknadno dokumentirati.
Student ne može useliti u studentski dom bez liječničkog uvjerenja da nema kontraindikacije za smještaj u studentski dom.
IV. TIJELA U POSTUPKU OSTVARIVANJA PRAVA STUDENATA
Članak 13.
Poslovnica za smještaj studenata je stručna služba Studentskog centra u Zagrebu koja obavlja poslove prijema dokumentacije na natječaj za smještaj u studentske domove Studentskog centra, obrađuje zaprimljenu dokumentaciju i primjenom Pravilnika MZOS-a vrši bodovanje te predlaže jedinstvene rang liste studenata.
Nakon utvrđivanja jedinstvenih rang lista Poslovnica za smještaj studenata, iste dostavlja ravnatelju Studentskog centra u Zagrebu, koji donosi Odluku o javnoj objavi rang lista.
Članak 14.
Ostvarivanje prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu kontroliraju slijedeća tijela:
1. Povjerenstvo za nadzor
2. Povjerenstvo za rješavanje prigovora.
Članak 15.
Povjerenstvo za nadzor, nadzire rad Poslovnice za smještaj studenata u postupku obrade natječaja.
Članak 16.
Povjerenstvo za nadzor može odlučiti da se u slučaju utvrđenih nepravilnosti postupak obrade dokumentacije ponovi, te u tom slučaju naložiti radnje i aktivnosti kojima se utvrđene nepravilnosti trebaju otkloniti.
Članak 17.
Povjerenstvo za nadzor ima 5 (pet) članova od kojih se 2 (dva) člana biraju iz reda radnika Studentskog centra u Zagrebu, a 3 (tri) člana se biraju iz reda redovitih studenata Sveučilišta u Zagrebu.
Prijedlog članova iz reda radnika Studentskog centra daje Pomoćnik ravnatelja za smještaj, a prijedlog članova iz reda studenata daje Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu.
Ravnatelj studentskog centra u Zagrebu na temelju prijedloga imenuje Povjerenstvo za nadzor svojom Odlukom.
Odlukom o imenovanju Povjerenstva za nadzor Ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu imenuje predsjednika i zamjenika predsjednika.
Članak 18.
Mandat Povjerenstva za nadzor traje dvije godine, s pravom da na prijedlog Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu, odnosno Pomoćnika ravnatelja za smještaj tijekom trajanja mandata, ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu može imenovati i druge članove, čiji mandat traje do kraja mandata imenovanog povjerenstva.
Članak 19.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora je drugostupanjsko tijelo koje rješava prigovore studenata u postupku ostvarivanja prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora kao drugostupanjsko tijelo rješava prigovore i u postupcima koji se odnose na korištenje ostvarenog prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu.
Članak 20.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora ima 5 (pet) članova, od kojih se 2 (dva) člana biraju iz reda radnika Studentskog centra u Zagrebu, a 3 (tri) člana se biraju iz reda redovitih studenata Sveučilišta u Zagrebu.
Prijedlog članova iz reda radnika Studentskog centra daje Pomoćnik ravnatelja za smještaj, a prijedlog članova iz reda studenata daje Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu.
Ravnatelj studentskog centra Sveučilišta u Zagrebu na temelju prijedloga imenuje Povjerenstvo za rješavanje prigovora svojom Odlukom.
Odlukom o imenovanju Povjerenstvo za rješavanje prigovora Ravnatelj Studentskog centra imenuje predsjednika i zamjenika predsjednika.
Članak 21.
Prigovori na rezultate ostvarivanja prava na smještaj studenata podnose se u roku od 8 (osam) dana od dana objave jedinstvene rang liste.
Prigovori na rješenje koje se odnosi na korištenje ostvarenog prava na smještaj podnosi se u roku od 8 (osam) dana od dana objave.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora obvezno je prigovor riješiti u roku od 15 (petnaest) dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora.
U postupku donošenja odluke o prigovoru Povjerenstvo za prigovore dužno je postupati po odredbama Zakona o općem upravnom postupku.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora može usvojiti prigovor, odbaciti prigovor kao neosnovan i potvrditi odluku (rješenje), ili vratiti predmet na ponovno odlučivanje.
