OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:

5. siječnja, srijeda;

15. travnja, Veliki petak;

29. travnja, petak;

27. svibnja, petak;

15. lipnja, srijeda;

21. lipnja, utorak;

4. kolovoza, četvrtak;

12. kolovoza, petak;

28. listopada, petak;

17.studenoga, četvrtak;

23. prosinca, petak;  i

30. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

 

 

 

 

Student servis

Dobrodošli na stranice Student servisa!

OBAVIJEST

Student servis radi preuređenja (šalteri, informacije) posluje na istoj adresi, kat niže, na 1.katu.

Ostale službe Student servisa (Ured voditelja, saldokonti, referada) su ostale na 2.katu.

Student servis

VAŽNA OBAVIJEST

OBVEZA DVOJNOG ISKAZIVANJA NETO STUDENTSKE ZARADE

 

Od 5.rujna 2022.g. do 31.prosinca 2023.g. obveza je NARUČITELJA/POSLODAVACA da na Ugovoru o obavljanju studentskog posla u dijelu koji popunjava Naručitelj – Obračun i izjava o obavljenom poslu – Sveukupni neto iskaže dvojno koristeći pri preračunavanju fiksni tečaj konverzije od 7,53450 HRK u punom brojčanom iznosu i sukladno pravilima preračunavanja.

 

STUDENT SERVIS

 

 

 

 

e-Redomat

U Studentskom centru u Zagrebu  provodi se proces digitalne transformacije poslovanja.

U okviru tog procesa od dana 3.1.2022. godine Studentski centar u Zagrebu uvodi novu besplatnu uslugu on-line e-redomata putem mobile aplikacije Q-LINE za studente članove Student servisa, a koju isto tako mogu besplatno koristiti naši poslovni partneri i ostali građani.

Razlog uvođenja ove usluge je bolja kontrola i poštivanje epidemioloških mjera vezano uz COVID-19, ali prvenstveno racionalno korištenje vremena koje naši studenti bespotrebno gube čekajući u redu za Student servis, a koje bi mogli iskoristiti na bolji način.

 

Studenti ili ostali korisnici putem mobilne aplikacije Q-LINE uzimaju redni broj vezan za željenu uslugu Student servisa s navedenim očekivanim vremenom čekanja u redu.

Ovaj sustav on-line e-redomata omogućava korisnicima Q-LINE mobilne aplikacije uvid u stvarno stanje redova čekanja (broj osoba ispred Vas i očekivano vrijeme čekanja).

Mobilna aplikacija Q-LINE putem poruke koja dolazi na mobitel korisnika, obavještava korisnika koliko je preostalo ljudi u redu čekanja ispred njega, te kada je isti korisnik prozvan na red da bi realizirao željenu uslugu u Student servisu.

 

Q-LINE mobilna aplikacija jednostavno se instalira na mobitel putem linka www.qline.me ili direktnim skeniranjem QR koda s fizičkog listića redomata, a koji je smješten u predvorju restorana u Savskoj 25.

Za one korisnike koji ne instaliraju mobilnu aplikaciju u funkciji je fizički redomat.

Korisnik usluge fizičkog redomata, kao i korisnici mobilne usluge, moći će dodatno pratiti stanje reda za Student servis putem TV ekrana koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25, te drugog TV ekrana smještenog u šalter dvorani Student servisa.

 

OBAVIJEST

STUDENTSKA SATNICA ZA 2022.GODINU

Temeljem Odluke ministra znanosti i obrazovanja minimalna naknada za obavljanje studentskih poslova za 2022. godinu iznosi = 29,30 kuna neto i primjenjuje se od 1.1.2022.godine.

 

Odluka o iznosu minimalne naknade za obavljanje studentskih poslova za 2022.g.

 

cjenik_2022.pdf

OBAVIJEST

RADNO VRIJEME STUDENT SERVISA

OD 23.6.2021.g.

 

 

 

 

OBAVIJEST POSLODAVCIMA I STUDENTIMA

STORNIRANJE RAČUNA

Nakon obavljenog posla potrebno je odmah dostaviti u Student servisu ovjereni i pravilno popunjen Ugovor. Svojim potpisom poslodavac i student potvrđuju točnost podataka na Ugovoru (konačni broj sati, cijenu studentskog rada, te eventualnih ostalih naknade: putni troškovi, topli obrok itd.) temeljem kojih se izdaje račun. Plaćanjem računa smatra se da je poslodavac potvrdio točnost svih podataka na Ugovoru te se nakon toga vrši isplata na žiro račun studenta i svih doprinosa i poreza.

Nakon isplate novaca studentu i plaćanja svih doprinosa i poreza račun nije moguće stornirati.

Ukoliko se dogodi pogreška na računu zbog pogrešno ispunjenog Ugovora isti se može stornirati samo onda kada novac nije isplaćen studentu te poslodavac i student potpišu ispravljen Ugovor (obvezna suglasnost obiju ugovornih strana: poslodavca i studenta).

