OBRASCI:
Za korištenje usluga Student servisa Zagreb naručitelj (poslodavac) treba biti registriran u bazi Student servisa Zagreb. Registracija se obavlja popunjavanjem obrasca Obrazac za prijavu poslodavaca i dostavlja Student servisu poštom, osobno ili na e-mail referada@sczg.hr
Ako naručitelj (poslodavac) ima potrebu za zapošljavanjem studenata i želi objaviti oglas na web stranici Student servisa Zagreb, treba ispuniti obrazac Potražnja studenata za rad i poslati ga na e-mail referada@sczg.hr
1. Obrazac za prijavu poslodavaca
* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.
2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu
3. Potražnja studenata za rad
KONTAKTI:
Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.
Tel: 01/4593-658, 4593-666
Faks: 01/4593-560
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 – 15:30
Voditelj Student servisa
Tel: 01/4593-671
Fax: 01/4843-505
E-adresa: sservis@sczg.hr
Služba za zapošljavanje studenata
Tel: 01/4593-673, 4593-674
E-adresa: referada@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici
Velika Gorica, Zagrebačka 5
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/6461 850
Faks: 01/6461 851
E-adresa: sservis@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Zaprešiću
Zaprešić, ul. Vladimira Novaka 23
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
7:30 - 15:30
Tel: 01/400-1125
E-adresa: sservis@sczg.hr
Šalter Student servisa
Studentsko naselje Stjepan Radić
Zagreb, Jarunska 2
Prizemlje 10. paviljona
Radno vrijeme
7.30 – 15.30
Tel: 01/4590-821
01/4593-616
E-adresa: sservis@sczg.hr
Student servis
Dobrodošli na stranice Student servisa!
ISSP - PROVJERA PRAVA
***** U Informacijskom sustavu studentskih prava - ISSP možete provjeriti ispunjavate li propisane uvjete i ostvarujete li pravo na studentski rad, prijava pomoću AAI@EduHr *****
OBAVIJEST
ŠALTER STUDENT SERVISA U STUDENTSKOM NASELJU STJEPAN RADIĆ
U prizemlju 10. paviljona u Studentskom naselju Stjepan Radić, Jarunska 2, otvoren je šalter Student servisa. Na šalteru možete obaviti: podizanje/predavanje studentskog ugovora, podizanje računa, učlanjenje, informacije, itd…
Radno vrijeme:
7.30 h – 15.30 h
VAŽNO
POVEĆANJE NEOPOREZIVOG IZNOSA PRIMITAKA STUDENATA
Sukladno Izmjenama i dopunama Zakona o porezu na dohodak (NN 151/2022) od 1.1.2022.g. neoporezivi primitak za uzdržavanog člana obitelji povećan je s dosadašnjih 15.000,00 kuna (1.990,84 eura) na 24.000,00 kuna (3.185,35 eura).
Također, od 01.01.2023.godine studenti su obveznici plaćanja poreza i prireza na primitke iznad ukupnog iznosa od 9.556,18 eura (72.001,04 kn).
V A Ž N O !!!
STUDENTSKE ZARADE - LIMITI
Zbog učestalih upita studenata u vezi poreznih olakšica za studente, Porezna uprava podsjeća na postojeće i nove zakonske odredbe. Više informacija o navedenom možete pročitati OVDJE
NOVOUREĐENI PROSTOR STUDENT SERVISA NA 2.KATU
!!! VAŽNO !!!
Odluka o iznosu minimalne naknade za obavljanje studentskih poslova za 2023.godinu
cjenik_2023.pdf
VAŽNA OBAVIJEST
OBVEZA DVOJNOG ISKAZIVANJA NETO STUDENTSKE ZARADE
Od 5.rujna 2022.g. do 31.prosinca 2023.g. obveza je NARUČITELJA/POSLODAVACA da na Ugovoru o obavljanju studentskog posla u dijelu koji popunjava Naručitelj – Obračun i izjava o obavljenom poslu – Sveukupni neto iskaže dvojno koristeći pri preračunavanju fiksni tečaj konverzije od 7,53450 HRK u punom brojčanom iznosu i sukladno pravilima preračunavanja.
STUDENT SERVIS
e-Redomat
U Studentskom centru u Zagrebu provodi se proces digitalne transformacije poslovanja.