Vraćanjem predmeta tijelu na ponovno odlučivanje, Povjerenstvo za rješavanje prigovora obvezno je dati tijelu upute vezano na činjenice i okolnosti koje treba utvrditi te rok postupanja u postupku ponovnog odlučivanja.
Povjerenstvo za rješavanje prigovora obvezno je pisanu odluku objaviti na oglasnoj ploči sjedišta Studentskog centra u Zagrebu i na web stranici Studentskog centra u Zagrebu.
Odluka Povjerenstva za rješavanje prigovora je konačna.
Članak 22.
Povjerenstvo za nadzor i Povjerenstvo za rješavanje prigovora obvezna su ravnatelju Studentskog centra podnositi pisana izvješća o radu najmanje jednom godišnje
V. ZAKLJUČNE ODREDBE
Članak 23.
Prava i obveze studenata - korisnika smještaja u studentskim domovima Studentskog centra u Zagrebu regulirana su Domskim redom studentskih naselja.
Povreda odredaba Domskog reda i odredaba ostalih akata Studentskog centra koje se odnose na ostvareno pravo na smještaj u studentske domove i prava korištenja ostvarenog smještaja povlači stegovnu odgovornost studenata - korisnika smještaja.
Članak 24.
Studenti koji iz objektivnih razloga nisu podnijeli prijavu za smještaj u rokovima utvrđenim natječajem istu mogu podnijeti naknadno.
Pod objektivnim razlozima iz prethodnog stavka podrazumijeva se: bolest studenta, učenici završnog razreda srednjoškolskog obrazovanja koji su kasnije upisali studij, prijelaznici s drugih Sveučilišta, polaznici studija u međunarodnoj razmjeni.
Pozitivno riješena prijava studentima iz ovog članka podrazumijeva da ovisno o ostvarenom broju bodova useljavaju u studentski dom tijekom akademske godine na slobodne smještajne kapacitete.
Članak 25.
Studentski centar u Zagrebu, studentima ugroženog zdravlja i studentima sa invaliditetom može osigurati bolje uvjete stanovanja.
Pojedinačna rješenja za ostvarivanje prava na smještaj u jednokrevetnoj sobi (osim studenata sa utvrđenim invaliditetom od 1. do 5. kategorije) donosi Zavod za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar".
Članak 26.
Ostvareno pravo na smještaj student koristi za vrijeme trajanja akademske godine od 1. rujna tekuće godine, do 15. srpnja naredne kalendarske godine.
Članak 27.
Studentski centar u Zagrebu može po unaprijed propisanim uvjetima, redovitim studentima omogućiti korištenje dijela kapaciteta tijekom ljeta u vremenu od 16. srpnja do 31. kolovoza tekuće godine.
Članak 28.
Troškove obrade podataka snose studenti, kandidati za smještaj u studentski dom.
Članak 29.
Pravilnik o ostvarivanju prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu stupa na snagu i primjenjuje se danom objave na oglasnoj ploči Studentskog centra u Zagrebu.
Pravilnik o ostvarivanju prava na smještaj u studentske domove Studentskog centra u Zagrebu objavljuje se na web stranici Studentskog centra u Zagrebu i na oglasnim pločama studentskih domova.
Članak 30.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o ostvarivanju i korištenju prava studenata na smještaj u studentske domove Broj: 01/01-489-/2002. od 09. svibnja 2002. godine kao sve njegove izmjene i dopune.
KLASA: 011-02/15-03/06
URBROJ: 475-04-02-15-01
Sanacijski upravitelj:
Pejo Pavlović

Zadnja izmjena: 21. Lipanj 2018. u 09:55
- Smještaj
- Poslovnica za smještaj studenata i turizam
- Cjenik
- Nadležni liječnici
- Pravilnici, Natječaj, Odluke za raspodjelu mjesta, Domski red...
- Najčešća pitanja vezana uz Natječaj za smještaj
- Studenti s invaliditetom
- Domski internet
- Studentsko psihološko savjetovalište
- Studentska naselja
- Stjepan Radić
- Cvjetno naselje
- Dr. Ante Starčević
- Lašćina
- Foreign Students
- General informations
- ERASMUS
- CEEPUS