 

OBAVIJEST

Napomena:

Ako na Vašem osobnom web portalu nema akcije Novi ugovor, onda molimo pokrenite Internet preglednik koji koristite i unutar preglednika kliknete kombinaciju tipki Ctrl+F5.

Akcija Ctrl+F5 će poništiti (resetirati) staru verziju aplikacije koju je preglednih zapamtio, te nakon prijave na web portal prikazati novu verziju.

STUDENT SERVIS

 

 

 

 

 

 

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

730 - 1530

Tel: 01/ 6461 850

Faks: 01/ 6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

 

 

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

730 - 1530

Tel: 01/ 400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

 

 

OBAVIJEST

Poštovani studentice i studenti

Poštovani poslodavci

Upit poslan na e-mail Student servisa bit će riješen u najkraćem mogućem roku od zaprimanja.

Prihvatit ćemo pravilno ispunjen, potpisan i ovjeren Ugovor o obavljanju studentskih poslova.

Vaš Student servis

 

OBAVIJEST

Poštovani studentice i studenti

Ugovor o obavljanju studentskih poslova možete podići online, i osobno na šalterima Student servisa.

Pravilno ispunjen Ugovor o obavljanju studentskih poslova, potpisan od sve tri strane (naručitelja, posrednika i izvoditelja) poslodavac može skenirati i poslati na mail sservis@sczg.hr , te će račun dobiti istim putem. U zahtjevu za fakturiranje skeniranog ugovora naznačiti da ćete original ugovora dostaviti osobno, poštom ili drugom dostavom, te Vas molimo da nam original ugovora OBVEZNO i dostavite osobno, poštom ili drugom dostavom.

Također Vas molimo da što je više moguće koristite e-mail:sservis@sczg.hr, kao i navedene telefone: 01/ 4593-658; 4593-666, 4593-671

Svima zahvaljujemo na razumijevanju.

Vaš Student servis

 

 

 

OBAVIJEST

Od 1. veljače 2019. omogućeno je podizanje e-studentskog ugovora!

Obavijest studentima/icama koji su diplomirali ili će diplomirati tijekom ak. god. 2021./2022.

Studenti/ice  koji će diplomirati tijekom ak.god. 2021./2022.  ostvaruju pravo na obavljanje studentskih poslova do kraja akademske godine, odnosno do 30. rujna 2022. godine, a studenti/ice koji će diplomirati tijekom rujna, ostvaruju ovo pravo do isteka tri mjeseca od datuma završetka studija, uz uvjet:

- nemam zasnovan radni odnos,

- ne obavljam samostalnu djelatnost obrta,

- ne obavljam slobodno zanimanje,

- ne obavljam djelatnost poljoprivrede i šumarstva.

 

Od 8. studenog 2018. godine primjenjuje se Zakon o obavljanju studentskih poslova

PRAVILNIK O OBLIKU I SADRŽAJU UGOVORA O OBAVLJANJU STUDENTSKIH POSLOVA

Novi Opći uvjeti poslovanja

Odluka o iznosu minimalne naknade za obavljanje studentskih poslova za 2021.godinu

Izjava studenta/ice   -  u svrhu učlanjenja u Student servis

 

 

PREPORUKA, SAVJET, ZAMOLBA POSLODAVCIMA-NARUČITELJIMA POSLA!

Poštovani,

zbog, lakšeg, bržeg i jednostavnijeg obračuna Studentskih ugovora koje nam dostavljate na obračun, molimo vas, savjetujemo i preporučujemo primjenite odredbe Zakona o obavljanju studentskih poslova iz članka 11. stavak (7).:

Ugovor se zaključuje za svaki kalendarski mjesec i uvjet je za početak obavljanja studentskog posla.

 

Zahvaljujemo vam što ste došli upravo na stranice našega Student servisa.

Zamisao je da naša mrežna stranica bude informativni centar našim sadašnjim studentima i studenticama , ali i našim budućim studentima i studenticama kao i svim zainteresiranim poslodavcima koji žele upravo posredstvom našega Student servisa nuditi  povremene i privremene poslove i pronalaziti one studente i studentice koji će najbolje odgovarati njihovim potrebama.

Pregledavajući naše stranice možete saznati sve o povremenom i privremenom radu, o pravima i obvezama naših članova, o pravima i obvezama poslodavaca. Na stranicama je moguće pronaći ponudu poslova, Opće uvijete poslovanja, Pravilnik o posredovanju pri zapošljavanju redovitih studenata, informacije o svojim zaradama kao  i datume isplata, kontakte našeg osoblja koji vam stoje na raspolaganju u svezi pitanja iz našeg djelokruga rada i dr..

Student servis se nalazi na 2. katu dvorišne zgrade Studentskog centra u Zagrebu u Savskoj cesti 25 (iznad restorana).


Zadnja izmjena: 15. Rujan 2022. u 09:04