U okviru tog procesa od dana 3.1.2022. godine Studentski centar u Zagrebu uvodi novu besplatnu uslugu on-line e-redomata putem mobile aplikacije Q-LINE za studente članove Student servisa, a koju isto tako mogu besplatno koristiti naši poslovni partneri i ostali građani.
Razlog uvođenja ove usluge je bolja kontrola i poštivanje epidemioloških mjera vezano uz COVID-19, ali prvenstveno racionalno korištenje vremena koje naši studenti bespotrebno gube čekajući u redu za Student servis, a koje bi mogli iskoristiti na bolji način.
Studenti ili ostali korisnici putem mobilne aplikacije Q-LINE uzimaju redni broj vezan za željenu uslugu Student servisa s navedenim očekivanim vremenom čekanja u redu.
Ovaj sustav on-line e-redomata omogućava korisnicima Q-LINE mobilne aplikacije uvid u stvarno stanje redova čekanja (broj osoba ispred Vas i očekivano vrijeme čekanja).
Mobilna aplikacija Q-LINE putem poruke koja dolazi na mobitel korisnika, obavještava korisnika koliko je preostalo ljudi u redu čekanja ispred njega, te kada je isti korisnik prozvan na red da bi realizirao željenu uslugu u Student servisu.
Q-LINE mobilna aplikacija jednostavno se instalira na mobitel putem linka www.qline.me ili direktnim skeniranjem QR koda s fizičkog listića redomata, a koji je smješten u predvorju restorana u Savskoj 25.
Za one korisnike koji ne instaliraju mobilnu aplikaciju u funkciji je fizički redomat.
Korisnik usluge fizičkog redomata, kao i korisnici mobilne usluge, moći će dodatno pratiti stanje reda za Student servis putem TV ekrana koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25, te drugog TV ekrana smještenog u šalter dvorani Student servisa.
OBAVIJEST
RADNO VRIJEME STUDENT SERVISA
OD 23.6.2021.g.
OBAVIJEST POSLODAVCIMA I STUDENTIMA
STORNIRANJE RAČUNA
Nakon obavljenog posla potrebno je odmah dostaviti u Student servisu ovjereni i pravilno popunjen Ugovor. Svojim potpisom poslodavac i student potvrđuju točnost podataka na Ugovoru (konačni broj sati, cijenu studentskog rada, te eventualnih ostalih naknade: putni troškovi, topli obrok itd.) temeljem kojih se izdaje račun. Plaćanjem računa smatra se da je poslodavac potvrdio točnost svih podataka na Ugovoru te se nakon toga vrši isplata na žiro račun studenta i svih doprinosa i poreza.
Nakon isplate novaca studentu i plaćanja svih doprinosa i poreza račun nije moguće stornirati.
Ukoliko se dogodi pogreška na računu zbog pogrešno ispunjenog Ugovora isti se može stornirati samo onda kada novac nije isplaćen studentu te poslodavac i student potpišu ispravljen Ugovor (obvezna suglasnost obiju ugovornih strana: poslodavca i studenta).
OBAVIJEST
Napomena:
Ako na Vašem osobnom web portalu nema akcije Novi ugovor, onda molimo pokrenite Internet preglednik koji koristite i unutar preglednika kliknete kombinaciju tipki Ctrl+F5.
Akcija Ctrl+F5 će poništiti (resetirati) staru verziju aplikacije koju je preglednih zapamtio, te nakon prijave na web portal prikazati novu verziju.
STUDENT SERVIS
Osnovne informacije studentima i poslodavcima o postupku sklapanja ugovora Student servisa SC u Zagrebu
UGOVOR O OBAVLJANJU STUDENTSKOG POSLA SE MOŽE PODIĆI SAMO ZA KALENDARSKI MJESEC I UVJET JE ZA POČETAK OBAVLJANJA STUDENTSKOG POSLA.
Prilikom podizanja Ugovora o obavljanju studentskog posla obvezno je upisati:
- točan naziv poslodavca
- vrstu posla
- mjesto obavljanja posla
- početak i očekivano trajanje posla (za kalendarski mjesec, moguće do kraja mjeseca)
- neto cijenu sata posla ili količinu posla (za redoviti rad)
- nije moguće upisati manji iznos od 4,38 €
- omogućeno je podizanje Ugovora unaprijed od datuma izdavanja ugovora; unatrag nije moguće
- moguće je podići 3 (tri) ugovora za istog poslodavca. Ne može se podići novi, dok se prethodni ugovor ne vrati na obradu u Student servis.
Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici
Velika Gorica, Zagrebačka 5
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
730 - 1530
Tel: 01/ 6461 850
Faks: 01/ 6461 851
E-adresa: sservis@sczg.hr
Poslovnica Student servisa u Zaprešiću
Zaprešić, ul. Vladimira Novaka 23
Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:
730 - 1530
Tel: 01/ 400-1125
E-adresa: sservis@sczg.hr
OBAVIJEST
Poštovani studentice i studenti
Poštovani poslodavci
Upit poslan na e-mail Student servisa bit će riješen u najkraćem mogućem roku od zaprimanja.
Prihvatit ćemo pravilno ispunjen, potpisan i ovjeren Ugovor o obavljanju studentskih poslova.
Vaš Student servis
OBAVIJEST
Poštovani studentice i studenti
Ugovor o obavljanju studentskih poslova možete podići online, i osobno na šalterima Student servisa.
Pravilno ispunjen Ugovor o obavljanju studentskih poslova, potpisan od sve tri strane (naručitelja, posrednika i izvoditelja) poslodavac može skenirati i poslati na mail sservis@sczg.hr , te će račun dobiti istim putem. U zahtjevu za fakturiranje skeniranog ugovora naznačiti da ćete original ugovora dostaviti osobno, poštom ili drugom dostavom, te Vas molimo da nam original ugovora OBVEZNO i dostavite osobno, poštom ili drugom dostavom.
Također Vas molimo da što je više moguće koristite e-mail:sservis@sczg.hr, kao i navedene telefone: 01/ 4593-658; 4593-666, 4593-671
Svima zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaš Student servis
OBAVIJEST
Od 1. veljače 2019. omogućeno je podizanje e-studentskog ugovora!
Obavijest studentima/icama koji su diplomirali ili će diplomirati tijekom ak. god. 2022./2023.
Studenti/ice koji će diplomirati tijekom ak.god. 2022./2023. ostvaruju pravo na obavljanje studentskih poslova do kraja akademske godine, odnosno do 30. rujna 2023. godine, a studenti/ice koji će diplomirati tijekom rujna, ostvaruju ovo pravo do isteka tri mjeseca od datuma završetka studija, uz uvjet:
- nemam zasnovan radni odnos,
- ne obavljam samostalnu djelatnost obrta,
- ne obavljam slobodno zanimanje,
- ne obavljam djelatnost poljoprivrede i šumarstva.
Od 8. studenog 2018. godine primjenjuje se Zakon o obavljanju studentskih poslova
PRAVILNIK O OBLIKU I SADRŽAJU UGOVORA O OBAVLJANJU STUDENTSKIH POSLOVA
Opći uvjeti poslovanja
Odluka o iznosu minimalne naknade za obavljanje studentskih poslova za 2023.godinu
Izjava studenta/ice - u svrhu učlanjenja u Student servis
PREPORUKA, SAVJET, ZAMOLBA POSLODAVCIMA-NARUČITELJIMA POSLA!
Poštovani,
zbog, lakšeg, bržeg i jednostavnijeg obračuna Studentskih ugovora koje nam dostavljate na obračun, molimo vas, savjetujemo i preporučujemo primjenite odredbe Zakona o obavljanju studentskih poslova iz članka 11. stavak (7).:
Ugovor se zaključuje za svaki kalendarski mjesec i uvjet je za početak obavljanja studentskog posla.
Zahvaljujemo vam što ste došli upravo na stranice našega Student servisa.
Zamisao je da naša mrežna stranica bude informativni centar našim sadašnjim studentima i studenticama , ali i našim budućim studentima i studenticama kao i svim zainteresiranim poslodavcima koji žele upravo posredstvom našega Student servisa nuditi povremene i privremene poslove i pronalaziti one studente i studentice koji će najbolje odgovarati njihovim potrebama.
Pregledavajući naše stranice možete saznati sve o povremenom i privremenom radu, o pravima i obvezama naših članova, o pravima i obvezama poslodavaca. Na stranicama je moguće pronaći ponudu poslova, Opće uvijete poslovanja, Pravilnik o posredovanju pri zapošljavanju redovitih studenata, informacije o svojim zaradama kao i datume isplata, kontakte našeg osoblja koji vam stoje na raspolaganju u svezi pitanja iz našeg djelokruga rada i dr..
Student servis se nalazi na 2. katu dvorišne zgrade Studentskog centra u Zagrebu u Savskoj cesti 25 (iznad restorana).